Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Master Yoda

Prośba nowego użytkownika

Rekomendowane odpowiedzi

@Fikoł:

Witam, jako że jestem nowy na forum (dopiero się zalogowałem) to nie mogę napisac własnego tematu, a nie ukrywam że zalezy mi na czasie. Przejdę do sedna sprawy,otóż potrzebuję weryfikacji oryginalności zegarka Omega . Jakiś czas temu wystawiłem na sprzedaż samochód osobowy, zadzwonił do mnie pewien pan , który powiedział że ma tylko pewną część sumy która mógłby mi zapłacić za samochód a za resztę oddałby zegarek mniej więcej o równowartości tej brakującej sumy. Jako że nie znam się na zegarkach zbyt dobrze, poprosiłem o szczegółowe zdjęcia. Dlatego mam do Ciebie prośbę, czy mógłbyś w moim imieniu założyć temat w dziale "Podróbki" i wrzucić te zdjęcia?? Linki do zdjęć: 

http://funkyimg.com/i/21LFH.jpg

 

 

http://funkyimg.com/i/21LFJ.jpg

 

 

http://funkyimg.com/i/21LFK.jpg

 

 

http://funkyimg.com/i/21LFL.jpg

 

 

http://funkyimg.com/i/21LFM.jpg

 

 

http://funkyimg.com/i/21LFN.jpg


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to podróba.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takiej też odpowiedzi udzieliłem koledze na pw....


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze,warto zostawić fotki dla celów kształcenia.


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ohydna podróba jak "ta lala" !

 

- brak ochrony antywstrząsowej Nivachoc - zamiast jakiś nieudolny pierścień