Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Koval75

Chcę kupic zegarek. Omega boje się podróbki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Jestem nowy na tym forum. Nie znam się na zegarkach stricte mechanizmach.. Wiem jednak które marki są trendy i ewentualnie na moją kieszeń.. chce wlasnie kupic omege mam propozycje od znajomego. Niby okazja ale nie jestem pewien autentycznosci. Mam kilka zdjęć. Moze ktos rozwieje moje wątpliwosci..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wklej na forum albo podaj link do tych zdjec


OMEGA SEAMASTER 300M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wkleić?

Slaby jestem informatyk.

Wklejam

post-91346-0-06786500-1464433317_thumb.jpgpost-91346-0-00938600-1464433355_thumb.jpgpost-91346-0-73705400-1464433379_thumb.jpgpost-91346-0-42792700-1464433393_thumb.jpg

post-91346-0-12485400-1464433669_thumb.jpgpost-91346-0-22125600-1464433689_thumb.jpgpost-91346-0-74106800-1464433706_thumb.jpgpost-91346-0-11776700-1464433727_thumb.jpg

Proszę o pomoc i solidną ocene.. cena jest połowa jak w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podróba ale dobra podróba ale jednak podróba


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po angielsku ale jak 2 osoby piszą to samo to musze uwierzyc. Tak to jest z okazjami.. Przeczucie mnie nie mylilo jednak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetna podróba, naprawdę :blink: