Azuel 0 #1 Napisano 27 Kwietnia 2014 Witam. Zachciało mi się wyczyścić mojego rysia. Zdjołem bezel wszystko wyczyściłem złożyłem tak jak powinno być i niestety nie działa mi barometr. Kurcze po złożeniu został taki maluteńki oring (uszczelka ) i ni cholery nie wiem gdzie była. Pomóżcie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #2 Napisano 27 Kwietnia 2014 Ta mała uszczelka to pewnie z obudowy bezela, w miejscu atrapy wkładu sensora. Jeśli nic więcej nie rozkręcałeś (sam czujnik) to na pewno to. Natomiast od tego nie mógł się zepsuć sam czujnik, chyba że tak jak wspomniałem, rozkręcałeś go. Najlepiej dla pewności wrzuć zdjęcia. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #3 Napisano 27 Kwietnia 2014 Ta mała uszczelka to pewnie z obudowy bezela, w miejscu atrapy wkładu sensora. Jeśli nic więcej nie rozkręcałeś (sam czujnik) to na pewno to. Natomiast od tego nie mógł się zepsuć sam czujnik, chyba że tak jak wspomniałem, rozkręcałeś go. Najlepiej dla pewności wrzuć zdjęcia.nie czujnika nie rozkręcałem bo niby po co. Zdjołem tylko bezel i wyczyściłem wszystko, złożyłem do kupy i od tamtej chwili jak próbuje sprawdzić ciśnienie to przez chwilkę pokazuje się temperatura i wskakuje napis ERR w miejscu ciśnienia. Rozbierałem już 2 razy by sprawdzić czy czegoś nie sknociłem ale wszystko jest na swoim miejscu. - Ten mały oring nie byl z ryśka lecz z srubokręcika którym go rozkręcałem (panika robi swoje)Może jakąś kombinacją przycisków da się ryśka zrestartować lub coś w tym stylu. Bo tam naprawde nie ma co się popsuć bo nic na wierzchu nie ma. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel91 48641 #4 Napisano 27 Kwietnia 2014 A zobacz czy akumulator naładowany nie miałem solara ale przy słabym naładowaniu nie będą działać wszystkie funkcje zegarka. 0 Pozdrawiam Marcin/kornel91 Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #5 Napisano 27 Kwietnia 2014 poziom HNo nic będzię musiał polecieć na gwarancję w końcu ma jeszcze 5,5 roku. Tylko pytanie gdzie go wysłać ?? Do sklepy (w tym przypadku BigBen ) czy bezpośrednio do zibi??Swoją drogą nie sądziłem że zegarek uznawany za pancerny wręcz prawie niezniszczalny może się popsuć przy czyszczeniu , bez odkręcania dekla itp . No cóż takie życie . Mam tylko nadzieję że uznają gwarancję bo do środka nie zaglądałem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #6 Napisano 27 Kwietnia 2014 Jak masz od bigbena, to masz gwarę zibi i tam należy się udać. Jeśli funkcje zegarka działały przed rozkręceniem to może przez przypadek przy czyszczeniu coś wcisnąłeś w sensor (tam jest taka lepka guma) i go rozszczelniłeś. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #7 Napisano 27 Kwietnia 2014 Jak masz od bigbena, to masz gwarę zibi i tam należy się udać. Jeśli funkcje zegarka działały przed rozkręceniem to może przez przypadek przy czyszczeniu coś wcisnąłeś w sensor (tam jest taka lepka guma) i go rozszczelniłeś.pewnie tak potraktwałem go szczoteczką. Ciekaw jestem czy w zibi mi gware uznają. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestaf 450 #8 Napisano 27 Kwietnia 2014 ...Ciekaw jestem czy w zibi mi gware uznają. Na pewno nie uznają 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #9 Napisano 27 Kwietnia 2014 Nic nie mów że go czyściłeś, po prostu oddaj i powiedz że przestał działać.Jak ja czyściłem to uważałem na czujnik i go nie ruszałem, a blaszkę od niego odkręciłem (ale też widać bez odkręcenia) i widziałem że jest tam taka maź jak silikon co nie przepuszcza wody ale łapie temperaturę powietrza. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #10 Napisano 27 Kwietnia 2014 Na pewno nie uznająPożyjemy zobaczymy. Jeśli nie to ciekaw jestem ile za naprawe krzykną.P.s. Na pewno to Kopernik nie żyje.Kolego Lestaf w sumie dzieki Twojej recenzji go nabyłem i nie żałuję bo to zajebiaszczy sikor. Zdam sprawozdanie jak wróci z serwisuPozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestaf 450 #11 Napisano 27 Kwietnia 2014 Skumają że był rozkręcany po śrubkach na deklu, o śladach czyszczenia już nie wspominając. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #12 Napisano 27 Kwietnia 2014 Skumają że był rozkręcany po śrubkach na deklu, o śladach czyszczenia już nie wspominając.Przecież dekla nie rozkręcał Zdjął pasek i bezel a to można (brak ingerencji w moduł zegarka) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #13 Napisano 27 Kwietnia 2014 Nic nie mów że go czyściłeś, po prostu oddaj i powiedz że przestał działać.Jak ja czyściłem to uważałem na czujnik i go nie ruszałem, a blaszkę od niego odkręciłem ( ale też widać bez odkręcenia)i widziałem że jest tam taka maź jak silikon co nie przepuszcza wody ale łapie temperaturę powietrza.Tak zrobie. Ta jak to nazywasz "maż" jest nie naruszona bynajmniej nie widać żeby była (nie rozkręcałem) a na tym kawałeczku co widać jest cała. Jak pisałem temperature pokazuje przez około 1,5 sekundy , po tym czasie wyskakuje ERR . Temp. się zmienia normalnie z tego co zauważyłem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestaf 450 #14 Napisano 27 Kwietnia 2014 Przecież dekla nie rozkręcał Zdjął pasek i bezel a to można(brak ingerencji w moduł zegarka) Źle się wyraziłem, chodziło mi ogólnie o śrubki. No ale zobaczymy, może nie zauważą, albo przymkną na to oko. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #15 Napisano 27 Kwietnia 2014 dekla ani tej blaszki nie rozkręcałem tylko pasek i bezel. Syfu tam sporo było bo i zegarek na codzień noszony w pracy też 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaliusz #16 Napisano 27 Kwietnia 2014 Pasek i bezel nie podlegają gwarancji, można je zdejmować.Natomiast lepiej o tym nie mówić bo mogą wmawiać że szczoteczką jechałeś po czujniku 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #17 Napisano 27 Kwietnia 2014 Pasek i bezel nie podlegają gwarancji, można je zdejmować.Natomiast lepiej o tym nie mówić bo mogą wmawiać że szczoteczką jechałeś po czujniku No cóż trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie gwarancji. Jutro zegarek wyślę do serwisu po uprzednim skontaktowaniu się z nimi telefonicznie. Mówić o czymkolwiek nie mam zamiaru 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azuel 0 #18 Napisano 8 Maja 2014 Po dzisiejszym telefonie do serwisu Zibi otrzymałem taką informacje. Gwarancja została uznana gdyż barometr nie działał prawidłowo z powodu wewnętrznego (fabrycznej wady) uszkodzenia płytki. Został naprawiony i jutro go wysyłają. Co dziwne barometr przed moim czyszczeniem działal prawidłowo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 368 #19 Napisano 8 Maja 2014 Japońska sztuka dyplomacji :-) 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach