Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sawcio68

PayPal reklamacja pozytywnie rozpatrzona

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem od gościa z Paragwaju 3 zegarki dwa z zatoki, jeden z innego portalu razem przeszło 300$ Okazało się typowy oszust , dwa tygodnie zwodzenia później cisza.  Zareklamowałem na Ebayu i w PayPal.

Trochę się obawiałem że może być nic z tego lub długie oczekiwanie. Sam jestem zaskoczony jak sprawnie poszło. Oczywiście zbierałem wszystkie wiadomości i e-maile przychodzące i wysyłane , które je potem w jednym pliku trzeba przesłać . Oczywiście dzwoniłem do PayPal żeby wszystko Mi dokładnie wytłumaczyli jak postępować Dziś je wysłałem , a po 5 godzinach reklamacja uwzględniona i kasa miała być za 5 dni , a była po godzinie na koncie. Piszę o tym bo Im obiecałem że tak zrobię wspomniałem o naszym klubie i ilu ludzi liczy. Z tego co czytałem o PayPal trochę się bałem że będą nici z forsy , ale się mile rozczarowałem . Wrócili Mi wiarę w ludzi  :) Oczywiście będę już teraz bardziej ostrożniejszy przy zakupach zagranicznych . Pozdrawiam Sławek


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczą im same wiadomości?

Tak sobie myślę jak oni to sprawdzają?

Załóżmy, że sprzedający wysłał towar, a kupujący wysłał tylko część wiadomości...


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają nr nadania przesyłki wiedzą czy Ją odebrałeś, przecież kwitujesz odbiór 


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to mają chyba różne statusy wiarygodności dla klientów. Jeżeli sprzedawca ma najniższy status, to pieniądze po sprzedaży na jego koncie w PayPal są blokowane chyba nawet przez kilka tygodni i jeżeli w tym czasie kupujący odebrał paczkę i nie złożył reklamacji, to wtenczas dopiero zdejmują  blokadę. To podobno dość często wykorzystują kupujący i potrafią po otrzymaniu przesyłki złożyć reklamację że dostali zamiast np. zegarka, kawałek cegły i jak PayPal ją  pozytywnie rozpatrzy, to zwróci pieniądze kupującemu, a sprzedająca nie ma ani kasy ani towaru.

 

Edit. Moim zdaniem kupowanie w Paragwaju i podobnych krajach wiąże się z bardzo dużym ryzykiem, przynajmniej dla mnie. :)  


Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz miałem sytuacje przy zakupie na zatoce wędki w UK. Maile do sprzedawcy nic nie dawały a telefonów najzwyczajniej nie odbierał. Postanowilem to najpierw zgłosic do PP- pomogło dopiero po ich interwencji (towar doszedl). Czesto płace PP a ta sytu to póki co pierwsza i mam nadzieje ostatnia taka przygoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.