Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Morświn

Doxa antimagnetique

Rekomendowane odpowiedzi

Witm

na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem zielony w temacie zegarków i wiem o nich tyle co nic.

Posiadam taką oto Doxe jak na zdjęciach i chciałem ją odnowić, jednak najpierw wolał bym dowiedzieć się czy zegarek jest orginalny.

Jeżeli tak to czy wszystkie części są orginalne.Mam wątpliwość co do wskazówki sekundowej.

Koperte chciałem oddać do chromowania i tak myślę że koronce też by się przydało tylko czy taki mały element można chromować?

Plexi i dekiel wystarczy chyba wypolerować a wskazówek bym nie ruszał bo moim zdaniem są w dobrym stanie.

Tarcze wolał bym zostawić w takim stanie jak jest bo z tego co czytałem wszystkie malowane są od jednego szablonem i różnią się od orginału a i mycie może nie przynieść porządanych skutków.Wyczytałem gdzieś że Doxa w numerach wybitych na deklu umieszczała datę produkcji w pierwszych dwóch cyfrach. Ponoć miało to miejsce od 1940 do 1966 roku.Jeżeli to prawda wychodziło by na to że ta jest z 1954roku.

Jeżeli chodzi o logo to nad napisem DOXA jest taki jakby kapelusz :rolleyes:  i nigdzie nie mogę znaleźć zegarka z czymś takim.

Boje się trochę że to podróbka a wy mnie w tym tylko uświadomicie :mellow: .

 

Za wszystkie błędy i głupoty z góry przepraszam i owtarzam że się nie znam więc liczę na waszą pomoc.

 

post-79646-0-49529600-1425467227_thumb.jpg

post-79646-0-55940200-1425467236_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da sie potwierdzic roku produkcji zegarka, uznanie, ze dwie pierwsze cyfry oznaczaja rok, jest tylko domyslem niestety...