Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

admika2

Witam się z pytaniem o zegarek Atlantic.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

Mam na imię Anna. Chciałam się przywitać i od razu zadać pytanie. Jestem zupełnym laikiem w kwestii zegarków. Na forum trafiłam kilka miesięcy temu gdy zaczęłam szukać dla siebie zegarka. Podobają mi się proste klasyczne męskie zegarki (mimo, że jestem kobietą). Zegarka nie znalazłam (wszystkie damskie się błyszczą i są bardzo krzykliwe). 

Po śmierci ojca postanowiłam przygarnąć jego zegarek (ze względu na jego prostotę i "stary " styl. Ale nic o nim nie wiem poza tym, że miał go od dawna. Nawet nie wiem dokładnie jak go prawidłowo nakręcić bo po ok 12-13h staje do ponownego nakręcenia. 

Może ktoś mógłby chociaż na podstawie zdjęć napisać coś o takim modelu.

Będę wdzięczna.

Anna

post-93042-0-49170100-1472580552_thumb.jpg

post-93042-0-00737600-1472580786_thumb.jpg

post-93042-0-84179900-1472581227_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Nie nakręcaj bo zepsujesz

Zanieś do zegarmistrza

Do usłyszenia


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie nakręca do końca znam takich.no a wizyta u zegarmistrza (dobrego zegarmistrza)na pewno mu nie zaszkodzi 

jakby koleżanka miała ochotę poczytać to proszę 

 

http://www.atlantic.helwecja.com/ksiazka

Dziękuję za informację. Wszystko poczytam tylko ja nawet nie wiem czy to jest oryginał czy jakiś składak. Bardzo mi zależy by go nie zepsuć (jedyne co mi po ojcu zostało) przez to kręcenie. A nie bardzo rozumiem fakt, że muszę czekać 7 dni by zadać pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach