Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sebek2484

pomocy!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem zegarek w kwietniu. W lipcu byłem na wczasach i zegarek mi zaparował, oddałem na gwrancji i w odpowiedzi dostełem odpowiedz że gwarancja nie została uznana ponieważ ...(e-mail)

 

(Informuję, że reklamacja zegarka Casio EQW-A1000B-1A nie została uznana na gwarancji. Testy powietrzne, wodne oraz testy na różnicę temperatur potwierdziły, że przedmiotowy zegarek utrzymuje szczelność gwarantowaną przez producenta przy użytkowaniu zgodnym z warunkami gwarancji. Testy wykonane przy zakręconej koronce, ponieważ jest to gwarancją szczelności zegarka. Informacyjnie tylko dodam, że zegarek trafił do serwisu z niezakręconą koronką)

 

Dodam jeszce że serwis zaproponował naprawe tego zegarka ale za odpowiednią kwote i tu dalsza czesc e-mail

 

(W związku z powyższym serwis może zaproponować naprawę zegarka w cenie 1200zł, jest to cena z rabatem. W zegarku jest do wymiany koperta (wewnątrz koperty na ringu i szkle ślady po wodzie, który nie da się wyczyścić), cyferblat, wskazówki oraz mechanizm- czyli właściwie cały zegarek.

 

Cena zegarka podczas zakupu 1700 zł.

 

Co robić, czy są jakieś szanse na naprawe zegarka na podstawie gwarancji, czy moge powołać sie na ustawe o prawach konsumenckich?

 

Pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lipa, że wysłałes zegarek z niedokręconą koroną. Będą Ci wpierać, że zalałes zegarek na własne życzenie. Może nie dokręciłes jak się bawiłes, ustawiałes datę ? Ja ostatnio dałem ciała w podobny sposób. Poleciałem do morza z zegarkiem WR 300m, a że to mechanik to rano ustawiałem godzinę oraz datę, no i nie dokręciłem korony na maksa :( Dotała się słona woda i zegar do smarowania i wytarcza szkła od srodka.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc nie ma szans na naprawe na koszt producenta? Kur.....!  Nie ma innego wyjścia? Może ktoś inny sie jeszcze wypowie? Ludzie pomocy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sprawa jest przesądzona - niestety ewidentnie Twoja wina i musisz ponieść koszty. Przykro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc nie ma szans na naprawe na koszt producenta? Kur.....!  Nie ma innego wyjścia? Może ktoś inny sie jeszcze wypowie? Ludzie pomocy?

 

Wyjście jest. Ale na przyszłość. Zakręcać koronkę :(


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.