Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ReVoFromPoland

Roskopf Roconis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Otóż od pokoleń - a właściwie od dziadka (ułana) w posiadaniu mojej rodziny jest zegarek kieszonkowy Roskopf Roconis (Mój dziadek nabył go w 18xx r).

 

Chciałem się dowiedzieć czy to jest wartościowy sprzęt? Na tarczy są dwa załamania (3 i 9) i nie reaguje na nakręcanie - przeleżał około 100 lat dobrze schowany...

 

 

Czy naprawa takiego staruszka mogłaby się okazać kosztowna? Zakładam, że wszystko jest kompletne)

 

 

 

 

Jestem bardzo ciekaw czy firma ta jest jakaś prestiżowa i ogółem czy wiecie coś o niej - na internecie niestety informacji jest bardzo malutko - tyle co o założycielu firmy Georges Fredric Roskopf.

 

 

 

 

 

Dodam, że jestem laikiem w sferze zegarków a tym bardziej takich staroci...

 

Fotki:

 

ankx6mdeq3lu_t.jpg

 

zxn18xf5qzzy_t.jpg

 

j2567j1s7aie_t.jpg

 

Pozdrawiam!
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Otóż od pokoleń - a właściwie od dziadka (ułana) w posiadaniu mojej rodziny jest zegarek kieszonkowy Roskopf Roconis (Mój dziadek nabył go w 18xx r).

 

Chciałem się dowiedzieć czy to jest wartościowy sprzęt? Na tarczy są dwa załamania (3 i 9) i nie reaguje na nakręcanie - przeleżał około 100 lat dobrze schowany...

 

 

Czy naprawa takiego staruszka mogłaby się okazać kosztowna? Zakładam, że wszystko jest kompletne)

 

 

 

 

Jestem bardzo ciekaw czy firma ta jest jakaś prestiżowa i ogółem czy wiecie coś o niej - na internecie niestety informacji jest bardzo malutko - tyle co o założycielu firmy Georges Fredric Roskopf.

 

 

 

 

 

Dodam, że jestem laikiem w sferze zegarków a tym bardziej takich staroci...

 

 

Pozdrawiam!