szambelan 0 #1 Napisano 31 Stycznia 2014 WitamNiedawno stalem się szczęśliwym posiadaczem mudmana, jakiś czas temu zauważulem coś co nie daje mi spać otóż kiedy patrze na zegarek to wydaje mi się że wyświetlacz jest krzywy, widać to na podstawie górnej zielonej skali odliczania minut.( jakby sie delikatnie rozszezał od prawej do lewej strony). byłem oglądać w sklepie innego mudmana i jest tak samo. Czy macie tak samo w swoich? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STW370 0 #2 Napisano 31 Stycznia 2014 Hmmmmm ogólnie na innych forach, krytykują Casio za jakość montażów tzw, Crooked Display, więc masz wadę wrodzoną swojego Błotniaka, tutaj masz link poczytaj o tym że nie tylko twój casio ma problem lecz inne G-shocki tez http://forums.watchuseek.com/f17/crooked-modules-casio-g-shocks-859777-2.html Po prostu Made in China albo Tajwan więc widzisz, pracują tam za miskę przysłowiowego "Ryżu" to masz efekt, też kiedyś miałem Risemana kupionego w Stanach Wersje w moro i tez narzekałem upchałem go na allegro , wątpiąc w Jakość Casio. Dlatego nie masz się co przejmować po prostu tak został wyklepany gdzieś w garażu na Tajwańskiej prowincji i tyle w Temacie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #3 Napisano 31 Stycznia 2014 Hmmmmm ogólnie na innych forach, krytykują Casio za jakość montażów tzw, Crooked Display, więc masz wadę wrodzoną swojego Błotniaka, tutaj masz link poczytaj o tym że nie tylko twój casio ma problem lecz inne G-shocki tez http://forums.watchuseek.com/f17/crooked-modules-casio-g-shocks-859777-2.html Po prostu Made in China albo Tajwan więc widzisz, pracują tam za miskę przysłowiowego "Ryżu" to masz efekt, też kiedyś miałem Risemana kupionego w Stanach Wersje w moro i tez narzekałem upchałem go na allegro , wątpiąc w Jakość Casio. Dlatego nie masz się co przejmować po prostu tak został wyklepany gdzieś w garażu na Tajwańskiej prowincji i tyle w Temacie Może go odeslać do sprzedawcy bo to wada fabryczna? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 69 #4 Napisano 31 Stycznia 2014 Roboty, które składają te zegarki, nie potrzebują ryżu do życia. Japońskie też miewają ten problem. Różnie może być z uznaniem tego jako wada fabryczna. Była kiedyś na forum opisywana sytuacja dotycząca modelu GS-1150 i reklamacji takiej właśnie wady u polskiego dystrybutora (Zibi). Nic z tego nie wyszło, bo przesunięcie uznali za mieszczące się w normie producenta i w dodatku niemożliwe do zlikwidowania. A naprawdę wystarczyło tylko otworzyć zegarek i delikatnie pchnąć moduł na właściwą pozycję. Poprosimy o zdjęcie zegarka. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STW370 0 #5 Napisano 31 Stycznia 2014 Roboty czy nie ale jak sie daje za zegarek kilka stówek to oczekuję sie jakość, po prostu teraz marketing i bieg za kasą robią swoje, aby tylko sprzedać. A później pomimo tego że zegarek Gshock to nie idzie na gwarancje bo rzeczoznawca napisał " Że zegarek nie był użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem" Dlatego na marki nie szanujące klientów osobiście, spuszczam wodę z kibla 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #6 Napisano 31 Stycznia 2014 Roboty, które składają te zegarki, nie potrzebują ryżu do życia. Japońskie też miewają ten problem. Różnie może być z uznaniem tego jako wada fabryczna. Była kiedyś na forum opisywana sytuacja dotycząca modelu GS-1150 i reklamacji takiej właśnie wady u polskiego dystrybutora (Zibi). Nic z tego nie wyszło, bo przesunięcie uznali za mieszczące się w normie producenta i w dodatku niemożliwe do zlikwidowania. A naprawdę wystarczyło tylko otworzyć zegarek i delikatnie pchnąć moduł na właściwą pozycję. Poprosimy o zdjęcie zegarka. wrzucam fotke, jest delikatny odchył od lewej do prawej strony, patrzyłem też w innym sklepie i jest tak samo, dzwoniłem do sprzedawcy i kazal do serwisu Zibi oddać, niewiem czy się w to bawić 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #7 Napisano 1 Lutego 2014 doradzcie czy jest sens wysyłac do serwisu czy dac sobie spokoj bo i tak nie uznaja 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 69 #8 Napisano 1 Lutego 2014 Nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz. Druga opcja jaka przychodzi mi do głowy, to wybrać się osobiście do najbliższego punktu serwisowego (o ile masz taką możliwość oczywiście), pogadać z panem serwisantem, powiedzieć że najprawdopodobniej wystarczy tylko zegarek otworzyć i moduł ręcznie poprawić. Pan po wszystkim zrobi test szczelności, wbije co trzeba do karty gwarancyjnej i po sprawie. Ale wszystko zależy od tego, na jakiego człowieka trafisz - wielu z nich niestety będzie robić problemy i nie podejmie się niczego ponad wymianę baterii. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #9 Napisano 2 Lutego 2014 Nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz. Druga opcja jaka przychodzi mi do głowy, to wybrać się osobiście do najbliższego punktu serwisowego (o ile masz taką możliwość oczywiście), pogadać z panem serwisantem, powiedzieć że najprawdopodobniej wystarczy tylko zegarek otworzyć i moduł ręcznie poprawić. Pan po wszystkim zrobi test szczelności, wbije co trzeba do karty gwarancyjnej i po sprawie. Ale wszystko zależy od tego, na jakiego człowieka trafisz - wielu z nich niestety będzie robić problemy i nie podejmie się niczego ponad wymianę baterii.Dzisiaj ide oddac do serwisu Time Trend w Łodzi zobaczymy jak załatwia ta sprawe, troche mnie ta usterka irytuje tymbardziej ze zegarek kupilem 29 stycznia.dam znac za jakis czas jak wyszlo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #10 Napisano 3 Lutego 2014 Dzisiaj ide oddac do serwisu Time Trend w Łodzi zobaczymy jak załatwia ta sprawe, troche mnie ta usterka irytuje tymbardziej ze zegarek kupilem 29 stycznia.dam znac za jakis czas jak wyszlo Postanowiłem że jutro wyslę go do sprzedawcy. Kupiłem go na allegro u sprzedawcy BigBen polecił mi go znajomy. Przeczytałem w jego regulaminie że mogę to zrobic, tymbardziej że zegarek zakupiony jakis tydzien temu i jest to wada fabryczna. Dam znać jak poszlo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szambelan 0 #11 Napisano 10 Lutego 2014 no jestem mile zaskoczony zalatwienia sprawy przez sprzedawce. Wysłałem zegarek opisujac jego przypadłosc i po praktycznie 1 dniu dostalem nowy. Kupowalem wiele rzeczy przez net i reklamowalem z roznym skutkiem ale tu sprawa zostala zalatwiona naprawde na wysokim poziomie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach