Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Aukcja na rzecz WOŚP


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Zdjęcie

Chrono do 10k

fajne, niebanalne chrono chrono vj7750 longines tag omega

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 12:58

Koledzy/koleżanki

spełniłem już w tym roku swoje małe marzenia jeśli chodzi o garniturowca (Zenith Elite) i divera (Omega 300 SMP) - pora na uzupełnienie kolekcji o chrono.

Szukam czegoś fajnego, nietypowego, niestandardowego. Obecnie mam Certinkę DS Podium Chrono, która jest bardzo fajna, ale chciałbym przejść na poziom wyżej i uzupełnić kolekcję o coś z wyższej półki. 

 

Wymagania:

1. Rozmiar - do 41 mm i L2L do 50 mm

2. Szwajcar (takie widzimisię i już)

3. Automat

4. Kolor tarczy mniej ważny - ale musi się podobać, a nie każdy się podoba ;/ 

5. Może być używany, ale wtedy z realną szansą na stan idealny i pełny komplet papierów i pudeł.

 

Typy?

1. Któryś z Lonżinów: podobają mi się, dobre wykonanie, niestety wchodzą w grę raczej nowe, a cena ok. 12k wydaje mi się lekko wysoka.

 

2. Któryś z Tagów Carrera (chętnie np. day date) - w budżecie raczej używki, ale to fajne, dobrze wykonane zegarki (tylko ciężko chyba znaleźć używkę w idealnym stanie, z tego co oglądam zdjęcia różnych egzemplarzy)

 

3. Omega Speedy Racing - jest kilka wersji, najbardziej podoba mi się ta ze zdjęcia.

 

 

Proszę o za i przeciw powyższym, no i oczywiście o kolejne typy :)

 

Załączone miniatury

  • zegarek-longines.jpg
  • zegarek-longines_1.jpg
  • zegarek-omega.jpg
  • zegarek-tag-heuer.jpg

  • 0

#2 proki1971

proki1971
  • Użytkownik
  • 5178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano 14 październik 2015 - 13:35

A Eterna z bazarku?

http://zegarkiclub.p...ki-chronograph/
  • 0

#3 sanik

sanik
  • Użytkownik
  • 10967 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:100lica

Napisano 14 październik 2015 - 13:43

Ja bym na Twoim miejscu rozważył zakup używanego Moonwatcha, choć to nie automat to piękniejszego chrono nie znalazłem :)


  • 0

#4 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 13:49

Eterna - za duża, mierzyłem.

Moonwatch - kurczę, może pora go przymierzyć, zamiast tylko oglądać zza szyby, ale jakoś do mnie nie przemawia ;/


  • 0

#5 Muzzy

Muzzy
  • Użytkownik
  • 5005 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 13:57

W tym budżecie do trafienia używki w bardzo dobrym stanie :

 

1552_1649_tudor__42000.jpg

 

 

Tudor6.jpg


  • 0

#6 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 14:01

Ten drugi Tudor - myślę o nim, podoba mi się, muszę przymierzyć, nie wiem, czy nie będzie za duży :(

Ktoś wie, czy na Ptasiej go mają?


  • 0

#7 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 19:06

OK, już sam wiem, bo byłem.
Mierzyłem:
1) Tudora BB Blue na pasku - na żywo podoba mi się i pewnie gdybym szukał divera, byłby mocno rozważany. Bardzo fajny, dobrze wykonany zegar.
2) Tudora Heritage Chrono Blue na bransolecie - tez b. fajny zegar, niestety ma jeden minus z mojej perspektywy - jest dla mnie za gruby :( o dziwo koperta leży dobrze i tu pewnie bym tez go rozważał, gdyby nie grubość (tak, wiem, ze to chrono, wiec grubszy musi być). Jako całość - okazał sie za duży.
Były tez dwa Grantoury ale sa za duże na moją chudą łapkę. A szkoda, bo podobają mi się.
Cenowo - od ręki upust 5%, może przy decyzji dałoby się jeszcze coś urwać. Chrono ok. 18,5k, BB chyba ok 13k. GT chyba koło 17k (nie pamietam już teraz dokładnie).
3) Eberharda ExtraFort chrono - generalnie Eberhardy mnie pozytywnie zaskoczyły jakością, mają jednak wysokie ceny i do tego - przynajmniej na Ptasiej - zero rabatów. Oglądany model ok. 18k! Wersja 39mm - fajnie leżała na ręku, choć chyba jednak chrono wolałbym nieco większe.

Generalnie udana wizyta (nie tak, jak poprzednio) i kilka fajnych zegarków obejrzanych. Szkoda, że na mnie za duże :(
Szukam dalej.
  • 0

#8 Gość_Mateusz Dąbrowski_*

Gość_Mateusz Dąbrowski_*
  • Gość

Napisano 14 październik 2015 - 19:24

Fajnego Eberharda oferował swego czasu Desmo - może warto go podpytać o to :)


  • 0

#9 sanik

sanik
  • Użytkownik
  • 10967 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:100lica

Napisano 14 październik 2015 - 19:40

Może coś z Niemiec - Junghans Max Bill Chronoscope

 

http://www.junghans....del/detail.html

 

lub Meister Chronoscope 

 

http://www.junghans....del/detail.html


  • 0

#10 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 19:52

Desmo miał - zdaje się - jakiś starszy model.
Junghausy odpadają - nie dość, ze nie mój styl, to chciałbym Szwajcara (takie widzimisię i już).
Jutro przymiarka Longinesów, Taga i Omegi.
  • 0

#11 tomek11

tomek11
  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 14 październik 2015 - 20:23

Desmo miał - zdaje się - jakiś starszy model.
Junghausy odpadają - nie dość, ze nie mój styl, to chciałbym Szwajcara (takie widzimisię i już).
Jutro przymiarka Longinesów, Taga i Omegi.

 

Mam to samo, chciałem i mam kolejnego Szwajcara. Może dlatego, że byłem w Genewie kilkanaście razy. A może dlatego, że z całym szacunkiem dla tych marek, ale takie nazwy jak Schamaburg czy Junghans jakoś mi nie konweniują... Nie chciałbym nosić młodego Hansa na nadgarstku, zalatuje to mi jakimś zboczeniem;)


  • 0

#12 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 20:38

Bez przesady - jesli miałbym mozliwosc zakupu np. Lange, to pewnie zmieniłbym ten warunek. Mam w kolekcji np. Orienta i bardzo go lubię, więc nie jestem aż tak skrzywiony.
W przypadku tego chrono akurat chciałbym Szwajcara i tyle. Nie ma tu żadnych podtekstów.
  • 0

#13 tomek11

tomek11
  • Użytkownik
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano 14 październik 2015 - 20:52

Eterna - za duża, mierzyłem.

Moonwatch - kurczę, może pora go przymierzyć, zamiast tylko oglądać zza szyby, ale jakoś do mnie nie przemawia ;/

 

Eterna KonTiki Chrono za duża? Kurczę, jaki masz nadgarstek? Ta Eterna ma 42 mm (co w sumie nie jest jakąś bardzo dużą średnicą), ale bardzo fajnie układa się na ręku, a mam nadgarstek zaledwie 17,5 cm. Jednak na bransie, mimo że pewnie narażę się wielu osobom, ten zegarek wygląda moim zdaniem za ciężko. Ale na oryginalnym czarnym pasku z przeszyciami brzegów w kratkę (a'la żagiel) jest super i cena na ostatnią sztukę z białą tarczą u dolińskiego jest naprawdę ok.


Użytkownik tomek11 edytował ten post 14 październik 2015 - 20:57

  • 0

#14 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 październik 2015 - 20:59

42 mm to moze i nie jest dużo, ale ważne jest jeszcze l2l i kształt bezela itp. Zwykła 4H jest ok, ale chrono jest większa.
A nadgarstek? Mam niecałe 17 cm - i to cały "problem" :/
  • 0

#15 Jebudu

Jebudu
  • Użytkownik
  • 597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomianki

Napisano 14 październik 2015 - 23:08

Może taki Oris? Imo fajna, nietuzinkowa propozycja w stylu vintage.

 

http://www.oris.ch/e...7-7619-4154-set

 

Jeszcze taka propozycja

 

Chopard Mille Miglia

 

http://zegarkiipasja...s-power-control


  • 0

#16 trollu

trollu
  • Użytkownik
  • 1899 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisano 15 październik 2015 - 00:09

może trochę nie na temat ale odnośnie Choparda - jak można zamieszczać foty zegarka z niezakręconą koronką? <_<


  • 0

#17 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 15 październik 2015 - 07:07

Może taki Oris? Imo fajna, nietuzinkowa propozycja w stylu vintage.

 

http://www.oris.ch/e...7-7619-4154-set

 

Jeszcze taka propozycja

 

Chopard Mille Miglia

 

http://zegarkiipasja...s-power-control

Dzięki za propozycje. Niestety Oris za duży, zresztą Chopard pewnie też.

Chociaż Chopardy mi się bardzo podobają, także te starsze modele.


  • 0

#18 Jebudu

Jebudu
  • Użytkownik
  • 597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomianki

Napisano 15 październik 2015 - 07:19

Poza tym cena tego Choparda trochę wysoka, przynajmniej dla mnie  :unsure:

Ale w zamian mamy w nim in-house

 

Czy w grę wchodzą np piloty chrono? Ostatnio mierzyłem w złotych tarasach Alpinę pilota chrono na in-house.

Przejrzyj sobie ich ofertę. Maja bardzo fajne zegarki :) No i ceny maja atrakcyjne imo

 

http://www.alpina-wa...aspx?f=1&me=133


  • 0

#19 lukebor

lukebor
  • Użytkownik
  • 3516 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 15 październik 2015 - 07:34

Alpiny mierzyłem, też w ZT. Czegoś mi niestety w nich brakuje :/ Chopardy tam mnie właśnie zauroczyły...


  • 0

#20 desmo

desmo
  • Użytkownik
  • 6786 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 15 październik 2015 - 14:50

Jest fajny pilot IWC na bazarku ale bez papierów i pudła.( 42 mm ) Eberhardy które oglądałeś są takie vintydżowe ( jeśli to ma być ten kierunek ) to popatrz na Chopardy MM z kolekcji historycznej- każdego roku jest wypuszczana ich inna wersja ( 2014 jest i wersja na pasku i na bransolecie ) -dodatkowo są dość małe - reszta to najczęściej giganty.
Moim zdaniem chrono jako typowo sportowy zegarek powinien dać się nosić i na bransolecie i na pasku ( najlepiej różnych ) - dlatego moonwatch jest dobrym kandydatem .( ta racingowa Omega ma wg mnie zaburzone proporcje totalizatorów - zwłaszcza widać to na żywo).
Swojego Eberharda zacząłem znów wietrzyć od czasu do czasu ale nie mówię nie ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: chrono, vj7750, longines, tag, omega

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych