Skocz do zawartości

Ogłoszenie

Aukcja na rzecz WOŚP


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

4 naprawa gwarancyjna w Tissot Couturier. Proszę o pomoc. Czy działa poprawnie?

Zegarek oddawałem kilku kronie na naprawę gwarancyjną. Wymienili cały mechanizm. Wskazówki nie ustawiają się równo, wada fabryczna czy margines błędu? tissot naprawa gwarancja mechanizm Chronometr www.zegarki.zgora.pl chrono opinia pomiar

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Dobry_Wojciech_*

Gość_Dobry_Wojciech_*
  • Gość

Napisano 30 styczeń 2017 - 20:36

Witam, kupiłem zegarek TISSOT COUTURIER na stronie www.zegarki.zgora.pl wynik to totalna porażka, nie polecam. Oddawałem go wielokrotnie na naprawy gwarancyjnej. Podczas których wymieniono mi cały mechanizm, a wskazówki od napraw przestały ustawiać się równo. Sklep po ostatniej naprawie napisał, żeby odesłać go kolejny raz. Tak też zrobiłem, po czym otrzymałem telefon z informacją, że pomiar jest czytelny i to jest granica błędu a ponadto w nowych zegarkach często tez tak jest.

Zacząłem myśleć, że jest to może moja nadgorliwość, ale wszystkie nowe zegarki które oglądałem w sklepach działały perfekcyjnie. 

 

TISSOT COUTURIER QUARTZ CHRONO  Kupiłem go w autoryzowanym serwisie w "Salon i Serwis Zegarki Biżuteria Zielona Góra Mickiewicza" 

 

1.       pierwsza naprawa gwarancyjna link: https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLSjQ3NjYtZkdHZFk?usp=sharing

2.       druga naprawa gwarancyjna link:

https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLZlV4ZHc0LXZleEk?usp=sharing

3.       trzecia naprawa gwarancyjna link:

https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLZlV4ZHc0LXZleEk?usp=sharing

 

Przy drugiej naprawie gwarancyjnej wymieniono mi cały mechanizm i wskazówki. Po trzeciej naprawie gwarancyjnej odesłano mi zegarek. Każda z wskazówek chronometru nie jest ustawiona poprawnie. Stan po odbiorze pod linkiem:

4.       Stan po odbiorze z 3 naprawy https://drive.google...Zk0?usp=sharing

 

Ewidentnie kolejna już naprawa nie jest dobrze wykonana. Wskazówki nie ustawiają się na swoich miejscach. Odesłałem zegarek do sklepu po 3 naprawie. Zwrot został uznany za naprawę gwarancyjną (czyli już 4 naprawa) Dostałem właśnie telefon, że wskazówki zostały poprawione, jednak odmierzając ustawiają się nadal na boki od wskazania, jak wcześniej, ale mieści się to w granicy błędu. Byłem oglądać w sklepie nowe zegarki, i tak jak mój  przed naprawami wskazują idealnie sekundy, dziesiąte części sekundy i minuty. Proszę o Państwa opinie w tej sprawie. W każdym zegarku takim jak mój, które oglądałem, wszystko działa perfekcyjnie. Sklep powiadomił mnie, że go odsyła. 

Jako, że nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, widzę tylko niesprawne działanie wskazówek. Proszę zobaczyć link nr 4. Są to zdjęcia po 3 naprawie.

Na Państwa opinii się oprę. Może powinienem wezwać rzeczoznawcę? Proszę o pomoc.

 

  • 0

#2 CIESLUT

CIESLUT
  • Użytkownik
  • 4908 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:05

Nie oglądałem zdjęć ale można wyczytać ze serwis dal wielokrotnie d...y.
Ja bym żądał wymiany zegarka na nowy.
Ile można w jednym grzebać- zaraz wskazówki zaczną odpadac z wyrobionych osiek a serwis napisze ze to od upadku
  • 0

#3 bober5264

bober5264
  • Użytkownik
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:13

dokładnie zarządaj wymiany na nowy albo zwrot kasy skoro nie umieją naprawić
i tak podziwiam Twoja cierpliwość


  • 0

#4 Normad

Normad
  • Użytkownik
  • 182 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tatry i Alpy

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:20

Witaj

 

Jesli nie poskutkuje to co Koledzy napisali wyzej to napisal bym odpowiednie pismo do

The Swatch Group Polska Sp.z.o.o.‎ Ul. Marynarska 15; Budynek New City‎
Warszawa‎‎, Polska‎‎, 02-674‎
Telefon: +48 22 256 81 11‎
Adres e-mail: [email protected]   a jak nic dalej by nie pomoglo to wtedy zglosil bym te sprawe do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow w twoim miescie
  • 0

#5 ptaku

ptaku
  • Użytkownik (no_required_posts)
  • 2054 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:25

A kalibrowałeś te wskazówki, miałem takiego Tissota i teraz używa go mój ojciec i czasami trzeba skalibrować wskazówki od stopera bo raz na ileś tam razy źle wyzeruje.


  • 0

#6 Gość_Dobry_Wojciech_*

Gość_Dobry_Wojciech_*
  • Gość

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:44

Dzięki za szybkie podpowiedzi. "ptaku"  odsyłałem jeszcze raz zegarek na kalibrację i wrócił bez zmian, nie da się tego zrobić poprawnie..

Ponadto sekundnik od odmierzania godziny ustawia się po środku wskazania.

Nie mogę odczytać czy jest godzina np. 16:30:10 czy 16:30:11. 


  • 0

#7 ptaku

ptaku
  • Użytkownik (no_required_posts)
  • 2054 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 30 styczeń 2017 - 21:48

nie trafianie w indeksy to już inna sprawa w razie czego masz poniżej mój film jak samemu skalibrować

 

https://youtu.be/48u...UGGYUyv0nzDZtAP


  • 0

#8 Booozobo

Booozobo
  • Nowy Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 31 styczeń 2017 - 07:11

Mój Couturier w Automacie wylądował w serwisie Swatch w Warszawie po 21 miesiącach od daty zakupu. Wysypał się całkowicie mechanizm, rezerwa chodu sukcesywnie się zmniejszała aż w końcu zatrzymał się na nadgarstku i nie ruszył . Serwis wymienił mechanizm na nowy i od prawie 4 lat jest OK .

D_W dzwon do Swatch Group połączą z serwisem i oby pomogli !


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#9 Gość_Dobry_Wojciech_*

Gość_Dobry_Wojciech_*
  • Gość

Napisano 31 styczeń 2017 - 13:55

nie trafianie w indeksy to już inna sprawa w razie czego masz poniżej mój film jak samemu skalibrować

 

https://youtu.be/48u...UGGYUyv0nzDZtAP

Dzięki. Na razie nie korzystam z tego, ponieważ nawet serwis nie potrafi ustawić poprawnie zegarka już kolejny raz, więc na 100% jest coś nie tak z zegarkiem po kolejnych naprawach. Pozdrawiam


 

Witaj

 

Jesli nie poskutkuje to co Koledzy napisali wyzej to napisal bym odpowiednie pismo do

The Swatch Group Polska Sp.z.o.o.‎ Ul. Marynarska 15; Budynek New City‎
Warszawa‎‎, Polska‎‎, 02-674‎‎
Telefon: +48 22 256 81 11‎
Adres e-mail: [email protected]   a jak nic dalej by nie pomoglo to wtedy zglosil bym te sprawe do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow w twoim miescie

 

Witaj, dzięki za podpowiedź, na pewno zwrócę się pod te adresy. Serdecznie pozdrawiam


  • 0

#10 rafi87

rafi87
  • Użytkownik
  • 1718 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina sarkazmu

Napisano 31 styczeń 2017 - 21:01

 

 

  a jak nic dalej by nie pomoglo to wtedy zglosil bym te sprawe do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow w twoim miescie

 

 

Co do zasady zgłoszenia UOKiK jest to słuszna uwaga,  natomiast lokalnie zgłasza się do  miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.


  • 0

#11 KRZYSIO

KRZYSIO
  • Użytkownik
  • 3452 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisano 01 luty 2017 - 18:16

Zamiast pisać te wszystkie pisma zwróć zegarek do sklepu stacjonarnego w którym go kupiłeś i powołaj się na niezgodność towaru z umową. Nie ma to nic wspólnego z gwarancją i możesz się domagać wymianu zegarka na nowy.


  • 0

#12 Master Yoda

Master Yoda
  • Zbanowany
  • 22469 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin, Warszawa

Napisano 01 luty 2017 - 19:16

A ja bym poprosił o skrocenie ( edycję) częsci opisowej tytulu tematu ponieważ zajmuje sporą czesć strony.
Dziękuję.

Użytkownik Master Yoda edytował ten post 01 luty 2017 - 19:17

  • 0

#13 Slaw

Slaw
  • Użytkownik
  • 2759 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 luty 2017 - 19:22

A tak z ciekawości co robiłeś z rzeczonym zegarkiem ze w opisie serwisu jest napisane "namagnesowany"
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tissot, naprawa, gwarancja, mechanizm, Chronometr, www.zegarki.zgora.pl, chrono, opinia, pomiar

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych