QbaF88 3 #1 Napisano 11 Lutego 2017 Jak w temacie, kupiony z gwarancją i papierami, przyszedł wczoraj, wyszedłem rano po bułki i patrzę a tu para od środka. W miarę szybko znika, ale równie szybko się pojawia. To normalne w tym modelu? Jestem pedantem i niemiłosiernie mnie to drażni. Zdjęcia nie wrzucę, bo tel mi padł na amen. Jak jest z gwarancją Zibi, jest w każdym mieście/salonie? Człowiek się nacieszył kilka godzin i problem... Zegarek w 100% oryginalny, dystrybucja PLf*cka taki był ładny, amerykanckiiii 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 17535 #2 Napisano 11 Lutego 2017 To nie jest normalne, oddaj na gwarancję.W każdym większym mieście jest punkt serwisowy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QbaF88 3 #3 Napisano 11 Lutego 2017 I mam problem, mam pobitą kartę gwarancyjną, data, pieczątka sklepu itd, ale przesrałem sobie paragon :/ a kupowałem na drugim końcu Polski, boje się że nie wezmą w Zibi... heh 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 17535 #4 Napisano 11 Lutego 2017 Jeśli masz prawidłowo wypełnioną gwarancję, kpl. nazwę zegarka, modelu, pieczątkę sklepu z datą zakupu, to nie mogą nie przyjąć. Juz teraz nie pamiętam nr. ustawy ale teraz już nie jest potrzebny paragon do gwarancji.W gwarancji tak jest napisane, bo te druki stare są już 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QbaF88 3 #5 Napisano 12 Lutego 2017 Dzięki za informację! Kamień z serducha, dam znać jak wróci z reklamacji. Zastanawia mnie tylko czemu się rozszczelnił... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 17535 #6 Napisano 12 Lutego 2017 Nie rozszczelnił się, paruję bo właśnie jest szczelny Po prostu w środku jest zamknięta wilgoć i nie ma jak wyjść.Trzeba otworzyć i wysuszyć 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QbaF88 3 #7 Napisano 12 Lutego 2017 No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sesio 124 #8 Napisano 12 Lutego 2017 No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego Ja dwa ostatnio zamawiałem, nie na raz, ale w odstępie czasu. I każdy przychodził w akurat siarczysty mróz. A jak wiadomo człek nie czeka ze dwie godziny, żeby w pudełku doszedł :-) . Otwierałem od razu i wszystko w porządku. Tak natomiast robię z lustrzankami i obiektywami, bo nie są uszczelnione, i po przyjściu z mrozu aklimatyzują się w torbie/plecaku. 0 Casio - GW-9400, PRW-6600, GMW-B5000 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 17535 #9 Napisano 12 Lutego 2017 No dobra, ale jakim cudem się tam dostała? Mam karkołomną teorię: zegarek wysłany DPD, przyszedł zimny jak lód, uszczelki się jakoś skurczyły pod wpływem ekstremalnego zimna i coś się przedostało? Przepraszam za pseudonaukowe bzdury, ale chciałbym wiedzieć dlaczego Z tą teorią to nieźle dowaliłeś Po prostu fabrycznie jest ta wilgoć zamykana w środku.W takich krajach jak np. Tajlandia jest bardzo wilgotny klimat i niestety zdarza się, nawet często że fabrycznie zamykany zegarek ma już tą wilgoć gratis 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QbaF88 3 #10 Napisano 12 Lutego 2017 No chyba że oby naprawili i po krzyku, swoją drogą jest o jednak irytujące EDIT: sprawa rozwiązana, zegarek był 3 tygodnie w serwisie, rozebrali, przesuszyli, złożyli i śmiga jak nowy, zero problemów, dzięki za pomoc! (z ciekawostek, naprawa wydłużyła się o tydzień bo punkt TimeTrend który zbiera naprawy wysyła zegarki tylko we wtorkowe poranki, a ja swój przyniosłem we wtorek po południu i musiał czekać tydzień do wysyłki do centralnego serwisu) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach