Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Krzysztof Sz.

Problem z Casio EFR-523D-7AVEV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

To mój pierwszy post na forum więc witam jeszcze raz wszystkich miłośników zegarków CASIO.

 

Mam mały problem z CASIO EFR-523D-7AVEV, zegarek ewidentnie spóźnia się.

Wielkość spóźnienia jest różna, czasami chodzi normalnie a czasami mamy jakieś 5 minut spóźnienia na dobę.

Opóźnienie zegarka nie wynika z tego czy jest noszony, czy też może leży całą dobę na komodzie i nikt go nie dotyka.

Zegarek został zakupiony w internecie dnia 2015-02-03, posiadam fakturę i gwarancję z firmy ZIBI czyli papiery i gwarancja jest.

Problem pojawił się w listopadzie 2015 roku czyli 9 miesięcy po zakupie, udałem się więc do autoryzowanego punktu serwisowego Casio w Poznaniu.

Diagnoza trwała chyba dwie godziny, że niby padła bateria, a więc OK, wymiana baterii zegarek chodzi, podziękowałem panu serwisantowi i do widzenia.

Problem powrócił po 2 tygodniach, spóźnienie rzędu 1-2 min na dobę, jako że nie jest to mój jedyny zegarek, a wyprawa do Poznania to w moim przypadku dzień wolny w pracy i kilku godzinny wypad odpuściłem do momentu gdy znalazłem trochę czasu.

Następna wizyta w serwisie to kwiecień 2016, pan serwisant stwierdził, że teraz już nic nie pomoże i trzeba zegarek odesłać do centrali w Sochaczewie.

OK zegarek został przez niego odesłany, po miesiącu dostaję sms, że zegarek już sprawny i można odebrać.

Podczas wizyty w serwisie oddają mi zegarek oraz dostaję "orzeczenie serwisu" z Sochaczewa, że zegarek jest w pełni sprawny, działa zgodnie z założeniami producenta, odpowiada normą stosowanym przez Casio, pobór prądu mechanizmu, tolerancja chodu nie wykazuje nieprawidłowości i że zegarek testowany był na urządzeniu imitującym ruch ręki.

Myślę ok może naprawili coś nie chcą się przyznać. Odebrałem zegarek, radość nie trwała długo już po 3 dniach opóźnienie znowu się pojawiło.

Dodam tylko, że w zegarku można używać stopera i cały czas działa on prawidłowo, zegarek nie był też uderzony ani w jakiś sposób otwierany. Problemem jest tylko to wkurzające opóźnienie.

Nie wiem co zrobić, zegarek bardzo mi się podoba i nie chciałbym go oddawać do sklepu z tytułu rękojmi.

Co dalej, jak pokazać serwisantowi, że zegarek się spóźnia, przecież nie będę stał u niego przez 24h. Czy to się da w ogóle naprawić, czy może dać sobie spokój i odesłać zegarek do sklepu internetowego?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość davidofx

Towar niezgodny z umową. Wyślij i przedstaw papiery z serwisu i mimo tego zegarek dalej ma wadę.

 

tapnięte z ⓢ7ⓔⓓⓖⓔ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.