Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

JakubKaczmarek

Jaki rotomat wybrać

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Jestem kompletnie zielony w temacie rotomatów - a muszę takowe/takowy nabyc z racji uciążliwości związanej z zegarkami automatycznymi i brakiem możliwości "nastawienia" właściwej godziny wyciągając go z szuflady (datownik).

Chciałbym dowiedzieć się jakiej firmy rotomaty warto kupić? Potrzebuję 4 szt., wiem że istnieją takie na 4 zegarki ale nie wiem czy nie bardziej podobają mi się pojedyncze. Czy jesteście w stanie polecić jakąś markę?

Widzę też że różne mają inne tryby pracy - np kilka minut obrotów lewo, kilka prawo - powtórzenie tego cyklu kilkakrotnie i 9h przerwy, lub też cykle godzinne gdzie jest kilka minut obrotu i 52 minuty przerwy... Które są lepsze?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kraff - dobrze wykonany, nie za duży i stosunkowo niedrogi. Używam takiego na 2 zegarki od dwóch lat i jest OK.

Popularne mechanizmy wymagają ok. 600-900 obrotów. Dobrze jest, jak rotomat kręci w obie strony. Czasem przydaje się tryb kręcenia tylko w jedną stronę - no ale to już zależy od werków w twoich zegarkach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Ci za odpowiedź. Znalazłem tą markę i poza poleconą jakością - podobają mi się. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach