Fylyp 0 #1 Napisano 1 Kwietnia 2017 Czesc Kazdy kto troche poszuka i poczyta wie, ze ten serwis jest godny zaufania.Mnie jako laika uderzylo ze po wpisaniu "opinie http://www.seiyajapan.com" nic na forum nie znajduje. (moze jedna gdzies zakopana)Dla przyszlych osob ktore zdecyduja sie na zakup w tym serwisie moja opinia. Zamowienie zlozylem 13.03.201714.03.2017 Towar zostal przygotowany do wysylki.15.03.2017 Odebral go kurier16.03.2017 byl juz w UK (mieszkam w Anglii) i tu zaczely sie schody od 16 do 20 sortowali towarpo 20 wyslali do mnie list z informacja ile mam podatku do zaplacenia - dostalem go 23-24.03zegarek odebralem 27.03.2017 Reasumujac dostawa trwala 2 tygodnie, towar byl dobrze zapakowany w folie babelkowa i kartony (zegarek oczywiscie w pudelku na poduszce). Japonski sprzedawca dzialal profesjonalnie. Odpowiadal na wszelkie zapytania mailowe stosunkowo szybko (w ciagu kilku godzin). PozdrawiamFilip 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ Sikorka 0 #2 Napisano 2 Kwietnia 2017 Dziękuję serdecznie za informacje i pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krysza2 11 #3 Napisano 9 Kwietnia 2017 Na forum jest mnóstwo informacji o seiyajapan, dziwię się że nie mogłeś nic znaleźć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murzyno 0 #4 Napisano 27 Maja 2017 Witam Panowie, Mam pytanie , czy sprowadzał ktoś z Was ostatnio zegarek z japonii? Otóż, napisałem do sklepu seiyajapan zapytanie i dostałem taką odp : Thank you very much for your inquiry. No Delivery to EU and UK (Grand Seiko and Astron models only). Please note that we only send a package to PayPal/Credit card registered address for PayPal protection. How to change my shipping address If you are interested in, please place the order via my site. Looking forward to hearing from you again. czyli co ? wysyłają do eu tylko modele Grand Seiko ? (czy wręcz przeciwnie tylko tych modelinie wysyłają, bo nie wiem jak to rozumieć) od kiedy się tak jest ? pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4153 #5 Napisano 28 Maja 2017 Witam Panowie, Mam pytanie , czy sprowadzał ktoś z Was ostatnio zegarek z japonii? Otóż, napisałem do sklepu seiyajapan zapytanie i dostałem taką odp : Thank you very much for your inquiry.No Delivery to EU and UK (Grand Seiko and Astron models only).Please note that we only send a package to PayPal/Credit card registered address for PayPal protection.How to change my shipping addressIf you are interested in, please place the order via my site.Looking forward to hearing from you again. czyli co ? wysyłają do eu tylko modele Grand Seiko ? (czy wręcz przeciwnie tylko tych modelinie wysyłają, bo nie wiem jak to rozumieć) od kiedy się tak jest ?pozdrawiam Seyia nie wysyła Grand Seiko ani Astronów do UE ani UK, widać taką ma umowę. Inni nie mają z tym problemu tylko licz się z dużymi opłatami granicznymi. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murzyno 0 #6 Napisano 28 Maja 2017 W sensie cena zegarka plus 23 % vat już tu w pl ? Czyli załóżmy ze zegarek kosztuje 6500 zl to opłaty wyjdą 1495 zł ? Czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszty ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4153 #7 Napisano 28 Maja 2017 W sensie cena zegarka plus 23 % vat już tu w pl ? Czyli załóżmy ze zegarek kosztuje 6500 zl to opłaty wyjdą 1495 zł ? Czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszty ?głównie VAT od całości ( cena + przesyłka ), cło symboliczneBTW, to nie wątek na takie dyskusje 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master Yoda 583 #8 Napisano 28 Maja 2017 Temat przeniosłem , kolego @murzyno prosze nie powielać tych samych pytań. 0 Pozdrawiam, Marek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murzyno 0 #9 Napisano 28 Maja 2017 OK przepraszam Zna ktoś może jeszcze jakiś godny polecania sklep w Japonii z ofertą Grand Seiko, oprócz Higuchi ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master Yoda 583 #10 Napisano 28 Maja 2017 Napisz pw do użytkownika @kroll_czarli, moze będzie mógł pomoc. 0 Pozdrawiam, Marek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disaster3 1041 #11 Napisano 27 Grudnia 2017 Hejka, A ja bym się podpytałam o procedurę celna w DHL. Kupiłem zegarek w seyiajapan i i twej chwili jest w DHL na odprawie celnej. Jak to wyglada w DHL? Bo z tego co wiem to działa niezależnie niż poczta. W przypadku poczty dostawałem na adres dostarczenia paczki list polecony z informacja abym dostarczył osobiście lub mailem dokumenty zakupowe przedmiotu. Po tym dostawałem kolujenynz list z informacja ze paczka, czeka w konkretnym UP, w którym przy odbieraniu trzeba opłacić cło i VAT. Ale tak wyglądało to przy Poczcie. Jak jest z DHL? Nie ma mnie w pracy i w razie co koleżanka odbierze, tylko czy tam jest płatność przy kurierze wtedy bym jej zrobił przelew, czy tez jakieś info dostanę aby przedstawić dokumenty zakupowe aby wcześniej mogli naliczyć cło? Pozdrawiam, 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disaster3 1041 #12 Napisano 3 Stycznia 2018 Miał ktoś takiego komedie z DHL?Na jakie certifikaty oni czekają od środy 27.12? Dzwonić do DHL, że jakieś jaja sobie robią, czy grzecznie czekać aby nie drażnić lwa (czyt. Celników)? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jash #13 Napisano 3 Stycznia 2018 Ja miałem z nimi to samo, gdy zamówiłem sobie 1 etui do mojego Pixela 2. Co do certyfikatu, powinni się z Tobą skontaktować, pewnie chodzi o papiery, że towar który kupiłeś jest dopuszczony do obrotu na terenie EU. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disaster3 1041 #14 Napisano 3 Stycznia 2018 OK, dzięki za info. Skąd mam taki papier wytrzasnąć?W pudełku jest SARB033 i tam mają wszystkie papiery, ja żadnych nie mam (więc poza płatnością i rachunkiem z PayPal'a nic im nie dostarczę) i nikt od tygodnia (bo tyle już siedzi w Warszawie) się ze mną nie kontaktował.Dlatego się zastanawiam czy do nich nie zadzwonić? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszr 74 #15 Napisano 3 Stycznia 2018 ależ niecierpliwy .Czekaj spokojnie, nic się nie dzieje nienormalnego. 0 Jedyne czego nie można zrobić, to nie można myśleć, że czegoś nie można zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disaster3 1041 #16 Napisano 3 Stycznia 2018 Nie do końca niespokojny Zadzwoniłem tam i okazało się, że ktoś miał się ze mną skontaktować (za co przepraszają) abym przetłumaczył fakturę dołączoną do przesyłki i przesłał wyciąg, potwierdzenie przelewu, Paypal, itp... Dostałem od nich maila z instrukcją, gdzie i do kogo wysłać tłumaczenie i w/w dokumenty aby ruszyć sprawę dalej. Gdybym nie zadzwonił to dalej bym sobie siedział i czekał (spokojnie i cierpliwie) ......... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekk33 294 #17 Napisano 4 Kwietnia 2019 Kazali Ci fakturę tłumaczyć? Ale chyba nie z japońskiego?? A od czego oni tam są? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nim Odues 11 #18 Napisano 8 Kwietnia 2019 Importując to ty masz obowiązek przetłumaczyć fakturę i przedstawić dokumenty do importu. Chodzi o przydzielenie kupionych pozycji do taryfikatora celnego, nie o dokładne tłumaczenie całego tekstu. Wystarczy napisać: "Zegarek kwarcowy, nowy, jedna sztuka, producent XXX, model YYY" i ewentualnie opisać dodatkowe pozycje jeśli są podane osobno ("wysyłka"). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach