Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Abiz

SEIKO SSB231P

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadł mi w oko model Seiko SSB231P, co możecie powiedzieć na jego temat? Czy jest warty uwagi? Podkreślam że jestem zupełnie zielony w temacie zegarków, dotychczas używałem tylko g-shocka na siłowni ale pora na coś co będzie pasować i do koszuli. Budżet do 1000zł, jeśli macie lepsze propozycję z chęcią przejrzę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozglądam się za nówką ze sklepu, więc w cenie 900-950

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie co Cię w tym konkretnym modelu przekonuje? bo prawie 1000zł to wg mnie trochę dużo na ten model.

dość podobny SNDC33P1 masz za 550zł, a za 1k masz np. sna411p1 - bardzo fajny model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SNDC33P1 znalazłem za 524zł w paru sklepach, także bardzo mi się podoba. Wracając do twojego pytania, przekonuje mnie jedynie wygląd zegarka. Obejrzałem także sna411p1 ale niestety nie podoba mi się, zbyt wiele tam się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

550zł rzuciłem dla okrągłości - na ceneo są ok. tej ceny.

zegarek podobny do "Twojego pierwszego wyboru", a sporo taniej. prawie starczy na drugi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ci z góry za pomoc!  :) Jeśli masz jeszcze jakieś fajne propozycje - z chęcią obejrzę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie