Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Po spa fajniej wygląda....

A starą osłonę koronki Ci oddali czy do magazynu :-)

 

p.s. ale czasowo to się nie popisali.......

Edytowane przez pawel007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

p.s. ale czasowo to się nie popisali.......

ja pewnie kupiłbym drugiego z tęsknoty  :lol:


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pewnie kupiłbym drugiego z tęsknoty  :lol:

 dlatego na razie nie oddaje do serwisu bo z torbami bym poszedł :-)))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety serwis poza granicami wiaze sie z dluzszym czasem oczekiwania i dodatkowymi kosztami (ubezpieczenie)... cos o tym wiem rowniez w zwiazku z Panerai. I jesli jest to jedno oczekiwanie, to jeszcze czlowiek wytrzyma, jednak jak cos spartola, to wcale szybciej Ci nie zrobia i czekasz tyle samo... :angry:  a szkoda, bo to ich wina (mialem identycznie)  :(

 

ps

ale nawet to, jak potraktowal Kolege Mariusza serwis AP daje do myslenia... nie jest wazne jak drogi masz zegarek - wszystko jest pieknie tylko podczas zakupu  :unsure:

Edytowane przez artme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od dawna wiadomo że nie sztuką jest sprzedać- sztuką są usługi posprzedażne, z którymi ( bez względu na zakątek świata) są zawsze mniejsze czy większe problemy. 

Tutaj też nie jest to zależne (i tu się najbardziej wk....wiam) od tego czy kupiłeś coś za 1 zł czy za pierdylion zł.

Chociaż (bez kadzenia) jak kupowałem różne zegarki od Piotra ZAWSZE było wszystko ok- czasowo i kosztowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowales czy serwisowales?  :rolleyes:

Bo ja jak kupowalem, to zawsze bylo ok, tylko serwisy dawaly ciala, stad mocno zaczynam doceniac serwis w PL - moge przynajmniej podjechac i osobiscie cos zalatwic  B)

Edytowane przez artme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście  droższych modeli nie kupowałem bezpośrednio u AD - zawsze od kolegów z forum :-). "Tańsze" nowe u Piotra i tutaj (sprzedaż i serwis) - celująco.

Dla mnie szczerze mówiąc sprzedaż+serwis powinno być jednym ciałem. Poziom jednego jest postrzegany poprzez poziom drugiego.

W jednej z firm , w których pracowałem wprowadziłem takie rozwiązanie i po IIQ działalności w takiej właśnie formule "zgarneliśmy" dodatkowo około 12% rynku konkurencji. Więc się opłaca. Tylko że większość firm (obojętnie jaka branża) ma myślenie krótkofalowe ( i tutaj musimy się jeszcze dużo nauczyć)- sprzedać i zapomnieć,wyrobić plan a później mamy klienta tam gdzie światło nie dochodzi. na dłuższą metę firma traci duuuuużo więcej niż  "cyferki" w EBID-dzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pawel007

Części mi oczywiście nie oddali, ale to jest powszechna praktyka w autoryzowanych serwisach. Zdaje się, że widziałem jak komuś Omega pooddawała stare sprężyny i koła zamachowe, ale może to były czasy innej polityki?
 
Czas oczekiwania był związany wyłącznie z owym fakapem. Oczywiście delikatnie musiałem się poboksować, bo chcieli mi to początkowo ponownie wypolerować. Odparłem, że jak będę chciał jeszcze raz polerować mój zegarek, to musi to być moja świadoma decyzja, a nie efekt czyichś błędów. Fakt, musiałem się wykazać asertywnością, musiałem poczekać aż moje stanowisko zaakceptuje jakiś tam kierownik, ale finalnie mam to co chciałem, czyli nową osłonę koronki. I dlatego też ciężko mi mieć jakiekolwiek pretensje do serwisu. Został popełniony błąd, który następnie został naprawiony po mojej myśli. Tak samo zadowolony jestem z Jansen, którzy w sposób profesjonalny pośredniczyli w całej operacji.
 
PS: Czas rozłąki spędziłem nader miło z innymi zegarkami, a dzięki temu że był on długi, ponownie poczułem się jakbym kupił 372 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu właśnie tkwi problem- nie sądzisz że to nie powinno być zależne od stopnia Twojej asertywności ale tylko i wyłącznie profesjonalnego podejścia serwisu?

Zepsułem- informuję klienta o możliwości wymiany na nowy element- przyjmuję decyzję klienta i niezwłoczne go informuję o dacie oddania gotowego produktu- za czas (3 m-ce ) oczekiwania daję kartę rabatową na następne usługi serwisowe i przeprosiny na papierze firmowym z podpisem ww kierownika.

Wiem że zaraz usłyszę śmiech na sali że to pobożne życzenia ale tak właśnie powinno być w serwisie. To on na upartego wystawia opinię o sprzedawcy, firmie, AD i czego tam jeszcze. Ludzie takich rzeczy szybko nie zapominają i będą woleli następnym razem wysłać zegarek do innego serwisu niż w Monachium.

ale to tylko moje dywagacje.........

Najważniejsze że masz to co chciałeś :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

 

Wiem że zaraz usłyszę śmiech na sali że to pobożne życzenia 

 

:D  :D  :D

Ludzie takich rzeczy szybko nie zapominają i będą woleli następnym razem wysłać zegarek do innego serwisu niż w Monachium.

 

W Europie nie ma innego serwisu niż Monachium...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będą woleli następnym razem wysłać zegarek do innego serwisu niż w Monachium.

 

Z punktu widzenia grupy Richemont to bez znaczenia. Nie sprzedają części zamiennych niezależnym zegarmistrzom, więc i tak trafisz do nich (Twoje pieniądze). 

Większość firm zaprzestała dostaw swoich części na zewnątrz - od kilku tygodni bezskutecznie szukam koła godzinowego do Omegi, a serwis odmawia wymiany uszkodzonego koła, proponując w zamian kompleksowy przegląd zegarka (z wymianą wskazówek, polerowaniem koperty i bransolety...). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu właśnie tkwi problem- nie sądzisz że to nie powinno być zależne od stopnia Twojej asertywności ale tylko i wyłącznie profesjonalnego podejścia serwisu?

Zepsułem- informuję klienta o możliwości wymiany na nowy element- przyjmuję decyzję klienta i niezwłoczne go informuję o dacie oddania gotowego produktu- za czas (3 m-ce ) oczekiwania daję kartę rabatową na następne usługi serwisowe i przeprosiny na papierze firmowym z podpisem ww kierownika.

Wiem że zaraz usłyszę śmiech na sali że to pobożne życzenia ale tak właśnie powinno być w serwisie. To on na upartego wystawia opinię o sprzedawcy, firmie, AD i czego tam jeszcze. Ludzie takich rzeczy szybko nie zapominają i będą woleli następnym razem wysłać zegarek do innego serwisu niż w Monachium.

ale to tylko moje dywagacje.........

Najważniejsze że masz to co chciałeś :-)

A bywa i tak... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=zlP_tTIC33k

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu właśnie tkwi problem- nie sądzisz że to nie powinno być zależne od stopnia Twojej asertywności ale tylko i wyłącznie profesjonalnego podejścia serwisu?

Zepsułem- informuję klienta o możliwości wymiany na nowy element- przyjmuję decyzję klienta i niezwłoczne go informuję o dacie oddania gotowego produktu- za czas (3 m-ce ) oczekiwania daję kartę rabatową na następne usługi serwisowe i przeprosiny na papierze firmowym z podpisem ww kierownika.

Wiem że zaraz usłyszę śmiech na sali że to pobożne życzenia ale tak właśnie powinno być w serwisie. To on na upartego wystawia opinię o sprzedawcy, firmie, AD i czego tam jeszcze. Ludzie takich rzeczy szybko nie zapominają i będą woleli następnym razem wysłać zegarek do innego serwisu niż w Monachium.

ale to tylko moje dywagacje.........

Najważniejsze że masz to co chciałeś :-)

Osobiście wolałbym, żeby było jak piszesz, ale obiektywnie myślę że jest wiele osób, dla których różnica między wypolerowaniem tej części a jej wymianą, byłaby nieistotna. Wiem co mówię, bo z polerowaniem mam też traumatyczne przejścia, tj. niekompetentni zegarmistrzowie zrujnowali kilka moich kopert zegarków, które w wyniku tego sprzedałem, a kupujący byli wprost zachwyceni ich stanem :D Że takie bez rys, że tak ładnie błyszczą! Zupełnie nieważna była dla nich utrata krawędzi.
Jakiś list na piśmie dostałem z informacją o wymianie, choć mało w nim było przepraszania. Za to wielokrotnie przepraszał mnie Jansen, którzy akurat byli w tym wszystkim najmniej winni. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może jednak Panerai powinien każdorazowo dostawać feedback od klienta żeby sprawował lepszy nadzór nad serwisem. Jak za mało szkoleń to może jednak niektóre osoby nie powinny pracować w luksusowych usługach. Raczej wiadomo kto ostatni wkładał zegarek w folie , na nim ciąży obowiązek sprawdzenia co wysyła klientowi. Marki chcą zarabiać serwisem ( inhałsy ) to muszą się bardziej postarać bo następnym razem dwa razy zastanowię się czy naprawdę muszę mieć zegarek którego posiadanie kosztuje niemało pieniędzy i ...zdrowia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od dawna wiadomo że nie sztuką jest sprzedać- sztuką są usługi posprzedażne, z którymi ( bez względu na zakątek świata) są zawsze mniejsze czy większe problemy.

Tutaj też nie jest to zależne (i tu się najbardziej wk....wiam) od tego czy kupiłeś coś za 1 zł czy za pierdylion zł.

Chociaż (bez kadzenia) jak kupowałem różne zegarki od Piotra ZAWSZE było wszystko ok- czasowo i kosztowo.

O którym Piotrze mowa ?

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioter od Glycine i Ball-a

Wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich wkrętaków używacie do wymiany pasków w Radomirach . Wiem że to może głupio brzmi ale te śrubki są jakieś dziwne i jak dla mnie rowki zbyt płytkie . Oryginalny wkrętak, który był w zestawie z 1312 za duży , użyłem mniejszego 1 mm też nie to a bałem się bardziej dociskać co by się coś nie stało.  :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioter od Glycine i Ball-a

Wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu

Aaa, ten Piotrek, dzięki

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Jakich wkrętaków używacie do wymiany pasków w Radomirach . Wiem że to może głupio brzmi ale te śrubki są jakieś dziwne i jak dla mnie rowki zbyt płytkie . Oryginalny wkrętak, który był w zestawie z 1312 za duży , użyłem mniejszego 1 mm też nie to a bałem się bardziej dociskać co by się coś nie stało.  :wacko:

 

Wkrętak z zestawu nie będzie pasował, musisz użyć 1.4 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkrętak z zestawu nie będzie pasował, musisz użyć 1.4 ;)

 

Dzięki  :) w takim razie zabieram sie za szukanie jakiegoś dobrego zestawu wkrętaków .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, śruby w Panerai są moim największym zaskoczeniem expectation vs reality. Zawsze myślałem, że taki bajer znacząco ułatwia zmianę pasków w porównaniu z teleskopami. Tymczasem praktyka uświadomiła mi, że śruby są patentem o wiele bardziej stresującym i ryzykownym. Ewentualne rysy powstałe na plecach koperty po zmianie paska na teleskopach, przynajmniej nie są widoczne. Można oczywiście wszystko zaklejać taśmą, ale czy to ma ułatwiać życie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Luminorach moim zdaniem bezproblemowo. Opieramy wkrętak o palec poszło  :)

W Radiomirach....faktycznie koperta ślizga się z dłoniach i można zrobić kuku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.