Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kaav1641

CASIO G-SHOCK GA110

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od paru miechów jestem posiadaczem CASIO G-SHOCK GA110, byłem całkowicie zadowolony do czasu gdy kumpel zwrócił mi uwagę że w zegarku wskazówka godzinowa luźno lata. Wkurwiony na maxa i to tak konkretnie, bo zafascynowany gieszokiem zawiodłem się. Nie katowałem go, po prostu nosiłem na ręce, nawet nie przypominam sobie żeby mi kiedyś konkretnie spadł. Jeszcze pare dni wcześniej normalnie elegancko działało wszystko, teraz ta wskazówka mnie wk***ia i lata w kierunku pochylenia ręki. Przy ustawianiu wskazówek rusza się ta godzinowa ale tak jakby chciała i nie mogła, buja się na boki. Nie znam się na zegarkach i nie wiem czy to poważna awaria. Pozdrawiam i przepraszam za wulgarny język ale troszku jestem zdenerwowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i dyndka, bo właśnie nie mam, niespodziewałem się że bedzie potrzebna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz kwestia czy masz i jesteś pewny że to oryginał bo miałem takie 3 i kilka ga 100 i w żadnym nic takiego miejsca nie miało ( w podróbkach tego modelu to norma )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek jest oryginaly ze sklepu. Nie wiem jak wam to pokazaćnawet na zdjęciu. Po prostu jak pokazuje czas to cyfrowy pokazuje, wskazówka od minut pokazuje tam gdzie ma pokazywać a godzinowa lata sobie tak jakby luzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach