Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

girter

Longines vintage

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam możliwość nabycia pasówki Longines. Wiem że wartość kolekcjonerska takich pasówek jest znikoma ale mimo to bardzo mi się podoba i jeżeli mechanizm jest w porządku to chciał bym go nabyć. Zastanawia mnie tylko czy jest w pełni oryginalny. Do myślenia dało mi to że koronka nie jest wyciągana tylko z nastawiania godziny na nakręcanie przechodzi się za pomocą "szpileczki". Nie spotkałem się nigdy z czymś takim chodź jestem laikiem i nie było by dla nie żadnym zaskoczeniem gdy by takie rozwiązania były również stosowane. Dodatkowe pytanie jeżeli mechanizm jest w pełni oryginalny to jaki mógł by być orientacyjny rok produkcji? Tarcza rzekomo też oryginalna. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje 

post-91126-0-27030400-1477347987.jpg

post-91126-0-32687300-1477347998.jpg

post-91126-0-44529600-1477348007.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez wymiarów tego cuda trudno dokładnie określić jaki to mechanizm.,Na pewno Hunter,.prawdopodobnie Longines 20.52,ale mniejsze 18"' miały  podobny design.,To ,że koronka  służy tylko do nakręcania nie jest żadnym przestępstwem to jest mechanizm typu  SWPS (Stem Wind Pin Set).,Rok produkcji to raczej bieżący rok, ewentualnie nieco starszy.,A mechanizm i popękana tarcza pochodzi ze starszego zegarka bez numeru serii trudno dokładnie powiedzieć .,Co do wartości kolekcjonerskiej masz racje dokładnie "Zero".,Wartość użytkowa na zbliżonym poziomie.,Tania chińska koperta ,która po miesiącu noszenia nadaje się na .....,A komfort użytkowania możesz sprawdzić bez konieczności kupowania tego wynalazku.,Przywiąż sobie budzik do nadgarstka i spróbuj chodzić z nim przez cały dzień.,