Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

cij

Frederique constant - wrażenia po zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SPORTURA 01

My też mamy nadzieję na pozytywne załatwienie sprawy. Czekamy na dalsze informacje. Pozdrawiam i życzę szczęścia w twoich kontaktach z tym.... Dopiszę po dzisiejszej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest 18.21, nikt do mnie nie dzwonił z przedstawicielstwa FC ani Pan brand manager. Spróbowałem sam telefonować ale niestety BM nie odbiera.

Może znowu ma urlop...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis dzwonilem jeszcze raz do serwisu FC, ponownie twierdzili, ze jezeli data nie jest centralnie w oknie to nic zlego sie nie dzieje, ale naprawic tego nie mozna. Postanowilem wiec, ze to wlasnie dzis wysle zegarek i zobaczymy jaki bedzie werdykt. Po niedlugim czasie zadzwonil do mnie Pan z którym miewam klopoty sie łączyć i generalnie potwierdzil, że jezeli data jest krzywo to ma byc krzywo ale kiedy stwierdzilem, ze dla mnie jest to ewidentna wada i jezeli nie da rady nic z tym zrobic to chcialbym zwrocic zegarek to powiedzial zeby jednak wyslac do nich zegarek no i moze cos poprawia. Zgodzil sie ze mna ze sa modele które maja date umieszczona centralnie oraz takie ktore nie maja tego "luksusowego" dodatku. Od czego to zależy ....to chyba tajemnica. Plusem było to, że zaproponowano mi wyslanie przesyłki UPSem na koszt FC.

C.D.N.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanisław Czerny

po tym co tu przeczytałem to jeżeli bym się zdecydował na FC to taki do 1k zł na Allegro (nowe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś mineło 2 tygodnie od czasu kiedy serwis FC dostal mój zegarek do ogledzin. Postanowilem zadzwonic bo z ich strony cisza jedynie w eter płyneła. Po przedstawieniu sprawy w serwisie i dłuższym oczekiwaniu udało się Panu z serwisu odszukac moj zegarek. Powiedzial, ze patrzyli na zegarki tego typu i wszystkie maja przesunieta date i on nic na to nie poradzi. Zrozumialem, że zegarka nie otwierali. Poprosilem odpowiedz na piśmie na moje zapytanie gwarancyjne. Zegarek bede staral sie zwrocic bo nosic go raczej nie bede ze wzgledu na powyzszy, razacy feler.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe.

Zerknąłem sobie na stronke fryderyka,

akurat znalazłem ten (taki?) zegarek z datą jednocyfrową.

 

FC-303MC4C25.jpg

 

Da sie? Chyba tak.

Zdaje się że w serwisie nie zrobili nic :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis zegarek wrocil z "naprawy". Nic nie było robione bo ten model nie ma wady a jedynie tak sie data usawia. Jutro zaczynam procedure zwrotu niewysokiej jakosci zegarka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wobec formy maili i sposobu traktowania przez przedstawiciela dystrybutora FC nie czuje sie zobowiazany do zachowania w tajemnicy naszej wymiany mailowej. Ocencie sami, czy dystrybutor FC zachowuje sie profesionalnie. Moze to ja przeginam ale jakoś tego nie czuje :? Czytajcie od dołu.

 

 

 

Szanowny Watsonie,

 

Pan chyba ma zapędy na sledczego, ale radzę ostroznie bo mając małą wyobraźnię i doszukując się

nie istniejącej sensacji z reguły robi sie niepotrzebne zamieszanie.

 

Postaram sie dla Pana jeszcze raz chronologicznie (po kolei) napisac "o co mi chodzi":

 

a) datownik jest zle ustawiony - prosze o naprawe i wysyłam zegarek do waszego serwisu

:) dostaje zwrot zegarka bez naprawy - dzwonie do Was, nic sie nie dowiaduje poza tym ze nie dacie rady naprawic

c) pisze mail. Chce naprawy lub zwrotu

d) mówice, ze zwrotu i naprawy nie bedzie

d) Pan mi odpisuje ze nie mam podstaw - a ja Panu podaje podstawy

e) proponuje Pan wymiane lub wymiane z doplata, zwrotów dalej nie ma

f) na Pana propozycje ja proponuje swoje rozwiazanie po czym Pan mnie obraza.

 

Reasumując:

W trakcie wielu rozmów telefonicznych z Państwa serwisem mówiłem jak i napisałem w mailach, że data nie jest umieszczona centralnie, chciałem aby ta usterke naprawiono. Państwo nie umiecie/nie mozecie tego zrobic wobec czego domagam sie zwrotu pieniedzy. Czy jest to niespotykane, kiedy klient chce zwrocic towar ktory mu nie odpowiada bo ma wade. Pan sie zapiera, że zwrotow nie ma i wady tez nie ma, czytam tylko ze wszystko jest OK a mi sie mieni w oczach bo zapewne lupy uzywam do odczytu daty. Proponuje Pan inne wyjscie na co ja proponuje swoje no i wtedy wychodzi z Pan detektyw inwektyw. Pisze Pan wprost ze staram sie dostać zwrot pieniedzy(prawda) lub "WYŁUDZIĆ" dodatkowy rabat(g... prawda za Tischnerem). Proszę w Kopalińskim poszukać znaczenia słowa wyłudzic. Jeżeli Panu nie słyszał to informuje, że towar z wada czy wykonania, czy konstrukcyjną podlega rabatom i na tym oparłem swoją propozycję. Nie zrozumiał mnie Pan najwyraźniej.

 

Pana mail dał mi do myślenia i rozjaśnił w głowie, doplacanie Panu chocby 1 zł byloby karygodnym błedem z moje strony, zegarek prosze naprawic badz łaskawie zabierac.

 

Pozdrawiam,

Borys ........

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Od: Michał Gadomski FESTINA [mailto:[email protected]]

Wysłano: Wt 2007-02-27 08:58

Do: .............., Borys; [email protected]; [email protected]

Temat: Re: ODP: W jaki sposób zwrócić zegarek?

 

 

Dzień dobry,

sądzę z Pańskiego e-mail'a, że Pan nie do końca chodzi o o Pański problem z datownikiem,

ponieważ i tak po wyimaginowanym rabacie 19% dla Pana zegarka (19% przy zakupie zegarka FC-325MS4C26),

jak Pan wcześniej twierdził: "Ustawienie niecentralne jest wadą i przeszkadza w użytkowaniu ponieważ doprowadza mnie to

do szału za każdym razem jak sprawdzam godzinę i widzę tą niedoróbkę".

Domniemywam, że Pańskie żądania mają na celu tylko zwrot pieniędzy lub wyłudzenie jakiegoś dodatkowego rabatu.

 

Naszym celem jest umożliwić klientom na Polskim rynku czasomierze z genewskiej manufaktury za przystępną cenę,

jakimi są zegarki Frederique Constant. Odpowiadając na Pańskie żądania ponawiam naszą propozycję:

wymiana Pańskiego modelu FC 303 w cenie 2899 pln, na droższe i ciekawsze tj.:

1. FC-310 kolekcja Classic Heart Beat- 3299 pln (bez kosztów wymiany)

2. FC-315 kolekcja Persuasion Heart Beat Date - 3499 pln (bez kosztów wymiany)

3. FC-325MS4C26 kolekcja Persuasion Big Date Dual- Time - 6199 pln (z 19 % rabatem + różnica w cenie).

 

Mam nadzieję, że doceni Pan naszą dobrą wolę i by każdy posiadacz FC był szczęśliwym posiadacze FC.

 

 

Pozdrawiam

Michał Gadomski

marketing manager

 

Janeba Time Sp. z o.o.

ul.Krzemieniecka 7A

54-613 Wrocław

tel. 071/ 3737103

fax. 071/ 357 49 39

 

e-mail: [email protected]

[email protected]

 

www.festina.pl

www.lotus.festina.pl

www.candino.pl

www.frederique-constant.pl

www.ninaricci.com.pl

 

 

 

..............., Borys napisał(a):

Panie Michale,

 

 

 

Doceniam Pana starania niemniej gdyby bardzo podobał mi się jeden z podanych przez Pana modeli na które proponuje mi Pan zamienić swój czasomierz to

 

Zapewne bym po prostu go zakupił. Ten z dwoma strefami czasu jest w miarę ciekawy. Moja propozycja o ile Pan zaakceptuje wygląda następująco:

 

a) jestem skłonny zamienić swój model na FC-325MS4C26 z dopłatą maksymalnie 1000zł z mojej strony

 

:) lub proszę zwrócić mi 19 % od ceny zakupu zegarka

 

W przypadku wyboru przez Pana jednego z wariantów temat reklamacji będę uważał za zakończony.

 

 

 

Pozdrawiam,

 

Borys ..........

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

From: Michał Gadomski FESTINA [mailto:[email protected]]

Sent: Thursday, February 22, 2007 9:36 AM

To: ............, Borys; [email protected]; [email protected]

Subject: Re: ODP: W jaki sposób zwrócić zegarek?

 

 

 

Dzień dobry,

kontaktując się z producentem w Genewie w sprawie Pańskich spostrzeżeń na temat datownika,

również nie uznali tego za wadę, dlatego też nie możemy zmieniać konstrukcji zegarka i ustawienia

koła kalendarza w kopercie, ze względu na utratę gwarancji.

 

Z naszej strony jako dystrybutora tych zegarków w Polsce, mogę zaproponować Panu w celu zaspokojenia Pańskich

potrzeb; zamianę zegarka na inny model.

 

Nasza propozycja to wymiana Pańskiego modelu FC 303 w cenie 2899 pln, na droższe i ciekawsze tj.:

1. FC-310 kolekcja Classic Heart Beat- 3299 pln (bez kosztów wymiany)

2. FC-315 kolekcja Persuasion Heart Beat Date - 3499 pln (bez kosztów wymiany)

3. FC-325MS4C26 kolekcja Persuasion Big Date Dual- Time - 6199 pln (z 19 % rabatem + różnica w cenie).

 

Mam nadzieję, że doceni Pan naszą dobrą wolę i by każdy posiadacz FC był szczęśliwym posiadacze FC.

 

 

 

Z poważaniem

Michał Gadomski

marketing manager

 

Janeba Time Sp. z o.o.

ul.Krzemieniecka 7A

54-613 Wrocław

tel. 071/ 3737103

fax. 071/ 357 49 39

 

e-mail: [email protected]

[email protected]

 

www.festina.pl

www.lotus.festina.pl

www.candino.pl

www.frederique-constant.pl

www.ninaricci.com.pl

 

 

 

............., Borys napisał(a):

 

Szanowny Panie,

 

 

 

Pozwolę sobie odpowiadać kolejno na cytaty z Pana maila:

 

 

 

zasięgając informacji w Centralnym Serwisie u mistrza zegarmistrzostwa, stwierdził oglądając identyczny model zegarka oraz wcześniej Pański,

iż nie jest to wadą Pańskiego zegarka. Takie jest ustawienie w każdym jednym zegarku tego modelu

FC-303 i jest to najbardziej optymalne ustawienie uniwersalnego i popularnego mechanizmu z automatycznym naciągiem

szwajcarskiej firmy ETA (nie Frederique Constant) w tej kopercie.

 

Tak, wiem, że to ETA i że mechanizm jest popularny. Jednak nie moją winą jest jego wadliwe ustawienie w Państwa czasomierzu, czy wadliwe wymierzenie odległości na tarczy daty. W innych modelach udało się FC jednak dobrać tak mechanizm aby wskazania znajdowały się centralnie w okienku. To znaczy, że można. Ja kupiłem od Was i od dlatego zwracam się do Was z reklamacją.

 

Ustawienie kalendarza w Pańskim modelu, nie jest wadą, ani też

nie przeszkadza w użytkowaniu -odczytaniu daty przy visus oc.dex= 1,0 visus oc.sin= 1,0 z odległości ok 30 cm

(lub Sn.o.d. = 0,5).

 

Ustawienie niecentralne jest wadą i przeszkadza w użytkowaniu ponieważ doprowadza mnie to do szału za każdym razem jak sprawdzam godzinę i widzę

 

tą niedoróbkę i ewidentne przesunięcie. Dodatkowo w słabym świetle nie przy wskazaniach dwucyfrowych z jedynką na początku jej po prostu nie widać. Skutek jest taki, że nie noszę tego zegarka. Za fachowy opis dziękuję, ...oc.dex=10... nic mi nie mówi, równie dobrze może Pan załączyć kilka cytatów w języku arabskim.

Opisane spostrzeżenie jest widoczne pod przyrządem, jakim jest lupa (lupa zegarmistrzowska),

z której z pewnością nie korzysta użytkownik na co dzień do odczytu godziny i daty.

 

Obawiam się, że nie zadał Pan sobie trudu, żeby samemu spojrzeć na zegarek i jego datę. Proszę się przyjrzeć zegarkowi z ww. serii bez lupy i o ile nie ma Pan plus 10 dioptrii to zauważy Pan owe przesunięcie bez trudu.

Dlatego też nie widzę podstawy i pytania, związanego ze zwrotem gotówki.

Z powodów wymienionych powyżej uważam, że podstawy są mocne.

 

 

 

Reasumując: wada występująca w wielu egzemplarzach nadal jest wadą. Jeżeli Pan sobie życzy to poproszę o opinie rzeczoznawcę (na Państwa koszt o ile potwierdzą się moje zastrzeżenia) tak aby było uczciwie. Ja teraz nie proszę o zwrot pieniędzy tylko tego żądam zgodnie ze swoimi prawami. To że Państwa nie stać na przyznanie się do ewidentnego przesunięcia i nazwania tego faktu po imieniu nie ma dla mnie znaczenia. Zakupiłem wadliwy produkt i o ile nie umiecie tego naprawic to zgodnie z prawem macie zwrócić zapłacone za produkt pieniądze.

 

 

 

Gdzie mam oddać zegarek!!!?

 

 

 

Pozdrawiam,

 

Borys ................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Od: Michał Gadomski FESTINA [mailto:[email protected]]

Wysłano: Śr 2007-02-21 10:13

Do: ................, Borys

Temat: Re: W jaki sposób zwrócić zegarek?

 

Dzień dobry,

zasięgając informacji w Centralnym Serwisie u mistrza zegarmistrzostwa, stwierdził oglądając identyczny model zegarka oraz wcześniej Pański,

iż nie jest to wadą Pańskiego zegarka. Takie jest ustawienie w każdym jednym zegarku tego modelu

FC-303 i jest to najbardziej optymalne ustawienie uniwersalnego i popularnego mechanizmu z automatycznym naciągiem

szwajcarskiej firmy ETA (nie Frederique Constant) w tej kopercie. Ustawienie kalendarza w Pańskim modelu, nie jest wadą, ani też

nie przeszkadza w użytkowaniu -odczytaniu daty przy visus oc.dex= 1,0 visus oc.sin= 1,0 z odległości ok 30 cm

(lub Sn.o.d. = 0,5).

Opisane spostrzeżenie jest widoczne pod przyrządem, jakim jest lupa (lupa zegarmistrzowska),

z której z pewnością nie korzysta użytkownik na co dzień do odczytu godziny i daty.

 

Dlatego też nie widzę podstawy i pytania, związanego ze zwrotem gotówki.

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Michał Gadomski

marketing manager

 

Janeba Time Sp. z o.o.

ul.Krzemieniecka 7A

54-613 Wrocław

tel. 071/ 3737103

fax. 071/ 357 49 39

 

e-mail: [email protected]

[email protected]

 

www.festina.pl

www.lotus.festina.pl

www.candino.pl

www.frederique-constant.pl

www.ninaricci.com.pl

 

 

.................., Borys napisał(a):

 

Szanowni Państwo,

 

 

 

9 stycznia 2007 zakupiłem w Warszawie w firmie LBS zegarek Frederiq303MC4C26PAAOP3 Automatic XL Carree. Po powrocie do domu zauważyłem, ze cyfeki daty są przesunięte do lewej strony okienka daty. Jest to dla mnie rażąca wada i w związku z tym wysłałem zegarek do Państwa serwisu z prośbą o korektę tego defektu. Zegarek dotarł 31.02.2006 a został mi zwrócony 14.02.2007. Nr seryjny zegarka 1452002, nr gwarancji 006650. Z protokołu serwisowego nr 270204 który był w paczce zwrotnej dowiedziałem się, że zegarek nie był naprawiany ponieważ wg serwisu nie jest to wada. Było to dla mnie niemiłym zaskoczeniem biorąc pod uwagę cenę zakupu FC bliską 3 tys. zł. Nie specjalnie interesuje mnie fakt, że pewne modele tak mają a inne nie mają, i nie jest to moją winą, że ktoś dobrał niewłaściwe odległości pomiędzy cyframi na tarczy obrotowej daty. Jeżeli Państwo nie mają możliwości naprawienia powyższej, ewidentnej wady to jestem zmuszony zwrócić Państwa produkt i prosić o zwrot poniesionych kosztów zakupu. Proszę o instrukcję czy zegarek mam oddać do LBC w Warszawie i od tej firmy odebrać pieniądze czy przesłać go do Państwa.

 

 

 

Z poważaniem,

 

Borys ...............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sledzę wątek z wielkim zainteresowaniem.

W sumie nie jest źle i podejscie goscia jest w miare ok.

Gość proponuje zwrot / wymiane na lepszy droższy model bez dopłaty w związku z sytuacją.

Na Twoim miejscu wziąłbym FC-315, oczywiście dokładnie go oglądając :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również przeczytałem i też uważam, że gość zachowuje się w miarę OK, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego tak bardzo bronią się przed zwróceniem pieniędzy, skoro- de facto- przyznali się do tego, że "coś tam widzą", bo wątpię, że oferują niekorzystną dla siebie zamianę każdemu próbującemu im wmówić rzekomą wadę ich produktu :idea:

 

 

Marcin


"Największą przyjemnością w posiadaniu psa jest to, że możesz się przed nim wygłupić, a on nie tylko, że się nie będzie śmiał, ale też zrobi z siebie głupka"

Samuel Butler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud
wątpię, że oferują niekorzystną dla siebie zamianę każdemu próbującemu im wmówić rzekomą wadę ich produktu :idea:

 

oferuja tylko tym upierdliwym :) zwrot gotowki jest dla zawsze klopotliwy, tym bardziej ze zegarek kupiony byl w firmie trzeciej- nie dziwie sie, ze proponuja wymiane i wydaje mi sie to w miare uczciwa propozycja :roll: mozesz sie z nimi przepychac... ale moim zdaniem nie warto- zapytaj na forum czy ktos nie chce jednego z oferowanych modeli w dobrej cenie, moze dzieki temu bylby wilk syty i owca cala.. a ktos sie bedzie cieszyl z nowego zegarka? :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

I ja uważam, że nie jest tak źle. Skoro proponują wymianę na inny model, to jest to sensowne wyjście z sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko O.K. tylko zegarki z dziurami w tarczy mi nie odpowiadaja a ten z 2 strefami jest w miare ciekawy ale nie za te pieniadze. Poza tym Pan dystrybutor mnie zirytował wobec czego nie mam zamiaru mu dokładac do biznesu. Na poczatku jak sie do niego zwrocilem grzecznie to mnie mi zaserwowal:

Dlatego też nie widzę podstawy i pytania, związanego ze zwrotem gotówki

dopiero jak sie zdenerwowałem to rzucił propozycję wymiany. To ja znowu grzecznie i wykładam na stół swoją propozycję. Na co on:

Domniemywam, że Pańskie żądania mają na celu tylko zwrot pieniędzy lub wyłudzenie jakiegoś dodatkowego rabatu

Wkurzyłem sie tym tekstem o wyłudzeniu bo facet mnie nie zna a wyciaga daleko idace wnioski i swobodnie sobie rzuca teksty tego typu.

Telefon odemnie dostal, mnie osobiscie jak na czyms zalezy to dzwonie do swoich klientow i omawiam wszystko w szczegolach.

Generalnie jak jestes potulny to niczego nie zalatwisz, nawet wymiany. Przykre to bo mialem wrazenie, że po prostu wystarczy zglosic swoje zastrzezenia i potraktuja cie powaznie. A tu zonk. Za kazdym razem walka o swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

No cóż, to tylko uświadamia jak istotny jest wybór nie tylko zegarka, ale również salonu, w którym mamy zamiar nabyć czasomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No cóż, to tylko uświadamia jak istotny jest wybór nie tylko zegarka, ale również salonu, w którym mamy zamiar nabyć czasomierz.

Chodziło mi o dystrybutora FC na polske, salon w ktorym kupilem byl jak najbardziej O.K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a ja powiem tak: niestety nie miejsce wyrobu a mentalność głównego managera firmy ma najwiekszy wpływ na jakość produktów...

...miejscem jest oczywiście Szwajcaria ,ale właścicielem i zarządcą firmy jest Holender ze swoją żoną... chwalą się ,że byli pierwsi wymyślając to czy tamto (konkretnie "dziury" w tarczy) ,ale o jakości zapomnieli...

...jakbym się uparł to też bym mógł utworzyć firmę w Szwajcarii, ale czy to znaczy, że moje produkty byłyby prima sort...

P.S. ...moim zdaniem zegarek wykazując niesymetryczność wskazywania daty ,nie ukazywał wad ukrytych (bo ta jest gołym okiem widoczna)...więc jesli klient akceptował ten defekt podczas zakupu (godząc się na upust) to nie powinien z tego tytułu wnosić reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...więc jesli klient akceptował ten defekt podczas zakupu (godząc się na upust) to nie powinien z tego tytułu wnosić reklamacji.

Jaki upust masz na myśli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...Domniemywam, że Pańskie żądania mają na celu tylko zwrot pieniędzy lub wyłudzenie jakiegoś dodatkowego rabatu...

...wynika to chociażby z powyższego zdania pracownika firmy...

Z drugiej jednak strony rzeczywiście wszystkiego nie można zauważyć w chwili zakupu. ...więc powiem: walcz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja upustu nie otrzymalem, no zaplacilem gotowka i dali 5% ale to nie jest upust na zegarek a jedynie zaleznosc ze wzgledu na forme platnosci ktora obowiazuje prawie wszedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba sie na mnie obrazili po ostatnim mailu bo nie odpisuja na moje kolejne zapytania o ostateczna decyzje w sprawie zwrotu. Firma która sie obraza na klienta, dobre :) tego jeszcze nie znałem, tym bardziej ze facet z ktorym robilem wymiane mysli wydaje sie gruboskorny.

 

Coz pora na inne srodki...choc zapytam ich ostatni raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ireneusz Paluszek
Chyba sie na mnie obrazili po ostatnim mailu bo nie odpisuja na moje kolejne zapytania o ostateczna decyzje w sprawie zwrotu. Firma która sie obraza na klienta, dobre :) tego jeszcze nie znałem, tym bardziej ze facet z ktorym robilem wymiane mysli wydaje sie gruboskorny.

 

Coz pora na inne srodki...choc zapytam ich ostatni raz.

 

podziwiam Cie, że tak się z nimi bawisz w wymianę opinii.

 

radzę => konsekwentnie i z determinacją wywołaj skutki prawne (twoja pozycja w kontekście przytoczonych faktów i ustawodawstwa jest bardzo mocna).

zażądaj wymiany na model wolny od wad => w przypadku odmowy sprawę skieruj do sądu konsumenckiego (jeżeli mediacja nic nie pomoże).

zwrotu pieniędzy nie spodziewaj się, ponieważ nie ma ograniczeń ilościowych co do wymian (sprzedawca może Ci wymieniać wadliwy model bez końca, no ... chyba, że naraża cie to wyjątkowe niedogodności, ale to inna bajka ... ).

zapoznaj się ze swoimi prawami, bo jak do końca ich nie znasz to nie będziesz skuteczny.

jeżeli potzrebujesz pomocy wyślij mi priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eleventh

Życzę powodzenia w finalizacji tej sprawy.

 

I publicznie oświadczam: Nigdy nie kupię żadnego zegarka FC !!! Mało tego. Odradzę taki zakup wszystkim moim znajomym którzy (tak się składa) często radzą się mnie w wyborze zegarka. I to nie ze względu na ich jakość czy ewentualne ryzyka występujących wad, a ze względu na poziom posprzedażowej obsługi klienta!

 

Panowie tzw. managerowie FC: tak to nawet klientów buty z CCC się nie obsługuje! SWISS MADE na tarczy to nie wszystko!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek wadliwy zdarza sie w każdej manufakturze od PP poprzez IWC po casio. Podstawą jest obsługa posprzedażowa. W przypadku FC jak widać jest tragedia. Inną niedopuszczalną sprawą jest, ze producent nie powinien dopuszczać do pojawienia się na rynku tak źle skonstruowanego modelu. Chęć zysku jest tutaj zdecydowanie wyższa niż nacisk na jakość swoich produktów. To wszystko wychodzi potem w opiniach fachowców. 17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 punktów dla FC w Uhren Exclousive to mniej niż otrzymały Atlantic, Tissot, Formex, a nawet Laco by Lacher, L. Erard i Poljot.

 

oj to jest niżej niż nawet ja bym go klasyfikował po swojej krótkiej znajomości z tą marką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kapitan Jodyna

Pozwolę sobie odkopać ten temat.

Widzę że w Polsce nie wszyscy jeszcze zdają sobie sprawę z tego, jak ważną rzeczą jest obsługa klienta. Dzięki cijowi parę osób (w tym ja) drugi raz się zastanowi nad kupnem zegarka FC...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.