Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

stare zegarki

jesli ktos cos wie na ich temat to prosze o jakies info 4 stare zegarki delbana poljot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 laptos88

laptos88
  • Nowy Użytkownik
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 04 maj 2017 - 19:30

20170504_194755-1305x979.jpg
  • 0

#2 tarant

tarant

    Młodszy kustosz od zegarów nr [LX]CDII

  • Moderator
  • 16021 postów
  • Płeć:Nie określona
  • Lokalizacja:Neverwhere

Napisano 04 maj 2017 - 19:40

Ciekawe. Jeszcze w marcu potrafiłeś sensownie zadać pytanie o stare zegarki. A teraz co powiedzieć o tym jedynym zdjęciu? Delbana jest najstarsza i właściwie jedyna warta zainteresowania, ale szczegółów już nie widać.


  • 0

#3 hrabia

hrabia
  • Zbanowany
  • 3473 postów

Napisano 04 maj 2017 - 22:30

wczesny LCD, jeśli sprawny, też godny uwagi


  • 0

#4 laptos88

laptos88
  • Nowy Użytkownik
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 maj 2017 - 20:42

Dzieki szczerze to nie bylo zbytnio czasu zrobić lepszego zdjęcia. Moze jeszcze sie trafi. Dzieki i pozdro
  • 0

#5 Crux

Crux
  • Nowy Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 09 maj 2017 - 18:50

Witam serdecznie koleżanki i kolegów.

Dawno temu w latach 80's dostałem od Taty (jeszcze przed I Komunią) zegarek, który nosił a na punkcie którego oszalałem. Zegarek był diverem a jedyne co zapamiętałem to obrazek płetwonurka na zakręcanym deklu. Dzisiaj udało mi się natrafić w necie na jedyne zdjęcie z tym logo właśnie. Był to link do eBay'a (już nieaktualny) z opisem -  Vintage HERMIN SEA 69 17 R.mens watch mechanical Diver Style Swiss 70's | eBay.

Czy ktoś z Państwa wie cokolwiek o tej marce? Hermin Sea nie jest zbyt obficie reprezentowany w internecie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)



$_1copy.JPG

 


  • 0

#6 tarant

tarant

    Młodszy kustosz od zegarów nr [LX]CDII

  • Moderator
  • 16021 postów
  • Płeć:Nie określona
  • Lokalizacja:Neverwhere

Napisano 09 maj 2017 - 19:32

O Herminie nic nie wiem, ale takie dekielki z nurkiem pojawiały się w wielu zegarkach nurkowych z lat 70.


A np na Longinesie Heritage do tej pory.


  • 0

#7 Crux

Crux
  • Nowy Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 10 maj 2017 - 03:51

Dzięki :)


  • 0

#8 jarekk12345

jarekk12345
  • Nowy Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 27 marzec 2018 - 14:35

Cześć,

Potrzebuję informacji na temat zegarka ze zdjęcia. Otrzymałem go od dziadka, twierdzi, że ma go ok. 40 lat. Dzięki za odpowiedzi.

Załączone miniatury

  • 1..JPG
  • 3.JPG
  • 2..JPG

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 4 stare zegarki, delbana, poljot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych