Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Aukcja na rzecz WOŚP


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Zdjęcie

Przebarwienia zegarka Casio G Shock K:PIASKOWY

Przebarwienia G-shock Zegarek kolor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#41 ICE

ICE
  • Użytkownik
  • 630 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 15 sierpień 2014 - 18:15

Ciężko udowodnić w jaki sposób powstały, zawsze winny jest konsument. 

 Imho, to zależy od uzasadnienia, stanu itp. Jeżeli odbarwienia są tylko na krawędziach bezla, a zegarek nie posiada "głębokich" rys, to raczej ciężko będzie im uzasadnić, że to z winy konsumenta. Jeżeli przebarwienia powstałyby przez działanie jakiś agresywnych substancji, to przebarwienia byłyby nie tylko na krawędziach ale w innych miejscach, natomiast, jeżeli powstałyby na skutek działań mechanicznych to bezel miałby ślady w postaci rys a nie przebarwień. I o ile przy pierwszej reklamacji na 99,99% zleją taka argumentację, o tyle przy drugiej przechodzi przez jakąś komisje u wspomnianego rzecznika -tak przynajmniej tłumaczył mi ten sprzedawca od butów - i chyba miał rację bo pomimo pierwszej odpowiedzi, że to w 100% z mojej winy, to w drugiej odpowiedzi bez marudzenia uznali reklamację i zwrócili kasę. Grunt to napisać mądre i wiarygodne uzasadnienie. Tamte buty były z białej skóry, nie miały nigdzie żadnych zadrapań, przetarć, podeszwa była jak nowa - słowem nie nosiły żadnych cech jakiejś nadmiernej eksploatacji i oba buty pękły w tym samym miejscu. Na tych rzeczach oparłem uzasadnienie reklamacji. Jak reklamacja poszła tylko tej firmy to mogli odpisać cokolwiek, albo nic, ale jak wyszło poza tą firmę, to nie mieli za bardzo argumentów, że to z mojej winy - przynajmniej tak przypuszczam. Zresztą jak HubstoN nie spróbuje, to się nie dowie . Poza tym radzę do pierwszej i drugiej pisemnej reklamacji dołączyć dobre zdjęcia stanu zegarka ;) .


  • 0

#42 ICE

ICE
  • Użytkownik
  • 630 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2014 - 13:21

Kolego HubstoN poczyniłeś jakieś kroki w kierunku zareklamowania zegarka? Udałeś się wogółe z zegarkiem do sprzedawcy lub serwisu, albo wysyłałeś go gdzieś? Otrzymałeś jakąs odpowiedź?. Minęło już kilka miesięcy i nadal cisza. Tylu forumowiczów udzielało się w temacie, podpowiadało, to może wypada przynajmniej jakąś informację podać :huh: , bo może komuś się również przydać.


Użytkownik ICE edytował ten post 10 grudzień 2014 - 13:24

  • 1

#43 nexus2k

nexus2k
  • Nowy Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zielona Gora

Napisano 09 styczeń 2015 - 06:43

Tu jest dobry wyklad jak czyscic biale G Shocki po angielsku

 

 

http://www.ehow.com/...hite-shock.html


  • 0

#44 HubstoN

HubstoN
  • Nowy Użytkownik
  • 7 postów
  • Gadu-Gadu: 49519068
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska, Włocławek

Napisano 12 luty 2015 - 13:58

Witam, bardzo przepraszam za brak odpowiedzi i aktywności z mojej strony. Nie poczyniłem żadnych kroków bo jak to w naszym kraju każdy wie jak to jest ze zwrotem i reklamacja towarów. Otóż temat był napisany przez moje zaniepokojenie tym zegarkiem. Na dzień dzisiejszy wiele się nie zmieniło. Zegarek nie ma znacznych przebarwień lecz wygląda wiadomo gorzej niż na początku ( Kolor po prostu przyciemniał) Przyzwyczaiłem się a nawet dodam, że wygląda teraz jak typowy piaskowiec z serii afghanistan hehe załączam zdjęcia przy roku użytkowania 

 

 

 

 

Załączone miniatury

  • IMAG0091.jpg
  • IMAG0092.jpg
  • IMAG0093.jpg

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: G-shock, Zegarek, kolor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych