Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Januszr

Nietypowa bransoleta USA NationalSemiconductors

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych.

Na początku muszę przyznać się, że nie znam się na markach zegarków, na ich naprawie, nie jestem zegarmistrzem i założyłem konto jedynie z powodu zbyt długich poszukiwań elementu, którego prawdopodobnie nie jestem w stanie nawet nazwać.

Otóż, na fotografii pokazuję montaż bransolety do zegarka NationalSemiconductors z 1975r. Wymiary - od boku to: 6 - 11 - 6mm. Wydawało by się, że bransoleta na 23mm to nic trudnego do zdobycia, ale ja nie wiem jak taki 'model/typ' się nazywa, więc nie jestem w stanie zadać odpowiedniego pytania. Dlatego też proszę o pomoc. A może ktoś z Szanownych odsprzedałby mi elementy wydłużające? Naturalnie, (i pewnie tak się skończy) mógłbym włączyć SolidWorks, zaprojektować i dać na produkcję, ale może oryginalne elementy ktoś z Was posiada?

post-72526-0-99440700-1402481947_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez animation.dude
      Witam 
       
      Szczerze mówiąc nie widziałem gdzie umieśić temat, tak więc postanowiłem zrobić to tu... to tak żeby się w razie czego wytłumaczyć
      Ok do rzeczy
       
      Ostatnio nabyłem Gi- szok'a  ( dokładna nazwa jak w temacie) i zauważyłem że wyświetlacz z frontu słabo pokazuje godzinę ale już pod lekkim kąta jest ok .
       
      I teraz moje pytanie czy tak ma być? 
       
      Poniżej zdjęcia dajcie znać co o tym sądzicie