Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość whateverr717

Ankieta

Rekomendowane odpowiedzi

Gość whateverr717

Dzień dobry,

 

Jestem studentką Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego i staram się zebrać dane dotyczące zegarków luksusowych. Poniżej umieszczam link z ankietą, która pomoże mi napisać pracę licencjacką. Ankieta zajmie kilka minut. Z góry dziękuję za pomoc.

 

profitest.pl/s/10469/NHOE19jfjpgMiuhO

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo trudne do zdefiniowania określenie -podstawowy zegarek marki. :(


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość whateverr717

Bardzo trudne do zdefiniowania określenie -podstawowy zegarek marki. :(

Tak, wiem. Jednak na potrzeby badania musiałam to bardzo zawęzić. Nie jestem w stanie wymienić wszystkich cech danego zegarka przy tak wielu markach. W tym przypadku badam stosunek klienta do marki, jak wysoko ją ceni. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopisałem się ale szczerze po tak skonfigurowanej ankiecie nie sądzę by udało ci się wyciągnąć sedno z badania. Mimo wszystko powodzonka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ankieta zrobiona :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat przeniesiony.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość whateverr717

Ankieta zrobiona :)

Dziękuję bardzo za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 staram się zebrać dane dotyczące zegarków luksusowych.