Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Michaelz

zegarek z fazami księżyca, datownik 600-1400 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Chciałem poprosić was o pomoc w wyborze zegarka.

Do tej pory miałem całkiem elegancki zegarek, ale z tych tańszych bo nie wiedziałem czy się przyzwyczaję i traf chciał, że naprawdę się w to wciągnąłem lecz niestety kompletnie się na tym nie znam.

Poszukuję eleganckiego zegarka na pasku skórzanym lub z tworzywa, ale na pewno nie na metalowej bransolecie.

Tak w skrócie.

 

budżet: do 1400

mechanizm: nie znam się

wymagane cechy: koniecznie fazy księżyca i datownik. 

opcjonalne cechy: wskaźnik dnia tygodnia lub miesiąc. 

 

podobał mi się zegarek ingersoll IN8402WH, Ingersoll IN1203CH Union i taka adriatica, ale nie dopatrzyłem się co to za model więc daję link https://fabrykazegarkow.pl/zegarek-adriatica-multifunction-a8236-52b3qf

Bardzo was proszę doradźcie mi, żebym nie przepłacił, albo nie kupił jakiegoś bubla.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaruj sobie Ingersolle, to typowy przykład chińskiego szajsu. Ta Adriatica wygląda znośnie, ale lepiej zainwestuj w coś sprawdzonego: https://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-automatic-sun-moon-fet0p003w0 (wskazuje dzień lub noc zamiast faz, niemniej element wizualny pozostaje a to automat, nie kwarc).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaruj sobie Ingersolle, to typowy przykład chińskiego szajsu. Ta Adriatica wygląda znośnie, ale lepiej zainwestuj w coś sprawdzonego: https://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-automatic-sun-moon-fet0p003w0 (wskazuje dzień lub noc zamiast faz, niemniej element wizualny pozostaje a to automat, nie kwarc).