tomaszp. 0 #1 Napisano 10 Lipca 2017 Witam, mam problem z darmowa przesylka rejestrowana wyslana przez Singpost w dniu 16.06.2017r. z Singapuru, tzn od prawie miesiaca widnieje ten sam status w trackingu "wyslano do kraju docelowego". Ze skywatches mi odpisali ze dopiero po 4 tygodniach moga inteweniowac na poczcie. Tu pojawia sie pytanie czy mieliscie podobne doswiadczenia, czy Waszym zdaniem jest szansa na pozytywne zakonczenie, jakies sugestie co napisac w kolejnym mailu do sklepu czy singpost? Dodam ze skx009 lecial do mnie lacznie 11 dni, poza tym placilem przez paypal takze chyba jest szansa na odzyskanie pieniedzy?. Z gory dziekuje za wszelka pomoc i sugestie jak interweniowac, pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb3 2 #2 Napisano 10 Lipca 2017 Ja kupiłem 20 czerwca a od 23 mam ten sam status... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denver47 2836 #3 Napisano 11 Lipca 2017 Jeżeli płaciłeś PayPal to nie masz czego się obawiać. Ja mam pozytywne doświadczenia ze skywatches i nie byłem w podobnej sytuacji. W moim przypadku dość długo czekałem na potwierdzenie zamówienia ze sklepu ale jak już przyszło z trackingiem to było gładko. Gdzieś na forum w temacie skywatches opisywałem co i jak wraz ze statusami trackingu dla potomnych. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb3 2 #4 Napisano 11 Lipca 2017 Pewnie nagle pojawi się status : wydano do dostarczenia. PsJa tez miałem dobre opinie o tym sklepie. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nononame 50 #5 Napisano 11 Lipca 2017 Szybka wysyłka ze Sky, ale przesyłka szła dość długo. Chyba 11 dni na WER w PL sobie poleżała. Ważna rzecz. W pewnym momencie status na chińskiej poczcie się nie zmienia, ale możesz śledzić na polskiej i tu widać zmiany statusu. Teraz mam klops z firmą spedycyjną Hermes. Zegarek z DE idzie 4 tydzień. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb3 2 #6 Napisano 11 Lipca 2017 Ja śledzę poprzez aplikację na android "gdzie jest moja paczka". Pokazuje status polski. Na razie nadal brak informacji, tylko info o wysyłce z SG. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszp. 0 #7 Napisano 14 Lipca 2017 Paczka wczoraj dotarla po prawie miesiacu od wyslania, tylko 1 dzien w WER W-wa, wg adnotacji na kartoniku zostala uszkodzona przed przybyciem do kraju w ten sposob ze kartonik zostal naderwany tak ze mozna byloby wsadzic palec do srodka, po czym przez PP zostala zafoliowana prozniowo tak zeby nic nie wypadlo. Dodam, ze wg naklejek wyslana poczta lotnicza . Sam zegarek w porzadku, zapakowany w kilka warstw folii babelkowej, produkcja prawdopodobnie z lutego 2017r. bo az nie chce mi sie wierzyc, ze moglyby byc jeszcze dostpne nowki sztuki z 2007r. w stalej sprzedazy. Dziekuje przedmowcom za pomoc, pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sksz 0 #8 Napisano 20 Lipca 2017 Postanowiłem skorzystać z tego tematu bo również przymierzam się do zakupu SKX 007 właśnie ze strony Skywatches. Chciałbym spytać wszystkich, którzy zamawiali z tego sklepu zegarki o kwestię gwarancji. Jak to wygląda gdy np. za jakiś czas zegarek zacznie się spóźniać. Czy opisywana na stronie "International Warranty" pozwoli mi wysłać zegarek do jakiegoś punktu w Polsce i uzyskać naprawę? Czy może niewygórowana cena niesie za sobą wszelkie naprawy u normalnego zegarmistrza? pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greenmag 3994 #9 Napisano 20 Lipca 2017 Zibi twierdzi że jeśli jest podbita międzynarodowa gwarancja (roczna) to nie robi problemów. Dzwoniłem osobiście. A jak jest w praktyce to może ktoś z kolegów się wypowie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxpx 1 #10 Napisano 20 Lipca 2017 Osobiście wysyłałem skxa ze skywatches na gwarancję do Anglii(akurat byłem na wakacjach,dorabialem jako student), nie było problemów 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb3 2 #11 Napisano 21 Lipca 2017 Ja wysłałem do ZIBI polska i naprawili. Trwało to dość długo (ponad miesiąc) twierdzili że ściągali częściej z zagranicy ale ogólnie nie robili problemów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek84 1 #12 Napisano 22 Lipca 2017 Odkopie temat . Postanowiłem kupić pierwszy zegarek ze Skywatches , wybralem płatność kartą visa i tu problem bo za każdym razem wyskakuje błąd płatności .Wydaje mi się , że wszystko robię ok . Limity na karcie tez sa ok .Poradzi coś ktoś ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
floyd 2549 #13 Napisano 25 Lipca 2017 Odkopie temat . Postanowiłem kupić pierwszy zegarek ze Skywatches , wybralem płatność kartą visa i tu problem bo za każdym razem wyskakuje błąd płatności .Wydaje mi się , że wszystko robię ok . Limity na karcie tez sa ok .Poradzi coś ktoś ?Z tego co pamiętam to niektórych zegarków nie wysyłają do europy i miałem ten sam problem co Ty, rozwiązaniem jest PayPal, wtedy Cie nie zablokują i wyślą na adres z paypala. 0 Choose Life. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greenmag 3994 #14 Napisano 25 Lipca 2017 Mnie przekierowało na przelewy24.pl - i tak właśnie bez problemów zapłaciłem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidb3 2 #15 Napisano 26 Lipca 2017 Dziś odebrałem. Po prawie miesiącu czekania okazało się że błędny numer wpisany w certyfikacie (ostatnia cyfra). Skontaktowałem się mailowo, ciekawe jak podejdę do sytuacji. Ps patrząc na daty zakupu to czekałem ponad miesiąc. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krysza2 11 #16 Napisano 20 Sierpnia 2017 Ja mam bardzo dobre doświadczenia - zamawiałem 2x i obyło się bez problemów :-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bikemaster 3 #17 Napisano 13 Grudnia 2017 Dziś odebrałem SKX007 ze Skywatches po równych 40 dniach od zakupu. Nie stresował mnie długi czas doręczenia paczki bo tak to po prostu jest z paczkami z Chin i trzeba mieć cierpliwość. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, po raz pierwszy ominęło mnie cło i VAT, zadeklarowana wartość to 12$. Wydaje mi się że przez to że zegarki pakują bez pudełek w cienkie i płaskie kartoniki to te omijają procedury celne - nie przypominają wyglądem niczego wartościowego 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach