Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

selphy

Obrączki, jubiler Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam doświadczenia w temacie obrączek, wyrobów jubilerskich i dlatego prosiłbym o pomoc.

Gdzie we Wrocławiu znajdę godny zaufania zakład jubilerski, który wykona obrączki w miarę przyzwoitej cenie ?

Jak oceniacie wyroby i ceny produktów z sieci sklepów Apart ?

Wizualnie ładnie się prezentują, jednak jest to sieciówka i mam pewne obawy co do jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Ze swojej strony we Wrocławiu polecam Łyko. W Aparcie masz z kolei jakieś tam gratisy w postaci polerowania za darmo przez rok lub dwa (nie pamiętam).

Ważne abyś kupił 14 karatowe, a nie 9 (takie też ma Apart).

Pytałem też o zdanie koleżankę z branży jubilerskiej, powiedziała, że przy tej samej cenie wybrałaby Łyko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, sprawdzę salon, a czy jest sens dopłacania do 18k lub 24k ?

Jak to się ma w praktyce po kilku latach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

U Jubilera pracowałem 6 lat temu i niewiele pamiętam, poza tym byłem tam bardziej od zegarków. 24k to chyba za miękki materiał na obrączki, 18k chyba OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obrączki najbardziej praktyczne jest złoto 585 (14k).