Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

imhowned

Garniturowiec ~1000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Przymierzam się do pierwszego poważnego zegarkowego zakupu. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie, jako że jestem zupełnym laikiem w tym temacie.

 

Przeznaczenie: Codzienne noszenie do stylu ubioru Business Formal / Business Casual

 

Mechanizm: Automatyczny (przy czym to wygląd jest dla mnie kluczowy)

Kolor tarczy: Jasny

Pasek: Skórzany - ciemny brąz

Kolor koperty: Srebrna

Budżet : 1000 zł

 

Zależy mi na tym, żeby zegarek był prosty, bez żadnych udziwnień. Z dotychczasowych poszukiwań największe wrażenie zrobił na mnie ten:

 

http://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-date-fer27007w0

 

Odpowiada on niemal całkowicie moim upodobaniom, ale chciałbym usłyszeć opinię znawców tematu (zarówno na temat zegarka, jak i alternatyw).

 

Drugim, który podoba mi się mniej, ale też spełnia większość kryteriów jest ten:

 

http://szwajcarskiezegarki.eu/pl/zegarek/22316/zegarek_atlantic_50354.41.91.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość henio.w

Atlantic jest kwarcowy.

W tej cenie Orient to bardzo dobry wybór. W założonej kwocie coś z Seiko czy Citizena też się znajdzie.

Ich jakość wykonania jest bardzo przyzwoita.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość breslauer

ten spełnia twoje wymagania za połowę zakładanego budżetu

post-41858-0-97336400-1422825295_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiiko SNKE57, Seiko SNK803, Orient Sparta (EV0N002W), Orient Curator (FFD0J004W0), SeaGull 1963, Orient Bambino (SER2400EW0), Parnis Power Reserve Automatic B2, Gerlach RWD-6, Gerlach CWS Sokół 1000