Skocz do zawartości

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Czy warto kupić tani zegarek?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 black6

black6
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:16

Witam,
Chciałem zmienić trochę swój styl, a podobno zegarek i koszula to dobre zestawienie. Czy warto kupić tani zegarek do 150zł, czy lepiej wydać więcej bo taki do 150zł wywoła tylko negatywne odczucia? Jeśli w tej kwocie jest coś stylowego i eleganckiego to może ktoś coś poleci choć patrząc na zegarki za około 1000zł, to za 150zł raczej nic nie będzie. Ale nie znam się więc liczę na pomoc;) PS. Przeglądam zegarki Gino Rossi ale nie wiem, czy to nie szajs;) Aaaa no i zegarek ma tylko wskazywać godzinę, nie więcej mi nie potrzeba, główny cel to dodanie stylu.

• 0

#2 rinkazki

rinkazki
  • Użytkownik
  • 2426 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:18

Za 150 dostaniesz Poljota De Lux - moim zdaniem idealny budżetowy do koszuli

• 0

#3 seb71

seb71
  • Użytkownik (no_required_posts)
  • 4525 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:21

A Gino Rossi to jakieś ciuchy chyba robi a nie zegarki.

• 0

#4 black6

black6
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:27

A Gino Rossi to jakieś ciuchy chyba robi a nie zegarki.

Zegarki też robi, wszystko robią :P

• 0

#5 egzo18

egzo18
  • Użytkownik
  • 2598 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:29

Zegarki modowe to szajs :)
  • 0

#6 rinkazki

rinkazki
  • Użytkownik
  • 2426 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 20:30

Jak chcesz być modny to należy kupić zegarek armani, jak chcesz mieć dobry zegarek to można kupić ruska.

• 0

#7 5kemot5

5kemot5
  • Użytkownik
  • 104 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 21:10

Na Twoim miejscu zwiększyłbym budżet i kupiłbym kwarca z Seiko lub ewentualnie jak ma być tanio to może jakieś Casio... Japońce charakteryzują się dobrą jakością i dobrym stosunkiem ceny do jakości. A co do pytania o tanie modowe zegarki - oczywiście nie warto ich kupować:)

• 0

#8 Walter_87