Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

clepsidre

KONKURS - ZEGARKOWE NAGRODY.. DUŻA PROŚBA Z MOJEJ STRONY

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Koledzy! :D

Jestem studentem psychologii i wielkim entuzjastą zegarkowym od lat. Nadszedł czas, by napisać pracę magisterską. W związku z powyższym chciałbym was bardzo prosić o pomoc wypełniając moją ankietę, której wyniki posłużą mi jako punkt odniesienia w mojej pracy magisterskiej.
 

Badanie jest częścią projektu realizowanego z grantu Narodowego Centrum Nauki 2014/13/B/HS4/01533
Kierownikiem grantu jest prof. Joanna Sokołowska.
 

Ankieta zajmie wam około 20 minut, ale UWAGA!! do wygrania jest zegarek wybrany przez zwycięzcę do kwoty 1000zł oraz bony podarunkowe 3x100zł, które zostaną rozlosowane po zliczeniu wyników.  :)

Czas zbierania danych jest ograniczony i tylko osoby, które odpowiedzą na wszystkie pytania będą uczestniczyć w losowaniu nagród. Każda wasza pomoc się niesamowicie liczy, gdyż za grupę badawczą wybrałem mężczyzn.
 

Poniżej link do ankiety:
https://www.ankietka.pl/ankieta/228618/prostata-badanie.html

Ogłoszenie wyników konkursu 24 lipca(niedziela) o godzinie 22, po tym czasie skontaktuję się mailowo z wylosowanymi osobami, zamieszczę maile wygranych osób poniżej w komentarzach i wspólnie ustalimy nagrody oraz formę przesyłki!  :)

Powodzenia! :)

Pozdrawiam,
Adam :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach