Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

szambelan

do uzytkownikow casio g9000 mudman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno stalem się szczęśliwym posiadaczem mudmana, jakiś czas temu zauważulem coś co nie daje mi spać:) otóż kiedy patrze na zegarek to wydaje mi się że wyświetlacz jest krzywy, widać to na podstawie górnej zielonej skali odliczania minut.( jakby sie delikatnie rozszezał od prawej do lewej strony). byłem oglądać w sklepie innego mudmana i jest tak samo. Czy macie tak samo w swoich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm ogólnie na innych  forach, krytykują Casio za jakość montażów tzw, Crooked Display, więc masz wadę wrodzoną swojego  Błotniaka, tutaj masz link poczytaj o tym że nie tylko twój casio ma problem  lecz inne  G-shocki tez http://forums.watchuseek.com/f17/crooked-modules-casio-g-shocks-859777-2.html

 

 

Po prostu Made in China albo  Tajwan więc  widzisz, pracują tam za miskę przysłowiowego "Ryżu" to  masz efekt, też kiedyś miałem  Risemana kupionego  w Stanach  Wersje  w moro  i tez narzekałem upchałem go  na allegro , wątpiąc  w Jakość  Casio.

 

 

Dlatego nie masz się co  przejmować  po prostu  tak  został wyklepany gdzieś w garażu na Tajwańskiej  prowincji i tyle w Temacie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm ogólnie na innych  forach, krytykują Casio za jakość montażów tzw, Crooked Display, więc masz wadę wrodzoną swojego  Błotniaka, tutaj masz link poczytaj o tym że nie tylko twój casio ma problem  lecz inne  G-shocki tez http://forums.watchuseek.com/f17/crooked-modules-casio-g-shocks-859777-2.html

 

 

Po prostu Made in China albo  Tajwan więc  widzisz, pracują tam za miskę przysłowiowego "Ryżu" to  masz efekt, też kiedyś miałem  Risemana kupionego  w Stanach  Wersje  w moro  i tez narzekałem upchałem go  na allegro , wątpiąc  w Jakość  Casio.

 

 

Dlatego nie masz się co  przejmować  po prostu  tak  został wyklepany gdzieś w garażu na Tajwańskiej  prowincji i tyle w Temacie :)

Może go odeslać do sprzedawcy bo to wada fabryczna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roboty, które składają te zegarki, nie potrzebują ryżu do życia. ;) Japońskie też miewają ten problem.

 

Różnie może być z uznaniem tego jako wada fabryczna. Była kiedyś na forum opisywana sytuacja dotycząca modelu GS-1150 i reklamacji takiej właśnie wady u polskiego dystrybutora (Zibi). Nic z tego nie wyszło, bo przesunięcie uznali za mieszczące się w normie producenta i w dodatku niemożliwe do zlikwidowania. A naprawdę wystarczyło tylko otworzyć zegarek i delikatnie pchnąć moduł na właściwą pozycję. :)

 

Poprosimy o zdjęcie zegarka. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roboty czy nie ale jak  sie daje za zegarek  kilka stówek  to  oczekuję sie jakość, po prostu  teraz marketing  i  bieg za kasą robią swoje, aby tylko sprzedać. A później pomimo tego  że zegarek  Gshock to  nie idzie na gwarancje bo  rzeczoznawca napisał " Że zegarek  nie był użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem" Dlatego  na marki  nie szanujące klientów osobiście, spuszczam wodę z kibla    

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roboty, które składają te zegarki, nie potrzebują ryżu do życia. ;) Japońskie też miewają ten problem.

 

Różnie może być z uznaniem tego jako wada fabryczna. Była kiedyś na forum opisywana sytuacja dotycząca modelu GS-1150 i reklamacji takiej właśnie wady u polskiego dystrybutora (Zibi). Nic z tego nie wyszło, bo przesunięcie uznali za mieszczące się w normie producenta i w dodatku niemożliwe do zlikwidowania. A naprawdę wystarczyło tylko otworzyć zegarek i delikatnie pchnąć moduł na właściwą pozycję. :)

 

Poprosimy o zdjęcie zegarka. :)

wrzucam fotke, jest delikatny odchył od lewej do prawej strony, patrzyłem też w innym sklepie i jest tak samo, dzwoniłem do sprzedawcy i kazal do serwisu Zibi oddać, niewiem czy się w to bawić

post-69237-0-59396800-1391179101.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doradzcie czy jest sens wysyłac do serwisu czy dac sobie spokoj bo i tak nie uznaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz. ;)

 

Druga opcja jaka przychodzi mi do głowy, to wybrać się osobiście do najbliższego punktu serwisowego (o ile masz taką możliwość oczywiście), pogadać z panem serwisantem, powiedzieć że najprawdopodobniej wystarczy tylko zegarek otworzyć i moduł ręcznie poprawić. Pan po wszystkim zrobi test szczelności, wbije co trzeba do karty gwarancyjnej i po sprawie. Ale wszystko zależy od tego, na jakiego człowieka trafisz - wielu z nich niestety będzie robić problemy i nie podejmie się niczego ponad wymianę baterii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz. ;)

 

Druga opcja jaka przychodzi mi do głowy, to wybrać się osobiście do najbliższego punktu serwisowego (o ile masz taką możliwość oczywiście), pogadać z panem serwisantem, powiedzieć że najprawdopodobniej wystarczy tylko zegarek otworzyć i moduł ręcznie poprawić. Pan po wszystkim zrobi test szczelności, wbije co trzeba do karty gwarancyjnej i po sprawie. Ale wszystko zależy od tego, na jakiego człowieka trafisz - wielu z nich niestety będzie robić problemy i nie podejmie się niczego ponad wymianę baterii.

Dzisiaj ide oddac do serwisu Time Trend w Łodzi zobaczymy jak załatwia ta sprawe, troche mnie ta usterka irytuje tymbardziej ze zegarek kupilem 29 stycznia.

dam znac za jakis czas jak wyszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ide oddac do serwisu Time Trend w Łodzi zobaczymy jak załatwia ta sprawe, troche mnie ta usterka irytuje tymbardziej ze zegarek kupilem 29 stycznia.

dam znac za jakis czas jak wyszlo

 

Postanowiłem że jutro wyslę go do sprzedawcy. Kupiłem go na allegro u sprzedawcy BigBen polecił mi go znajomy. Przeczytałem w jego regulaminie że mogę to zrobic, tymbardziej że zegarek zakupiony jakis tydzien temu i jest to wada fabryczna. Dam znać jak poszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jestem mile zaskoczony zalatwienia sprawy przez sprzedawce. Wysłałem zegarek opisujac jego przypadłosc i po praktycznie 1 dniu dostalem nowy. Kupowalem wiele rzeczy przez net i reklamowalem z roznym skutkiem ale tu sprawa zostala zalatwiona naprawde na wysokim poziomie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.