Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mateusz877w

Diver, +/- 3000pln

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

na wstępie chciałbym jako nowy użytkownik powitać wszystkich forumowiczów. Śledzę forum od kilku tygodni, czytam, studiuję i dalej jestem w kropce. Poszukuję dla siebie zegarka typu diver (zdecydowanie najbardziej podoba mi się ten typ zegarka), który będzie jedynym zegarkiem. Szukam czegoś uniwersalnego, wymagającego mało atencji, niezawodnego, ładnego (rzecz gustu). Mierzyłem w sklepie m.in.: Longines Hydroconquest Blue, Orient Mako II Blue.

 

Proszę o poradę, który z niżej wymienionych czasomierzy jest najrozsądniejszym wyborem:

 

> Longines Hydroconqest Blue, 42mm - mam możliwość zakupu u jubilera warszawskiego w cenie 2400pln kwarc, 3400 automat.

> Epos Sportive, 41mm http://allegro.pl/zegarek-meski-epos-sportive-3413-131-9-nurek-diver-i6772136136.html
> Tag Heuer Aquaracer, 41mm http://allegro.pl/tagheuer-tag-heuer-aquaracer-i6794866496.html#thumb/2

   - czy zegarek na powyższej aukcji jest oryginalny?

 

albo coś zupełnie tańszego:

 

> Orient Mako II Blue http://allegro.pl/28-orient-blue-mako-ii-faa02002d9-nowy-i6793972573.html

 

bardzo podoba mi się TH, natomiast mam zgryz czy podana kwota za kwarca nie jest za wysoka? Jednak narażając się forumowiczom od razu zaznaczę, że zegarek dla mnie na obecnym etapie jest bardziej elementem ubioru i "zwykłą" rzeczą aniżeli czymś więcej. Choć kto wie czy to się nie zmieni i nie jest to początek przygody.

 

Za MERYTORYCZNE odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam

 


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach