Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

Frederique constant - wrażenia po zakupie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#41 Danski

Danski
  • Zbanowany
  • 599 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 01 marzec 2007 - 20:38

...a ja powiem tak: niestety nie miejsce wyrobu a mentalność głównego managera firmy ma najwiekszy wpływ na jakość produktów...
...miejscem jest oczywiście Szwajcaria ,ale właścicielem i zarządcą firmy jest Holender ze swoją żoną... chwalą się ,że byli pierwsi wymyślając to czy tamto (konkretnie "dziury" w tarczy) ,ale o jakości zapomnieli...
...jakbym się uparł to też bym mógł utworzyć firmę w Szwajcarii, ale czy to znaczy, że moje produkty byłyby prima sort...
P.S. ...moim zdaniem zegarek wykazując niesymetryczność wskazywania daty ,nie ukazywał wad ukrytych (bo ta jest gołym okiem widoczna)...więc jesli klient akceptował ten defekt podczas zakupu (godząc się na upust) to nie powinien z tego tytułu wnosić reklamacji.
  • 0

#42 cij

cij
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano 02 marzec 2007 - 21:28

...więc jesli klient akceptował ten defekt podczas zakupu (godząc się na upust) to nie powinien z tego tytułu wnosić reklamacji.

Jaki upust masz na myśli?
  • 0

#43 Danski

Danski
  • Zbanowany
  • 599 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 02 marzec 2007 - 21:45

...Domniemywam, że Pańskie żądania mają na celu tylko zwrot pieniędzy lub wyłudzenie jakiegoś dodatkowego rabatu...

...wynika to chociażby z powyższego zdania pracownika firmy...
Z drugiej jednak strony rzeczywiście wszystkiego nie można zauważyć w chwili zakupu. ...więc powiem: walcz!
  • 0

#44 cij

cij
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano 03 marzec 2007 - 01:18

tylko ze ja upustu nie otrzymalem, no zaplacilem gotowka i dali 5% ale to nie jest upust na zegarek a jedynie zaleznosc ze wzgledu na forme platnosci ktora obowiazuje prawie wszedzie
  • 0

#45 cij

cij
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano 14 marzec 2007 - 07:57

Chyba sie na mnie obrazili po ostatnim mailu bo nie odpisuja na moje kolejne zapytania o ostateczna decyzje w sprawie zwrotu. Firma która sie obraza na klienta, dobre :) tego jeszcze nie znałem, tym bardziej ze facet z ktorym robilem wymiane mysli wydaje sie gruboskorny.

Coz pora na inne srodki...choc zapytam ich ostatni raz.
  • 0

#46 Gość_Ireneusz Paluszek_*

Gość_Ireneusz Paluszek_*
  • Gość

Napisano 14 marzec 2007 - 10:31

Chyba sie na mnie obrazili po ostatnim mailu bo nie odpisuja na moje kolejne zapytania o ostateczna decyzje w sprawie zwrotu. Firma która sie obraza na klienta, dobre :) tego jeszcze nie znałem, tym bardziej ze facet z ktorym robilem wymiane mysli wydaje sie gruboskorny.

Coz pora na inne srodki...choc zapytam ich ostatni raz.


podziwiam Cie, że tak się z nimi bawisz w wymianę opinii.

radzę => konsekwentnie i z determinacją wywołaj skutki prawne (twoja pozycja w kontekście przytoczonych faktów i ustawodawstwa jest bardzo mocna).
zażądaj wymiany na model wolny od wad => w przypadku odmowy sprawę skieruj do sądu konsumenckiego (jeżeli mediacja nic nie pomoże).
zwrotu pieniędzy nie spodziewaj się, ponieważ nie ma ograniczeń ilościowych co do wymian (sprzedawca może Ci wymieniać wadliwy model bez końca, no ... chyba, że naraża cie to wyjątkowe niedogodności, ale to inna bajka ... ).
zapoznaj się ze swoimi prawami, bo jak do końca ich nie znasz to nie będziesz skuteczny.
jeżeli potzrebujesz pomocy wyślij mi priv.
  • 0

#47 Gość_eleventh_*

Gość_eleventh_*
  • Gość

Napisano 16 marzec 2007 - 21:14

Życzę powodzenia w finalizacji tej sprawy.

I publicznie oświadczam: Nigdy nie kupię żadnego zegarka FC !!! Mało tego. Odradzę taki zakup wszystkim moim znajomym którzy (tak się składa) często radzą się mnie w wyborze zegarka. I to nie ze względu na ich jakość czy ewentualne ryzyka występujących wad, a ze względu na poziom posprzedażowej obsługi klienta!

Panowie tzw. managerowie FC: tak to nawet klientów buty z CCC się nie obsługuje! SWISS MADE na tarczy to nie wszystko!!!
  • 0

#48 TIK TAK

TIK TAK

    ....Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się...zarobiony jestem

  • Stowarzyszenie
  • 6726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 30 marzec 2007 - 09:11

Zegarek wadliwy zdarza sie w każdej manufakturze od PP poprzez IWC po casio. Podstawą jest obsługa posprzedażowa. W przypadku FC jak widać jest tragedia. Inną niedopuszczalną sprawą jest, ze producent nie powinien dopuszczać do pojawienia się na rynku tak źle skonstruowanego modelu. Chęć zysku jest tutaj zdecydowanie wyższa niż nacisk na jakość swoich produktów. To wszystko wychodzi potem w opiniach fachowców. 17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.
  • 0

#49 cij

cij
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano 03 kwiecień 2007 - 19:35

17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.


oj to jest niżej niż nawet ja bym go klasyfikował po swojej krótkiej znajomości z tą marką.
  • 0

#50 Gość_Kapitan Jodyna_*

Gość_Kapitan Jodyna_*
  • Gość

Napisano 15 kwiecień 2007 - 15:56

Pozwolę sobie odkopać ten temat.
Widzę że w Polsce nie wszyscy jeszcze zdają sobie sprawę z tego, jak ważną rzeczą jest obsługa klienta. Dzięki cijowi parę osób (w tym ja) drugi raz się zastanowi nad kupnem zegarka FC...
  • 0

#51 jakubos

jakubos

    członek z ramienia na czele

  • Użytkownik
  • 2749 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 16 kwiecień 2007 - 08:04

Chęć zysku jest tutaj zdecydowanie wyższa niż nacisk na jakość swoich produktów. To wszystko wychodzi potem w opiniach fachowców. 17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.


Ej, ale Poljot jakoś stał bardzo wysoko z tego co pamiętam
  • 0

#52 Gość_niepokorny666_*

Gość_niepokorny666_*
  • Gość

Napisano 30 kwiecień 2007 - 16:01

No, pieknie, kase powinni oddac i przeprosic ze sprzedali takiego pokemona.
Na sile wciskaja Ci inny szrot.Zwroc sie UKiOK.
  • 0

#53 LMed

LMed
  • Zbanowany
  • 2320 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Katowice

Napisano 15 maj 2007 - 14:02

Czy sprawa dobiegła finału?
  • 0

#54 cij

cij
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Lokalizacja:Wawa

Napisano 03 wrzesień 2007 - 08:55

Zegarek wystawiłem dzis w dziale oferuję na sprzedaż. Z kilku powodów nie podchodziłem więcej do sprawy zwrotu zegarka FC. Po pierwsze mam absorbujący zawód i każdą wolną chwilę staram się wykorzystać na odpoczynek i generalnie przyjemne spędzanie tego czasu. Kontakt z dystrybutorem FC nie należy do tych kategorii. Pracując jestem w stanie odrobić straty szybciej niż w przypadku poświęcania czasu którego jest mało na dalszą korespondencję, szukanie biegłych, pisanie pism, odwoływanie się itp.
Kolejny powód a może nawet najważniejszy to jednak fakt, że nie chce się już wiecej denerwować i nawet o tym myśleć. Sprawa jak mi się wydawało drobnej aczkolwiek nie do zaakceptowania przezemnie wady urosła do nieprzyzwoitych rozmiarów. Byłem nieuważny przy zakupie i za to zapłaciłem, oczywiście nie powinno tak być, że producent nie bierze odpowiedzialności za swój produkt ale niestety tak się właśnie stało. Niestety po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że standardy pracy, etyka i profesionalizm nie jest mocną stroną w szczególności firmy Janeba Time PL Sp. z o.o. Być może moje doswiadczenia z FC będą ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów(nie chodzi o to aby ludzie nie kupowali a raczej o to aby byli świadomi z czym mogą mieć do czynienia) , być może dystrybutor FC także wyciągnie z tego konstruktywne wnioski. Dla mnie pozytywnym zakończeniem będzie sprzedaż zegarka FC.
  • 0

#55 Gość_marcinsteuer_*

Gość_marcinsteuer_*
  • Gość

Napisano 18 wrzesień 2007 - 20:43

Przykra sprawa jak potraktowano Cię w bezpośrednich kontaktach z brand managerem, FC był moim cichym faworytem marek szwajcarskich produkujących 'niedrogie' zegarki, niestety jak widać - błędnie. Życzę zadowolenia z kolejnych nabytków, tym razem na pewno nie FC.
  • 0

#56 yanek

yanek
  • Użytkownik
  • 587 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2009 - 21:06

Przeczytałem cały wątek i... załamka...

Czy jest na forum topic o tym jakie my Konsumenci mamy prawa? Jeśli nie, to może warto założyć...

Niestety po swoich doświadczeniach mogę stwierdzić, że standardy pracy, etyka i profesionalizm nie jest mocną stroną w szczególności firmy Janeba Time PL Sp. z o.o. Być może moje doswiadczenia z FC będą ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów(nie chodzi o to aby ludzie nie kupowali a raczej o to aby byli świadomi z czym mogą mieć do czynienia) , być może dystrybutor FC także wyciągnie z tego konstruktywne wnioski.


Mam wrażenie, że w dużej mierze chodzi tu o firmę Janeba Time.
Są oni przedstawicielami kilku marek na rynku PL, m.in. Festina, Lotus.
Sam widziałem, słyszałem złe opinie o ww firmie i chociażby ze względu na to (pomijając już wykonanie i aspekty techniczne zegarków) nie kupiłbym zegarka marek, które ta firma prowadzi.
  • 0

#57 Gość_Piotr Szwed_*

Gość_Piotr Szwed_*
  • Gość

Napisano 20 luty 2009 - 12:57

Ciekawy temat, dotyczący mocno przykrej sytuacji. Jeśli chodzi o tę korespondencję, to do pewnego momentu ten człowiek od FC wydawał się całkiem w porządku, no ale z tym tekstem o wyłudzeniu, to przesadził strasznie, kompromitując się doszczętnie. Rozumiem, że coś takiego można "palnąć" w nerwowej rozmowie, ale żeby napisać. Jeśli chodzi o Janeba Time, to rzeczywiście wiele się o nich złych rzeczy słyszy i w tych plotkach pewnie jest co najmniej grube ziarno prawdy. Pamiętam jak kiedyś sprzedawałem Festinę, wysyłałem im zegarek klienta do reklamacji, a oni potrafili go zagubić, twierdzić, że został wysłany do sklepu, a potem odnaleźć po 2 miesiącach "gdzieś na innej półce"

Jednak największą kichę odwala tutaj nie Janeba, ale FC. Jeśli rzeczywiście w Genewie twierdzą, że zegarek jest dobry, to polski brand manager ma związane ręce, nie może tu się sprzeciwiać i interpretować po swojemu, więc tu mu się nie dziwię, że nie przyznaję racji klientowi. Jakby przyznał rację klientowi, to mógłby chyba od razu wypowiedzenie składać. Swoją drogą zawsze dziwiłem się kupcom FC, przecież w podobnej (albo ciut wyższej) cenie są np. Longinesy, a to zupełnie inna bajka pod względem tradycji, wykończenia, prestiżu, designu itd.
  • 0

#58 Gość_ALAMO_*

Gość_ALAMO_*
  • Gość

Napisano 20 luty 2009 - 13:11

Nie ma to jak pogadac sobie podwóch latach, nie :P...?
  • 0

#59 zbyszke

zbyszke

    Maly zuczek

  • Użytkownik
  • 3104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kumla (SE)

Napisano 20 luty 2009 - 14:21

Alez Alamo, przeciez obie osoby wypowiadajace sie ostatnio w tym watku nie byly jeszcze forumowiczami, kiedy gorzala dyskusja o FC. Temat bardzo ciekawy, i niestety bulwersujacy. Ja rozumiem, ze mozna chciec sie wypowiedziec na ten temat.
  • 0

#60 Gość_ALAMO_*

Gość_ALAMO_*
  • Gość

Napisano 20 luty 2009 - 17:36

Alez Alamo, przeciez obie osoby wypowiadajace sie ostatnio w tym watku nie byly jeszcze forumowiczami, kiedy gorzala dyskusja o FC. Temat bardzo ciekawy, i niestety bulwersujacy. Ja rozumiem, ze mozna chciec sie wypowiedziec na ten temat.


Ależ ja sie z tym zgadzam, zwróciłem jedynie uwagę że to temat sprzed 2 lat :P...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych