Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

cij

Frederique constant - wrażenia po zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Chęć zysku jest tutaj zdecydowanie wyższa niż nacisk na jakość swoich produktów. To wszystko wychodzi potem w opiniach fachowców. 17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.

 

Ej, ale Poljot jakoś stał bardzo wysoko z tego co pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość niepokorny666

No, pieknie, kase powinni oddac i przeprosic ze sprzedali takiego pokemona.

Na sile wciskaja Ci inny szrot.Zwroc sie UKiOK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy sprawa dobiegła finału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek wystawiłem dzis w dziale oferuję na sprzedaż. Z kilku powodów nie podchodziłem więcej do sprawy zwrotu zegarka FC. Po pierwsze mam absorbujący zawód i każdą wolną chwilę staram się wykorzystać na odpoczynek i generalnie przyjemne spędzanie tego czasu. Kontakt z dystrybutorem FC nie należy do tych kategorii. Pracując jestem w stanie odrobić straty szybciej niż w przypadku poświęcania czasu którego jest mało na dalszą korespondencję, szukanie biegłych, pisanie pism, odwoływanie się itp.

Kolejny powód a może nawet najważniejszy to jednak fakt, że nie chce się już wiecej denerwować i nawet o tym myśleć. Sprawa jak mi się wydawało drobnej aczkolwiek nie do zaakceptowania przezemnie wady urosła do nieprzyzwoitych rozmiarów. Byłem nieuważny przy zakupie i za to zapłaciłem, oczywiście nie powinno tak być, że producent nie bierze odpowiedzialności za swój produkt ale niestety tak się właśnie stało. Niestety po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że standardy pracy, etyka i profesionalizm nie jest mocną stroną w szczególności firmy Janeba Time PL Sp. z o.o. Być może moje doswiadczenia z FC będą ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów(nie chodzi o to aby ludzie nie kupowali a raczej o to aby byli świadomi z czym mogą mieć do czynienia) , być może dystrybutor FC także wyciągnie z tego konstruktywne wnioski. Dla mnie pozytywnym zakończeniem będzie sprzedaż zegarka FC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcinsteuer

Przykra sprawa jak potraktowano Cię w bezpośrednich kontaktach z brand managerem, FC był moim cichym faworytem marek szwajcarskich produkujących 'niedrogie' zegarki, niestety jak widać - błędnie. Życzę zadowolenia z kolejnych nabytków, tym razem na pewno nie FC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek i... załamka...

 

Czy jest na forum topic o tym jakie my Konsumenci mamy prawa? Jeśli nie, to może warto założyć...

 

Niestety po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że standardy pracy, etyka i profesionalizm nie jest mocną stroną w szczególności firmy Janeba Time PL Sp. z o.o. Być może moje doswiadczenia z FC będą ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów(nie chodzi o to aby ludzie nie kupowali a raczej o to aby byli świadomi z czym mogą mieć do czynienia) , być może dystrybutor FC także wyciągnie z tego konstruktywne wnioski.

 

Mam wrażenie, że w dużej mierze chodzi tu o firmę Janeba Time.

Są oni przedstawicielami kilku marek na rynku PL, m.in. Festina, Lotus.

Sam widziałem, słyszałem złe opinie o ww firmie i chociażby ze względu na to (pomijając już wykonanie i aspekty techniczne zegarków) nie kupiłbym zegarka marek, które ta firma prowadzi.


Totalny laik :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr Szwed

Ciekawy temat, dotyczący mocno przykrej sytuacji. Jeśli chodzi o tę korespondencję, to do pewnego momentu ten człowiek od FC wydawał się całkiem w porządku, no ale z tym tekstem o wyłudzeniu, to przesadził strasznie, kompromitując się doszczętnie. Rozumiem, że coś takiego można "palnąć" w nerwowej rozmowie, ale żeby napisać. Jeśli chodzi o Janeba Time, to rzeczywiście wiele się o nich złych rzeczy słyszy i w tych plotkach pewnie jest co najmniej grube ziarno prawdy. Pamiętam jak kiedyś sprzedawałem Festinę, wysyłałem im zegarek klienta do reklamacji, a oni potrafili go zagubić, twierdzić, że został wysłany do sklepu, a potem odnaleźć po 2 miesiącach "gdzieś na innej półce"

 

Jednak największą kichę odwala tutaj nie Janeba, ale FC. Jeśli rzeczywiście w Genewie twierdzą, że zegarek jest dobry, to polski brand manager ma związane ręce, nie może tu się sprzeciwiać i interpretować po swojemu, więc tu mu się nie dziwię, że nie przyznaję racji klientowi. Jakby przyznał rację klientowi, to mógłby chyba od razu wypowiedzenie składać. Swoją drogą zawsze dziwiłem się kupcom FC, przecież w podobnej (albo ciut wyższej) cenie są np. Longinesy, a to zupełnie inna bajka pod względem tradycji, wykończenia, prestiżu, designu itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ALAMO

Nie ma to jak pogadac sobie podwóch latach, nie :P...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alez Alamo, przeciez obie osoby wypowiadajace sie ostatnio w tym watku nie byly jeszcze forumowiczami, kiedy gorzala dyskusja o FC. Temat bardzo ciekawy, i niestety bulwersujacy. Ja rozumiem, ze mozna chciec sie wypowiedziec na ten temat.


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ALAMO
Alez Alamo, przeciez obie osoby wypowiadajace sie ostatnio w tym watku nie byly jeszcze forumowiczami, kiedy gorzala dyskusja o FC. Temat bardzo ciekawy, i niestety bulwersujacy. Ja rozumiem, ze mozna chciec sie wypowiedziec na ten temat.

 

Ależ ja sie z tym zgadzam, zwróciłem jedynie uwagę że to temat sprzed 2 lat :P...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr Szwed

Cóż, pojadę Norwidem; "przeszłość to jest dziś, tylko cokolwiek dalej":P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ależ ja sie z tym zgadzam, zwróciłem jedynie uwagę że to temat sprzed 2 lat ;)...

zgadza sie - ale przesłanie jego jak najbardziej aktualne.

... niestety ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja też odświeżę bo rzeczywiście ciekawy temat.

Podejrzewam, że w bardzo łatwy sposób można by było załatwić zwrot pieniędzy i udowodnić FC znaczącą wadę fabryczną.

Wystarczyło jako dowód ściągnąć zdjęcie tego modelu ze strony FC.

Założę się o każdą kwotę, że na tym zdjęciu data perfekcyjnie była ulokowana na środku.

Tak łatwo bym tego nie odpuścił mimo iż rozumiem, że to wydarzenie mogło być bardzo irytujące i "cij" chciał jak najszybciej o nim zapomnieć.

Co do wypowiedzi kilku osób, które twierdziły, że FC zachowało się dobrze proponując wymianę pozwolę się z nimi do końca nie zgodzić. Ok, dobrze że taką wymianę zaproponowali, ale jeżeli klientowi nie podobały się zaproponowane przez nich modele powinni zwrócić pieniądze. W końcu gdyby ktoś kupował np. mercedesa klasy C to też nie koniecznie mógłby być zainteresowany wymianą na klasę E. Nie ważne, że zegarki zaproponowane przez pana z marketingu FC były droższe (co świadczy na plus FC), ale skoro się nie podobały klientowi powinien nastąpić zwrot pieniędzy.

Abstrahując od FC to nigdy nie kupiłbym już żadnego wyrobu od firmy, która w ten sposób mnie potraktowała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy się każda firma popełnia czasami błędy.To ,że jeden egzemplarz FC wykazywał niedoróbki o niczym nie świadczy.Jak wiemy zegarki z wyższej półki także nie są zawsze idealne(jest wiele tego przykładów).Problematyczne jest jedynie podejście ludzi będących przedstawicielami firmy,podejrzewam,że analogiczna sytuacja w niemczech zakończyła by się zwrotem pieniędzy lub wymianą zegarka na nowy.Nabyłem zegarek FC z wyższej serii(faza księżyca,kalendarz) i powiem szczerze ,że życzę każdej firmie takiej dokładności wykonania(w tym przedziale cenowym).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej nie będę skory po tym do FC ... Ale życie przynosi różne rozwiązania ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej nie będę skory po tym do FC ... Ale życie przynosi różne rozwiązania ...

 

Gratuluje nabicia 4tego postu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie podejcie do sprawy świadczy ogólnie o niskim poziomie marki o poziomie świadczą pracownicy.to co się pewnie nie miesci w głowie reprezentantowi Vacheron Constantin mieści się jak najbardziej w głowie przedstawicielowi Frederique Constant...


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje nabicia 4tego postu :)

Twój post można zakwalifikować dokładnie tak samo;-))


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że przeczytałem cały ten wątek, ponieważ ostatnio dużo myślałem o zakupie zegarka FC.. Teraz trzy razy się zastanowie przed zakupem zegarka tej firmy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Dobrze, że przeczytałem cały ten wątek, ponieważ ostatnio dużo myślałem o zakupie zegarka FC.. Teraz trzy razy się zastanowie przed zakupem zegarka tej firmy :)

 

Po prostu obejrzyj zegarek przed zakupem. Ocenianie całej firmy na tym jednym przykładzie to lekkie nie porozumienie. Tym bardziej, że na przykład kolega akism jakoś nie narzeka na swojego FC pod względem jakości wykonania. Nie jest też tez kwestia ceny zegarka. Z FC mam do czynienia na co dzień i przyznam, że nie spotkałem efektu krzywej daty w tych zegarkach. Kolega który napisał ten temat po prostu trafił na felerny egzemplarz, którego nie obejrzał dokładnie przed zakupem. Ja podam swój przykład - kupiłem kiedyś zegarek Prometheus - taki limitowany diver z portugalii. Wcześniej poczytałem recki o nim na WUS i na innych stronach w sieci. Pierwszy egzemplarz przyjechał z rozmazanym antyrefleksem. Zwróciłem i dostałem nowy. Niestety ten był jeszcze gorszy poza tym był źle złożony. Też się zastanawiałem skąd te ochy i achy skoro taka lipa w moim przypadku. Faktycznie okazało się że miałem pecha, bo w rozmowach z innymi użytkownikami tego modelu nikomu nic się nie przytrafiło. Też mogłem wejść na WUS i obsmarować Carlosowi jego zegarki - tylko po co, skoro to pojedynczy przypadek? Tak samo jest tu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Pierwszy egzemplarz przyjechał z rozmazanym antyrefleksem. Zwróciłem i dostałem nowy. Niestety ten był jeszcze gorszy poza tym był źle złożony.

(...)

tylko po co, skoro to pojedynczy przypadek? Tak samo jest tu.

 

No raczej nie pojedynczy, a "podwójny".

 

A jeśli na wymianę dostajesz coś co nie zostało sprawdzone to zdecydowanie źle świadczy o firmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu obejrzyj zegarek przed zakupem. Ocenianie całej firmy na tym jednym przykładzie to lekkie nie porozumienie. Tym bardziej, że na przykład kolega akism jakoś nie narzeka na swojego FC pod względem jakości wykonania.

 

Dlatego napisałem, że dobrze się zastanowie przed zakupem, a co za tym idzie również dokładnie obejrzę zagarek firmy FC zanim wydam nie małe pieniądze.. A propos nie skreślam tej firmy, a cały ten wątek to dla mnie cenna uwaga na temat jakości wykonania zegarków FC..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, o co chodzi.

Wydajesz 3 tysiące. Następnie uważasz, że zegarek to porażka bo jest nierówna data w okienku.

Zegarek jest jednak funkcjonalny - wskazuje DOKŁADNIE czas i datę. Po co kupiłeś ten zegarek?

To nie jest takie głupie pytanie. Jego wygląd przestał odpowiadać Twoim oczekiwaniom. Ale to tylko Twój problem. Wszyscy inny, włacznie z dystrybutorem olewają Twój problem. Mam 3 tysie i jestem Panem Świata.Nie jest tak.Zrozum to. Może to wynik - o ironio - ręcznej roboty, albo innego błedu w produkcji. Czyni to Twój zegar unikalnym i jedynym. Symetria jest w matematyce, ale nie w życiu. (Zobacz Swoje ręce - jak BARDZO się różnią). Zobacz piękno tego zegara, a nie krytykuj wszystkiego i wszystkich. Wiem, że minęło kupa czasu. Ale - to szerszy problem. Płacę i ma być tanio i idealnie. A właśnie że NIE!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.