Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę dziwi mnie tak późny start sezonu. Nie wiadomo co będzie w czerwcu, jak sprawa będzie się miała na początku lipca. Wszyscy kombinują aby wznowić rozgrywki już w maju (w sensie inne dyscypliny sportowe), a F1 każe na siebie tyle czekać :(

W tym sezonie na pewno żaden team się nie wycofa, a co będzie w przyszłym roku za wcześnie by zgadywać. Są dwa zespoły, którym nic nie grozi, Ferrari i Alfa Romeo Orlen ;p

Tak i zapożyczył się u ojca jednego ze swoich kierowców. Tak więc jak to wszystko znowu ruszy, to już wiadomo, który będzie miał lepsze wyniki ;-)

Bardzo bym się zdziwił gdyby Latifi choć raz był szybszy od Russela, nawet przy takich okolicznościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Powiadasz? A mnie w przypadku Williamsa to już nic nie jest w stanie zdziwić ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi, że Williams jeszcze funkcjonuje. Że załoga i część fanów ich nie opuściła. Dziwi mnie brak wewnętrznego buntu. Dziwi mnie postawa Claire, nie wiem jak można być tak zaślepionym jak ona. Ale póki funkcjonuje i jeździ dla nich Russel, to mogę się założyć, że będą na niego „chuchać”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Swoją drogą przejeżdżanie Eau Rouge i Raidillon z taką prędkością to musi być przeżycie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPA to świetny tor.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę odbiegając od tematu - ta sekwencja zakrętów pokazuje gdzie są cywilne konstrukcje - nawet te najbardziej nastawione na sport a gdzie konstrukcje wyczynowe

wybebeszona e46 M3

https://youtu.be/AXaWfAy__lg?t=31

Ferrari FXX-K - torowy samochód (bez homologacji drogowej) na bazie LaFerrari

https://youtu.be/h-ydIFHBPU8?t=31

Porsche 919 Hybrid "Tribute" czyli zmodyfikowany bolid LMP1 - bez restrykcji FIA - lżejszy, mocniejszy, z dużo większym dociskiem aerodynamicznym niż 919 startująca w LPM

https://youtu.be/5VYYNIfLiNo?t=22

i obecne F1

https://youtu.be/EXlK_GDRZNY?t=19

 

nie widać dokładnie prędkości ale sam fakt które auto idzie "piecem" a w którym kierowca musi odpuszczać żeby się utrzymać na torze daje fajne porównanie  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze trochę odbiegając od tematu to od niecałej godziny trwa 12h wyścig na torze Suzuka, w którym jako drugi kierowca (od godziny 19) będzie jechał Robert Kubica w zespole Orlen Team i ich BMW M8 GTE. Aktualnie jedzie jego partner Marcin Skrzypczak i z 7 miejsca startowego, udało mu się już przebić na 5 pozycję w swojej klasie. Oczywiście mówię o sim-racingu :) Link do transmisji live z polskim komentarzem poniżej.

https://www.facebook.com/orlenteam/videos/319515252343384/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

trochę odbiegając od tematu - ta sekwencja zakrętów pokazuje gdzie są cywilne konstrukcje - nawet te najbardziej nastawione na sport a gdzie konstrukcje wyczynowe

wybebeszona e46 M3

https://youtu.be/AXaWfAy__lg?t=31

Ferrari FXX-K - torowy samochód (bez homologacji drogowej) na bazie LaFerrari

https://youtu.be/h-ydIFHBPU8?t=31

Porsche 919 Hybrid "Tribute" czyli zmodyfikowany bolid LMP1 - bez restrykcji FIA - lżejszy, mocniejszy, z dużo większym dociskiem aerodynamicznym niż 919 startująca w LPM

https://youtu.be/5VYYNIfLiNo?t=22

i obecne F1

https://youtu.be/EXlK_GDRZNY?t=19

 

nie widać dokładnie prędkości ale sam fakt które auto idzie "piecem" a w którym kierowca musi odpuszczać żeby się utrzymać na torze daje fajne porównanie  :P

 

Bo nie od dziś wiadomo, że królową F1 nie jest czysta prędkość tylko docisk aerodynamiczny  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ale tutaj z jednej strony wszystko fajnie - mogą bardziej deptać w zakrętach, lepsze czasy a ludzie lubią jak szybko dojeżdża się do mety (no tylko czy zawsze szybciej znaczy lepiej  :lol: ) a z drugiej strony są głosy, że w wielu przypadkach (jak tutaj) kierowca rzuca cegłówkę na gaz i tyle, pokręci fajerą w prawo i lewo i szykana pokonana. Nie ma walki kierowcy z samochodem 

 

wyścigi na konsolach - to będzie najsmutniejszy rok w motorsporcie ever. Ja tylko czekam na LeMans jesienią, termin wydaje się bezpiecznie przełożony o ile ten bajzel z wirusem uda się opanować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Pełna zgoda :-) Ja należę do tych, którzy uważają, że skomplikowana/rozbudowana aerodynamika, a do tego większa waga bolidów, to nie jest dobra droga dla F1. Pamiętam gdzieś na jutubach fragment jakiegoś wyścigu (za Chiny Ludowe nie mogę go teraz znaleźć), gdzie jeden bolid wyprzedzał drugi w szybkim zakręcie jadąc ...bokiem i nawet widać było, jak kontra była założona. Ale to pewnie były lata 80te czy najpóźniej 90te XX wieku. Chciałbym, żeby taka F1 wróciła, żeby furorę robili ci kierowcy, którzy potrafili jechać na limicie, wyciskając z bolidu więcej, niż zakładał jego konstruktor, ale boję się, że taka F1 już nie wróci...

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyścigi na konsolach - to będzie najsmutniejszy rok w motorsporcie ever.

 

Ano będzie. Ale simracing typu iRacing nadal jest najlepszym zastępstwem, bo to arcadowe granie w F1 2019 to jest niestety smutne w odbiorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Masz rację, ja po 6 sezonie w F1 2019 daję sobie spokój o wracam do Project Cars 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym wrócić w ogóle do kierownicy, ale w aktualnych warunkach nie mam jej gdzie rozkładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

To już wyższa szkoła jazdy. Ja na padzie pomykam :-)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby po tej rewolucji w 2021 aerodynamika ma mieć mniejszy wpływ ale chyba nie będzie tej rewolucji w 2021

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już wyższa szkoła jazdy. Ja na padzie pomykam :-)

O! I jak, daje to frajdę z jazdy? Myślę o tym jako półśrodku ale nie miałem kogo spytać a też bym project cars pewnie ogrywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

No niby po tej rewolucji w 2021 aerodynamika ma mieć mniejszy wpływ ale chyba nie będzie tej rewolucji w 2021

Jest już przesunięta na 2022.

O! I jak, daje to frajdę z jazdy? Myślę o tym jako półśrodku ale nie miałem kogo spytać a też bym project cars pewnie ogrywał.

Sporą, jak masz czas, siły i chęci, bo jednak model jazdy jest bardziej w stronę symulacji przesunięty, niż arcade. Ja kiedyś próbowałem, ale nieco się wystraszyłem (spora trudność), ale chyba do tego wrócę :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporą, jak masz czas, siły i chęci, bo jednak model jazdy jest bardziej w stronę symulacji przesunięty, niż arcade. Ja kiedyś próbowałem, ale nieco się wystraszyłem (spora trudność), ale chyba do tego wrócę :-)

Chodziło mi bardziej o samą jazdę na padzie i czy daje to frajdę niż o samą grę bo Project CARS znam dość dobrze i wiem, że jest wymagający, ale właśnie tego oczekuję. Wiele lat jeździłem w rFactor i LFS tak więc coś tam wiem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

A, o to chodzi :-) To wiadomo, "dzyndzle" na padzie, te od kierowania, nie dają takiej kontroli, bo w zasadzie nie ma możliwości przytrzymania wirtualnej kiery w jednym miejscu (permanentne mikrokontry - tak je nazywam). Na szczęście da się dozować gaz, bo inaczej wyścigi na mokrym nie miałyby żadnego sensu :-)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O właśnie, o takie informacje mi chodziło :) W takim razie chyba warto spróbować, zwłaszcza, że koszt dobrego pada to ułamek ceny przyzwoitej kierownicy.


Właśnie Kubica "wsiadł". Zapraszam :)

https://www.facebook.com/orlenteam/videos/319515252343384/UzpfSTE4NDc3NDQ0NDkwNTI1MDoyNzcwNjU4NTQ5NjUwMTQ3/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

To fakt, różnica w cenie jest zdecydowana :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

boję się, że taka F1 już nie wróci...

Nie ma się co bać. To jest pewne. :(

Jeszcze chwilę i będą silniki cztero cylindrowe lub mniejsze o pojemności kartonu mleka. :(


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Cztery cylindry już były. I to w pojemności 1,5 litra. Silnik BMW M12/13/1, podobno najpotężniejszy silnik w historii F1, robiący w trybie kwalifikacyjnym ok. 1400 kuni. Oczywiście nie było wówczas limitu w zakresie ciśnienia doładowania. Takim silnikiem bym nie pogardził, ale to dziś nie modne, bo nie eko...

 

Więc pewnie będzie tak, jak piszesz, a F1 kiedyś tam połączy się z E Formułą.

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.