Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

QbaF88

Parujący GG-1000-1AER

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, kupiony z gwarancją i papierami, przyszedł wczoraj, wyszedłem rano po bułki i patrzę a tu para od środka. W miarę szybko znika, ale równie szybko się pojawia. To normalne w tym modelu? Jestem pedantem  i niemiłosiernie mnie to drażni. Zdjęcia nie wrzucę, bo tel mi padł na amen. Jak jest z gwarancją Zibi, jest w każdym mieście/salonie? Człowiek się nacieszył kilka godzin i problem... Zegarek w 100% oryginalny, dystrybucja PL

f*ck

a taki był ładny, amerykanckiiii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest normalne, oddaj na gwarancję.

W każdym większym mieście jest punkt serwisowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mam problem, mam pobitą kartę gwarancyjną, data, pieczątka sklepu itd, ale przesrałem sobie paragon :/ a kupowałem na drugim końcu Polski, boje się że nie wezmą w Zibi... heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz prawidłowo wypełnioną gwarancję, kpl. nazwę zegarka, modelu, pieczątkę sklepu z datą zakupu, to nie mogą nie przyjąć. Juz teraz nie pamiętam nr. ustawy ale teraz już nie jest potrzebny paragon do gwarancji.

W gwarancji tak jest napisane, bo te druki stare są już  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację! Kamień z serducha, dam znać jak wróci z reklamacji. Zastanawia mnie tylko czemu się rozszczelnił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozszczelnił się, paruję bo właśnie jest szczelny ;)

Po prostu w środku jest zamknięta wilgoć i nie ma jak wyjść.

Trzeba otworzyć i wysuszyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego :)

 

Ja dwa ostatnio zamawiałem, nie na raz, ale w odstępie czasu. I każdy przychodził w akurat siarczysty mróz. A jak wiadomo człek nie czeka ze dwie godziny, żeby w pudełku doszedł :-) . Otwierałem od razu i wszystko w porządku. Tak natomiast robię z lustrzankami i obiektywami, bo nie są uszczelnione, i po przyjściu z mrozu aklimatyzują się w torbie/plecaku.


Casio - GW-9400, PRW-6600, GMW-B5000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego :)

Z tą teorią to nieźle dowaliłeś  :D  :lol:

Po prostu fabrycznie jest ta wilgoć zamykana w środku.

W takich krajach jak np. Tajlandia jest bardzo wilgotny klimat i niestety zdarza się, nawet często że fabrycznie zamykany zegarek ma już tą wilgoć gratis ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba że :) oby naprawili i po krzyku, swoją drogą jest o jednak irytujące

 

 

EDIT: sprawa rozwiązana, zegarek był 3 tygodnie w serwisie, rozebrali, przesuszyli, złożyli i śmiga jak nowy, zero problemów, dzięki za pomoc! (z ciekawostek, naprawa wydłużyła się o tydzień bo punkt TimeTrend który zbiera naprawy wysyła zegarki tylko we wtorkowe poranki, a ja swój przyniosłem we wtorek po południu i musiał czekać tydzień do wysyłki do centralnego serwisu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.