Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Akira

Zegarek do 600zł.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry. 

Piszę ponieważ chciałbym się poradzić Was, drodzy użytkownicy forum, który zegarek do kwoty 600zł. jest godny uwagi. Jestem amatorem zegarków i słabo się znam, ale chciałbym w tej cenie znaleźć coś ciekawego. Marzy mi się automat, lecz w tej cenie trudno jest coś znaleźć. Nie chcę zegarka firmy Orient. Denerwuje mnie wśród moich zegarków, że co roku muszę zmieniać w nich baterię. Jednocześnie szukam jakiejś oryginalności w zegarku za cenę do 600zł. Jestem ze śląska i szukam zegarka który wcześniej obejrzę na żywo, a następnie zakupię. Nie chcę go sprowadzać, zamawiać pocztą. Więcej nie chcę pisać jakiego konkretnie zegarka szukam dlatego też pochwalę się egzemplarzami jakie zwróciły moją uwagę. Proszę o poradę który wybrać. Chętnie również rozważę dodatkowe propozycje. 

 

-- Klasyczny Casio, podoba mi się bransoleta i jasna tarcza. Zwykły, ale ma chronograf, jest dużo poniżej 600zł., wodoszczelność 100M. Ale mało oryginalny.

http://allegro.pl/meski-zegarek-casio-ef-545d-7av-100m-alarm-stoper-i5666741070.html

 

-- Adriatica. Z wyglądu zwykły, ale podoba mi się reklama, że jest wykonany z tytanu i ma szkiełko szafirowe. 

http://allegro.pl/zegarek-meski-adriatica-a1069-4153q-tytan-szafir-i5252430647.html