Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Magazyn Zegarki Club

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Glashutte/SA GUB

pomoc w szczegółach związanych z przypuszczalną sprzedażą glasgutte gub antyk zegarek kieszonkowy

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bukowski

Bukowski
  • Nowy Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 29 kwiecień 2014 - 20:26

Witam serdecznie,

W ostatnim czasie stałem się posiadaczem zagarka kieszonkowego GUB. Jestem laikiem w temacie zegarkiem ale postaram się przedstawić jak najwięcej informacji i cech które rzuciły mi się w oczy. Zegarek jest srebrny, środek przypuszczam że złoty. Wewnątz wygrawerowane jest [GUB Glashutte/ SA, 0.900, 217740] [ YEB Glashutte, 774C ] - to z tego co zdołałem odczytać, resztę zasłaniają mi tryby. Zegarmistrz, którego odwiedziłem powiedział mi że, dolny tryb jest pęknięty i że, naprawa może ksoztować około 200 złotych ale musi się skonsultować ze znajomnym od antyków. Załączam zdjęcię zegarka niemalże identycznego jak mój, jadyna różnica to że, napis GUB jest pod wskazówkami a w moim nad. Chciałbym najpierw w niego zainwestować ( jeżeli to opłacalne ) a potem sprzedać. Proszę o wszelkie spostrzeżenia, rady i opinie. Pozdrawiam !

Załączone miniatury

• Bez tytułu.jpg

• 0

#2 chronofil

chronofil

Artur

• Moderator
  • 7354 postów

Napisano 30 kwiecień 2014 - 22:50

Kolego drogi, ale co możemy Ci doradzić na podstawie jednej fotki nie Twojego zegarka? :blink:

Czego właściwie oczekujesz, bo mimo najszczerszych chęci nie rozumiem Twoich intencji?

• 0

#3 Ulan

Ulan

Ulan

• Użytkownik
  • 2534 postów

Napisano 01 maj 2014 - 10:26

Ale w zasadzie kolega znalazl juz wszystko, przy zdjeciu jest tez opis.

Jest tam wszystko co co pyta, tak mysle.

"Description: 

Navigation Watch of the East German Navy: Glashütter Uhren-Betriebe, VEB (People Owned Company):