Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

igor82

Seiko SNDA65 - naprawa koronki

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

z góry przepraszam, jeśli tworzę temat w złym dziale, ale ten wydawał mi się najbardziej pasujący. Jestem też dosyć zielony w działaniu zegarków, dlatego moje pytanie może być nieco dziwne, ale... do rzeczy.

 

Jakiś czas temu spodobał mi się Seiko SNDA65. Udało mi się go upolować w USA ale niestety paczka dotarła uszkodzone. Generalnie nie ma problemu ze zwrotem zegarka/pieniędzy bo to wina USPS ale problem jest inny - że tego zegarka praktycznie nigdzie nie ma (albo jest np. za 1000 euro zamiast 100-200$...). Dlatego chciałbym spytać czy uszkodzenia powstałe w transporcie są do naprawienia za sensowne pieniądze? Nie licząc uszkodzeń paska (to nie problem) w zegarku brakuje koronki. I tu pytanie: czy to jest tylko kwestia dokupienia koronki (w Zibi powiedzieli 60 zł + wysyłka) czy coś więcej jest/będzie do wymiany/uszkodzone? Czy to kwestia przyczepienia koronki czy np. mógł uszkodzić się mechanizm?

 

Niestety zegarek nie chodzi ale ciężko powiedzieć czy ze względu na uszkodzenie czy baterię - mógł leżeć na stanie sklepu przez kilka lat. Do zegarmistrzów w Krakowie mam kawałek więc wolałbym pierwsze tu usłyszeć jak to może wyglądać.

 

Swoją drogą w razie czego do kogo najlepiej się udać? Zamówić koronkę i iść do Zibi na Zakopiance czy może do zegarmistrza W. Strojnego którego poleciło mi na pw Seiko Polska? (a może sam to ogarnę?)

 

z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc!

post-96008-0-15482500-1487001324_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...