Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

alecki

Mako XL - krzywa tarcza.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po paru miesiącach poszukiwania i namysłu, wybór na następny mój zegarek, a zarazem pierwszy automat, padł na Mako XL. Trochę przypadkowo, ponieważ byłem zachwycony i przekonany do Ray'a, ale na żywo okazało się, że nawet jak na mój niezbyt duży nadgarstek jest ciut za mały. Duży Mako okazał się idealny, dlatego wątpliwości się rozwiały i trafił do mnie w sobotę wieczorem. Kupiłem go w salonie Briju, bo mieli na miejscu i od razu zaproponowali rabat. 

 

Do rzeczy - był weekend, nie miałem zegarmistrza pod ręką, a sam nie umiem i nie chcę się uczyć na nowym zegarku dopasowywać bransoletę, tak więc siedział w pudełku. Co jakiś czas cieszyłem oczy, aż za którymś razem dopatrzyłem się, że logo jest ciut krzywe względem koperty (mam trochę bzika na punkcie symetrii, równości, dokładności itp.). Dobrze to widać przy ustawieniu godziny 9/21, gdzie wyraźnie wskazówka nie trafia w indeks. 

Zegarek został przyjęty na reklamację, poleci do serwisu do Warszawy.

Jestem nowicjuszem, troszkę się interesuję zegarkami, ale nie sądziłem, że można pod takim kątem oglądać zegarek przed zakupem. Zwracacie na takie rzeczy uwagę? Zdarzyło się Wam coś podobnego z Orientem lub innym zegarkiem? Mieliście jakieś doświadczenia z serwisem Poljot? Co sądzicie o tym?

hv1haDe.jpg?1
DAN04bPl.jpg

hv1haDe.jpg?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poljot porządna firma mi kilka razy pomogli. Co do zegarków to przymierzałem 2 Tagi z niecentrującymi bezelami, wiec takie rzeczy mimo ze nie powinny to sie zdarzają. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poljot porządna firma mi kilka razy pomogli. Co do zegarków to przymierzałem 2 Tagi z niecentrującymi bezelami, wiec takie rzeczy mimo ze nie powinny to sie zdarzają. 

A jesteś w stanie mi powiedzieć ile mniej więcej czasu zajmowała im naprawa/serwis? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misprinty bezela, chapter ringa (ten pierscien ze znacznikami minut/sekund), luzy lub niescentrowanie bezela, zle umiejscowienie lupki, krzywe logo, krzywa koronka... wszystko to, niestety, zdarza sie nawet wsrod produktow takich firm jak Rolex. :( Dlatego zawsze sprawdzam pod kazdym mozliwym katem, tez mam bzika na punkcie geometrycznej perfekcji, ale juz sie pogodzilem z kilkoma niedoskonalosciami w mojej kolekcji.

Coz, zycze szybkiej korekty w serwisie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem telefon od sklepu, że zegarek wrócił z naprawy i na mnie czeka. Odebrałem i jest wszystko cacy, już nie mam się do czego przyczepić ;) Nawet zadzior, który był od nowości na boku koperty, tam gdzie wysoki połysk, zniknął. Tak więc półtorej tygodnia to wszystko zajęło, od zeszłego poniedziałku, w tym wszystkim jeszcze czas przesyłki w te i z powrotem z Wrocławia do Warszawy.

Mam nadzieję, że mój przypadek pozwoli innym rozwiać wątpliwości co do zgłaszania takich detali i jakości serwisu Poljot. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.