Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sic

G-SHOCK DW-5600BB - "zgasł"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam takie pytanie laika. Otóż to mój pierwszy g-shock i dzisiaj rano jak sie obudziłem zobaczyłem ze zegarek jest czarny, nic nie działa.... echo. Czy możliwe ze padła bateria? czy ten model informuje o niskim poziomie baterii czy tak poprostu pada z dnia na dzien?

jest niedziela więc dopiero jutro się udam do sklepu. Zegarek kupiłem w grudniu 2014 roku i od tej pory nie była zmieniana bateria.

 

ehhh i jak tu iść do pracy bez zegarka jutro :/ 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten model nie ma wskaźnika poziomu baterii czy tez rozładowywania.  Jedyny objaw jaki można zauważyć gdy bateria jest słaba to przygasające cyfry po włączeniu podświetlenia.   


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten model nie ma wskaźnika poziomu baterii czy tez rozładowywania.  Jedyny objaw jaki można zauważyć gdy bateria jest słaba to przygasające cyfry po włączeniu podświetlenia.   

 

nic takiego nie zauwazylem, a praktycznie kazdej nocy sprawdzam godzine. No nic, zobaczymy co mi otozegarki powiedza jutro.

 

jeszcze tylko jedno pytanie, czy negatywne wyświetlacze bez zasilania robią się całkowicie czarne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

 

Wymień baterie i wszystko wróci do normy ;)


SYGNATURA.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając z pracy byłem jeszcze u takiego "lokalnego" zegarmistrza i stwierdził ze na 100% jest jakieś zwarcie w elektronice... szkoda gadać, zegarek za 400zł wytrzymał półtora roku. Intensywnie bo intensywnie ale i tak wydaje mi sie, że troche słabo jak na g-shocka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dingo

Zwarcie samo z siebie się nie zrobiło. Trzeba sprawdzić pobór prądu, kiedyś zegarmistrz sprawdzał przy wymianie baterii. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No czasami tak bywa.... ale ja tam traktuje to na plus, już wcześniej myślałem o zakupie czegoś lepszego i chyba padnie na Romana. 

 

Ciekaw jestem tylko czy serwis zibi mi go naprawi. Chciałbym go spowrotem jako taki drugi zegar do "ciorania"

 

No i kolejny plus na forum zacząłem sie udzielać i chyba łapie zegarowego "bakcyla" więc jak by zacytować klasyka "niema tego złego co  by na dobre nie wyszło"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis zibi jest super... po ponad 2tyg czekania na info i dopiero jak przypomniałem się wczoraj przez strone internetową to dzisiaj dostałem smsa ze reklamacja została uznana!!!! alleluja! tylko przewidywany czas oczekiwanie ok. 4 tygodnie ze względu na konieczność sprowadzenia części od producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam temat bo zegarek do mnie dzisiaj wrócił - może się komuś przyda to info na temat serwisu zibi.

Zegarek był i porysowany i mocno wyślizgany - nie oszczędzałem go ale wiernie służył jako "towarzysz"wszelkich robót i wypraw.... ale po powrocie z serwisu po prawie 2 miesiącach to trochę się zdziwiłem - działać działa ale, śruby wyglądają jak by je ktoś wiertarką odkręcał i to z wiertłem do betonu i chyba włączonym udarem - zgroza, w głowie mam wizje jakie oni mają narzędzia na tym serwisie bo kurde - serio, ale za 5zł można kupić precyzyjnego krzyżaka, aaaaaaalbo dostać nawet gratis jako "reklamówka" z wymiennymi bitami. Dodatkowo jakiś przemiły pan z serwisu postanowił mi zostawić swój autograf w postaci odcisku palca od wewnętrznej strony "szybki". Niby jest na obrzeżu wyświetlacza ale no ja pierdziele. Ręce opadają. No i ten czas - prawie 2mc czekania - mi to wygląda na zagrywkę w stylu "a może w miedzy czasie kupi nowy".

 

Podsumowując - teraz na własnej skórze wiem że nie warto dopłacać do gwarancji zibi. serio... glupio zrobiłem ze kupiłem Romana w miedzy czasie z polskiej dystrybucji. Nie chce też karcić całej firmy bo podwykonawcy są różni ale powinni kontrolować swoj "serwis" - mój zegarek był w "ZEGARMISTRZOSTWO Tadeusz S. w Gliwicach" - jak czyjś zegarek tam poleci do naprawy to wiecie czego można się spodziewać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomaliusz, dnia 05 Paź 2016 - 18:56, napisał:

Niestety to było do przewidzenia  <_<

 

 

Co niby było do przewidzenia ? :D

 

 

serwis zibi jest super...

 

 

 może się komuś przyda to info na temat serwisu zibi.

 

 mój zegarek był w "ZEGARMISTRZOSTWO Tadeusz S. w Gliwicach"

 

To gdzie w końcu ten zegarek był naprawiany ?

Bo serwis ZiBi jest w Sochaczewie , a ty piszesz o jakichś Gliwicach.

 

PS

Mój Edifice , był odesłany przez lokalne ASO do Zibi Sochaczew - i pomijając trochę długi czas naprawy to zegarek wrócił w stanie nie uszkodzonym , naprawiony , a wręcz dołożyli od siebie nowe wskazówki (nie wiem czy mechanizmu również nie wymieniali bo tarcza lśni jak nówka salonowa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co niby było do przewidzenia ? :D

Efekt naprawy przez serwis zibi, nie pierwszy raz a że te zegarki prawie się nie psują to wychodzi że większość naprawianych ponosi jeszcze większe uszkodzenia niż przed wysłaniem do tejże naprawy.

A w serwisie jaki i w sklepie TT pracują przypadkowi ludzie i jak pisałem że w sklepie czuję się jak profesor to w serwisie nie powinienem a tak niestety jest  ^_^

Pracownik serwisu nawet nie potrafi ocenić że bezel innego koloru będzie pasować do podstawowej wersji w tym samym modelu, co woła o pomste do nieba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

 A co bylo przyczyna??? Zwarcie czy tylko wyladowana bateria?

 

Czytalem na WUS ze ktos wyslal screwbacka do CASIO UK i okazalo sie ze krzywo wkrecili dekiel - takze na szczascie pod tym wzgledem nie jestesmy gorsi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co niby było do przewidzenia ? :D

 

 

 

 

 

To gdzie w końcu ten zegarek był naprawiany ?

Bo serwis ZiBi jest w Sochaczewie , a ty piszesz o jakichś Gliwicach.

 

PS

Mój Edifice , był odesłany przez lokalne ASO do Zibi Sochaczew - i pomijając trochę długi czas naprawy to zegarek wrócił w stanie nie uszkodzonym , naprawiony , a wręcz dołożyli od siebie nowe wskazówki (nie wiem czy mechanizmu również nie wymieniali bo tarcza lśni jak nówka salonowa).

 

 

Nie wyczułeś ironii w tym co napisałem że serwis jest super? skoro przez pierwsze 2 tyg nawet znac nie dali? dopiero po upomnieniu.

 

Weź jakąkolwiek gwarancje ze swojego zegarka i masz liste "autoryzowanych serwisów zibi" ja oddałem po prostu do sklepu gdzie kupiłem - wysłali to do najbliższego punktu serwisowego - w Gliwicach. Mnie to nie powinno obchodzić gdzie wysyłają, skoro jest autoryzowany serwis to powinien mieć jakieś standardy.

 

Co było przyczyną niewiem bo nie napisali, w adnotacji serwisu mam napisane tylko "wym mech, test szczel. + wyel"- coś tam, nie umiem tego nawet rozszyfrować :)

 

serio uważam to za lekką porażkę. dobrze ze to zegarek "roboczy" przez co mam go troche w nosie, ale jak by mi takiego palucha i śruby zostawili na Romanie to chyba bym osobiście wybrał sie do tego serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wyczułeś ironii w tym co napisałem że serwis jest super?

 

Wyczułem.

W moim wpisie miał się NIE pojawić twój cytat :

 

 

serwis zibi jest super...

 

A twój zegarek nie był naprawiany w serwisie ZiBi bo taki jest w Sochaczewie, tylko w autoryzowanym punkcie serwisowym (jakiś Tadeusz S.) a to jednak pewna różnica :)

To tak w kwestii formalnej (napisałeś ironicznie "sewis zibi jest super") co sugerowałoby,  że zegarek był naprawiany w Sochaczewie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Co by nie powiedzieć, naprawa gwarancyjna do bani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomery -> Ty z Sochaczewa jesteś czy jak? :) tak żart - nie gniewaj sie. To co napisałem to jako zwykły konsument, ktoś komu sie zjeee zegarek i dodaje tam gdzie kupił - a gdzie oni to wysyłają to nie moja sprawa.

Dla mnie autoryzowany punkt serwisowy jest serwisem firmy jak najbardziej!!! bo skoro AUTORYZOWALI punkt naprawy to powinni sami pilnować standardów napraw. Więc uważam że był naprawiany w serwisie ZIBI.

 

Tyle w temacie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sic, dnia 09 Paź 2016 - 18:58, napisał:

tomery -> Ty z Sochaczewa jesteś czy jak? :) tak żart - nie gniewaj sie.

 

Nie gniewam się :) bo o co ?

Nie , nie jestem z Sochaczewa (nawet chyba nigdy tam nie byłem).

 

 

 ja oddałem po prostu do sklepu gdzie kupiłem - wysłali to do najbliższego punktu serwisowego - w Gliwicach.

 

 

sic, dnia 09 Paź 2016 - 18:58, napisał:

Więc uważam że był naprawiany w serwisie ZIBI.

 

 

Zwróciłem na to tylko uwagę, bo robota zmusza mnie do precyzyjnego wysławiania.

 

Ja z serwisu ZiBi (tego w Sochaczewie) jestem zadowolony.

Zegarek wysłał do nich mój autoryzowany serwis "lokalny".

A naprawę robił Sochaczew.

I gdyby nie słaby kontakt z ich strony , to biorąc pod uwagę techniczną stronę naprawy nie powiedziałbym złego słowa na nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.