Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Magazyn Zegarki Club


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

Vostok Europe Anchar paruje

VE Vostok Vostok Europe Anchar

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 struuu1

struuu1
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano 28 marzec 2014 - 13:05

Witam wszystkich miłośników zegarków, 

 

Chciałbym poradzić się w sprawie parowania. Mianowicie chodzi o zegarek Vostok Europe Anchar. Kupiłem go na początku stycznia, ochrzciłem na basenie, po czym zmieniłem pasek na skórzany i od tamtej pory nie miał okazji zażyć żadnej kąpieli. Przy czym zwróciłem uwagę na to żeby koronka była dokręcona i była. Problem wystąpił później. Na początku wydało mi się to normalne, ponieważ na dworze panowały zgoła odmienne temperatury niż dziś ( było w okolicach minus 10 stopni) i zegarek zaparował po wyjściu na dwór. Zlekceważyłem to, dopiero po którymś razie stwierdziłem, że sytuacja ma miejsce ponownie, oraz raczej nie jest to normalne. Tymbardziej że amplituda temperatur maleje. Wtedy też powstały moje obawy że coś może być nie tak z samym zegarkiem. Oddałem go do serwisu. Po czym zwrócono mi go z diagnozą iż zegarek jest całkowicie sprawny, a w środku nie ma żadnych śladów wilgoci, nadmieniono że parowanie zegarka jest normalne i odesłano do instrukcji gdyż jest w niej wzmianka o parowaniu.

Chciałbym zasięgnąć rady jak bardzo normalne jest to że zegarek jest mniej lub bardziej zaparowany przez cały czas? Teraz od 3 godzin przebywam w pomieszczeniu w którym jest temperatura pokojowa, a na zegarku nadal jest skroplona para wodna pod szkiełkiem. Do zobrazowania sytuacji załączam zdjęcie. Proszę o pomoc w tej sprawie.

 

Serdecznie pozdrawiam

 

 

 

Załączone miniatury

  • Vostok.jpg

  • 0

#2 mayor

mayor
  • Użytkownik
  • 1907 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:New York

Napisano 28 marzec 2014 - 13:28

Musisz odkręcić dekielek i położyć zegarek na pól godziny przy wlocie powietrza do klimatyzatora w mieszkaniu.Po osuszeniu posmaruj uszczelki Moebiusem z silikonem i zapomnisz o problemie z parowaniem zegarka..


  • 0

#3 struuu1

struuu1
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano 28 marzec 2014 - 13:35

Dziękuję za odpowiedź niestety nie mam klimatyzatora, ale na myśl przyszła mi inna metoda. Kiedyś zalałem telefon i gdzieś wyczytałem że włożenie do worka z surowym ryżem pomoże, bo ryż jest higroskopijny. Wypróbuję i dam znać. A jak dostać się do tych uszczelek? 


  • 0

#4 mayor

mayor
  • Użytkownik
  • 1907 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:New York

Napisano 28 marzec 2014 - 14:10

Moim zdaniem powinieneś zażądać od sprzedawcy wymiany zegarka ,albo zwrotu pieniędzy.Na zegarku masz wyraźnie określoną wodoszczelność na 300m i skoro zegarek zaparował to znaczy  jest wadliwy.


  • 0

#5 Muzzy

Muzzy
  • Użytkownik
  • 4905 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 28 marzec 2014 - 15:03

Dokladnie tak jak pisze kolega Mayor , nie reklamuj tylko zgłoś niezgodnosc towaru z umowa i zazadaj zwrotu pieniedzy lub wymiany na nowy egzemplarz. 


  • 0

#6 struuu1

struuu1
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano 01 kwiecień 2014 - 17:01

Kiedy bylem w sklepie to sprzedawca powiedział że prawo się zmieniło i już nie ma czegoś takiego jak niezgodność towaru z umową. Nie znam się na prawie handlowym niestety, a surowy ryż nie pomógł…. Spróbuję skontaktować się z urzędem ochrony konsumenta. Dzięki za rade dam znać jak to się skończy. 


  • 0

#7 mayor

mayor
  • Użytkownik
  • 1907 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:New York

Napisano 01 kwiecień 2014 - 17:26

Kiedy bylem w sklepie to sprzedawca powiedział że prawo się zmieniło i już nie ma czegoś takiego jak niezgodność towaru z umową. Nie znam się na prawie handlowym niestety, a surowy ryż nie pomógł…. Spróbuję skontaktować się z urzędem ochrony konsumenta. Dzięki za rade dam znać jak to się skończy. 

Niech Ci sprzedawca powie konkretnie jakie akapity prawa handlowego,czy paragrafy Kodeksu Cywilnego zmieniły się na Twoja niekorzyść i od kiedy?? podejrzewam ze sprzedawca blefuje,albo powołuje się na Prawo Kanoniczne..


  • 0

#8 kchrapek

kchrapek

    Krzysztof

  • Moderator
  • 9128 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisano 01 kwiecień 2014 - 18:10

Kiedy bylem w sklepie to sprzedawca powiedział że prawo się zmieniło i już nie ma czegoś takiego jak niezgodność towaru z umową. Nie znam się na prawie handlowym niestety, a surowy ryż nie pomógł…. Spróbuję skontaktować się z urzędem ochrony konsumenta. Dzięki za rade dam znać jak to się skończy. 

Jestem sprzedawcą i nadal obowiązują przepisy o niezgodności towaru z umową. Najlepiej jednak udaj się do rzecznika praw konsumenta, a zapewniam Cię że z pisemkiem od niego zostaniesz od razu inaczej potraktowany( muszą przestrzegać terminów i odnieść się do sprawy na piśmie a nie jakieś lekko rzucone słowa sprzedawcy które nic nie znaczą) Rzecznik jest przy każdym urzędzie miejskim i zajmuje się takimi sprawami nieodpłatnie. Ewentualna perspektywa sprawy w sądzie powinna rozmiękczyć twojego sprzedawcę :)


  • 0

#9 pawelex

pawelex
  • Nowy Użytkownik
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koszalin

Napisano 08 sierpień 2018 - 20:50

mój także parował, a raczej paruje choć już nie mój - ale łatwo nie było :)

20180724 064335

Użytkownik pawelex edytował ten post 08 sierpień 2018 - 20:51

  • 0

#10 Gość_Lukas_op_*

Gość_Lukas_op_*
  • Gość

Napisano 09 sierpień 2018 - 20:18

jak to mawiają to zegarki wodoodporne - jak woda wejdzie to już nie wyjdzie :)


  • 1

#11 pablozpueblo

pablozpueblo
  • Użytkownik
  • 807 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 30 sierpień 2018 - 08:44

Chyba co najmniej srebrna łopata się należy ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VE, Vostok, Vostok Europe, Anchar

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych