Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

arek1a2b

łożyska i osie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się totalnie na narzędziach a chciałbym mieć narzędzia którymi będę w stanie naprawić osie w trybach i łożyska w płytach.

Oglądałem wiele różnych urządzeń ale nie mając wiedzy nie mam pojęcia co tym zrobić można.

Proszę o zdjęcia lub namiary na narzędzia którymi takie naprawy mógł bym wykonać.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, do tego tematu potrzeba sporo narzędzi i z góry uprzedzam że nie są to małe wydatki.

Na pewno praskę do osadzania, rozwiertaki, rolery, tokarka, końcówka do nawiercania i.t.d

Proponuję przenieść dyskusję na PW.

 

Pozdrawiam

Roman
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego na pw, my też chcemy się czegoś dowiedzieć... To jest forum dyskusyjne, a nie skrzynka kontaktowa...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego na pw, my też chcemy się czegoś dowiedzieć... To jest forum dyskusyjne, a nie skrzynka kontaktowa...

 

Kolega pytał o narzędzia do naprawy osi i łożysk.

Napisałem co moim zdaniem jest potrzebne żeby robić łożyska i osie.  Wymieniłem podstawowe narzędzia.

Jeśli coś pominąłem to proszę o uzupełnienie.

 

Rozumiem że Kol. "arek1a2b" chce kupić te narzędzia ,

mam ich trochę na zbyciu a to już jest dyskusja na PW. lub na Kupię-Sprzedam.

 

Czy coś robię nie tak ? Z tego co wiem to w tym dziale nie sprzedajemy narzędzi.

 

Pozdrawiam

Roman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach