Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Magazyn Zegarki Club

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Tani zegarek damski

Adriatica czy coś innego? Adriatica ronda eta zegarek damski

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasz2147

lukasz2147
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 22 kwiecień 2016 - 11:38

Witam jeszcze raz wszystkich forumowiczów, Chciałbym Was prosić o poradę, gdyż chciałbym swojej kobiecie kupić na urodziny zegarek ale z racji na to że jestem studentem i słabo u mnie z kasą mogę na ten cel przeznaczyć maksymalnie około 400zł. Wiadomo, jak każdy chciałbym kupić dobry ładny i tani zegarek co jest awykonalne i trzeba coś znaleźć po środku :) Po przeszukaniu internetu i poczytaniu kilku tematów na tym forum znalazłem takie dwie Adriatici, które wg mnie są dość interesujące:

https://www.zegarek....3159.1211Q.html
https://www.zegarek....512.6173QZ.html

Druga bardziej mi się podoba jeśli chodzi o design ale z kolei pierwsza trochę droższa ma lepsze szkiełko (szafirowe) i chyba lepszy mechanizm bo ten na bransolecie ma Ronde 762, a na pasku Eta F04. Co byście mi doradzili, lub ewentualnie zaproponowali coś innego? :)
Pozdrawiam

• 0

#2 CIESLUT

CIESLUT
  • Użytkownik
  • 4826 postów

Napisano 22 kwiecień 2016 - 12:29

idź do salonu time trend i zobacz co aktualnie mają przecenione

• 0

#3 TomPos

TomPos
  • Użytkownik
  • 104 postów

Napisano 24 kwiecień 2016 - 07:17

Nie mnie oczywiście oceniać, ale uważam, że te zegarki to nie będzie najlepszy strzał...ja bym poszedł w stronę lorusa, który ma zdecydowanie więcej wzorów, ma mechanizm seiko i do 400 zł to będziesz mógł wybrać praktycznie wszystko. Oczywiście Twój wybór jest świętym :)

• 0

#4 Venm

Venm
  • Użytkownik
  • 59 postów

Napisano 24 kwiecień 2016 - 08:14

https://www.zegarek....mex_T20071.html

Klasyczny Timex. 

https://www.zegarek....s_RP674CX9.html

Nieklasyczny Lorus :)

ps. pamiętaj o kwiatach i czekoladkach ;)

• 0