Skocz do zawartości

MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

Jak to jest z gwarancja?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 11:13

Witam wszystkich,planuje zakup zegarka Casio.Znalazłem dwie interesujace oferty (i zarazem najtansze ceny nizsze o okolo 500pln od reszty) .Dwa sklepy internetowe Brasty i Crazy Time.Po zapytaniu o gwarancje i mozliwosc przedluzenia okresu gwarancyjnego dostałem odpowiedzi ze zegarki sa orginalne.W Crazy Time gwarancja 36mcy i serwis tylko u nich bo nie wspolpracuja z Zibi.Brasty daje gwarancje 5lat i tez serwis u nich.Wiec jak to jest z tego co wiem Casio jako producent daje 3 lata,a tu 5lat.I powoli zaczynam watpic czy robic tam zakupy


  • 0

#2 CIESLUT

CIESLUT
  • Użytkownik
  • 4308 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano 17 lipiec 2017 - 11:16

mogą dać nawet 10 lat jak im się podoba

poza siecią zibi zegarki mają gwarancję wystawianą przez tego co je sprzedaje


  • 0

#3 TomG80

TomG80
  • Użytkownik
  • 692 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 17 lipiec 2017 - 11:21

Odpowiedź jest banalnie prosta: sklep Brasty wiedząc, jaka jest średnia awaryjność zegarków Casio bierze niejako "na klatę" ewentualne koszty gwarancyjne, które mogą się pojawić od 3-go do 5-go roku eksploatacji. W praktyce jest zazwyczaj tak, że jeśli zegarek nie ulegnie awarii przez pierwsze 3 lata, to już raczej w ogóle jej nie ulegnie (nie mówię tu oczywiście o zużyciu czy uszkodzeniach mechanicznych). Każdy ma prawo dawać taką gwarancję, jaką chce - to już jego problem, jak ją będzie realizował.
  • 0

#4 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 13:07

ok,ale np mam Casio z dystrybucji Zibi i np wymiana bateri powinna byc w ich autoryzowanych punktach.A jak jest tutaj?czy baterie moge wymienic sam lub u jakiegos zegarmistrza?


  • 0

#5 TomG80

TomG80
  • Użytkownik
  • 692 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 17 lipiec 2017 - 13:51

To już musisz sprawdzić w warunkach gwarancji tych sklepów, ale mało prawdopodobne, aby Klienci z całej Polski odsyłali zegarki do miejsca zakupu, jak padnie im bateria. Swoją drogą nawet nie wiedziałem, że jak kupisz zegarek z dystrybucji Zibi, to musisz w ich autoryzowanych serwisach wymieniać baterię, żeby nie stracić gwarancji. Jesteś tego pewien?
  • 0

#6 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 14:07

Tak,przed zakupem pisałem do nich i niestety tak jest ale zeby nie było to tutaj takie potwierzenie

Załączone miniatury

  • DSC_20170717_145948_699 (1).JPG

  • 0

#7 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 14:50

Zibi ma dużo puktów serwisowych ,napewno znajdziesz coś blisko siebie.

w każdym województwie jest przynajmniej jeden taki punkt, w wiekszych nawet kilka https://www.zibi.pl/...nkty-serwisowe/


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 14:54

  • 0

#8 TomG80

TomG80
  • Użytkownik
  • 692 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 17 lipiec 2017 - 14:56

Według mnie punkt 8b. nie mówi, że nie możesz samemu wymienić baterii, tylko jak to zrobisz nieumiejętnie i narobisz śladów, to dopiero wówczas gwarancja traci ważność. Wydaje mi się, że to jest takie zabezpieczenie się importera przed nieautoryzowanym "gmeraniem" w zegarku, z którego korzystają wówczas, kiedy już naprawdę muszą, bo niefachowo grzebane było ewidentnie. Raczej w dobie silnej konkrencji na rynku nikt nie chce w tak trywialny sposób tracić Klientów.
  • 0

#9 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 15:07

A co napisane jest w punkcie 7 a??

Wymiana baterii to naprawa czy czynność do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie??


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 15:09

  • 0

#10 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 15:18

Podmioty uprawnione-Autoryzowane Punkty Serwisowe Zibi.Tak jak mowie przed zakupem wysłałem maila z zapytaniem do Zibi i owszem aby nie utracic gwarancji nawet wymiana bateri musi byc wykonana u nich.Czekam na odpowiedz od Brasty,jak to wyglada u nich.I szczerze mowiac wydaje mi sie ze troche lepiej wypadaja w stosunku do Zibi.Brasty daje 5 lat w Zibi trzeba dopłacic aby było 6.No i napewno lepiej tez wypadaja cenowo


A co napisane jest w punkcie 7 a??

Wymiana baterii to naprawa czy czynność do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie??

Wymiana bateri to raczej nie naprawa bardziej obsługa.Moim zdaniem jest to swego rodzaju ubezpieczenie przed np uszkodzeniem uszczelki podczas wymiany bateri.Niestety takie sa fakty tylko nie wiem czy jesli bateria jest wymieniana jest to odnotowane w karcie gwarancyjnej


  • 0

#11 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 15:18

A jaki zegarek cie interesuje?? Bo ja gwarancje przedłużam tylko w zegarkach ze wskazówkami, cyfraki są raczej nieśmiertelne.


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 15:19

  • 0

#12 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 15:23

Np ERA 300db


Użytkownik rafal7933 edytował ten post 17 lipiec 2017 - 15:23

  • 0

#13 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 15:55

Ja bym wziąl z crazytime ten brawat czy barsty (jeden kij) to firma dropshipowa z czech i możesz mieć problemy z kontaktem i gwarancja. Stwierdzam to tylko po przeczytanych komentarzach w necie ,zapytaj czy ktoś tu kupowal u nich i jakie ma doświadczenia.


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 15:55

  • 0

#14 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:02

No własnie szukałem opinie ogólnie za wiele sie nie dowiedziałem,tylko tyle ze zegarki sa orginalne.Ale masz racje ze moze byc potem problem.A odnosnie modelu zegarka czy ten model to dobra opcja?Jakos szczególnie narazony na awarie?Czy moze cos mogł bys polecic innego?Ale raczej z seri Edifice,G-Shock raczej odpada.Fajnie jak by był TS i WC


  • 0

#15 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:32

W sprawie edka to ja Ci nic niestety nie podpowiem.

Moze nowy gst-b100 Ci się spodoba?? Tylko zamiast wc jest bt i ciągnie czas z telefonu.

G-Shock-G-STEEL-GST-B100.jpg

Pewnie za niedługo jeszcze jakieś ciekawe kolorki dostanie. ;)


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 16:39

  • 0

#16 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:46

Ten na bransolecie całkiem całkiem.Ale widze ze u nas jeszcze niedostepny


  • 0

#17 GeRmAnOs

GeRmAnOs
  • Użytkownik
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:55

Nowość trzeba czekać na razie nie ma nigdzie.

Nawet filmu żadnego nie namierzyłem bo chcialem zobaczyc jak cyka.


Użytkownik GeRmAnOs edytował ten post 17 lipiec 2017 - 16:56

  • 0

#18 rafal7933

rafal7933
  • Nowy Użytkownik
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 18 lipiec 2017 - 16:02

Dostałem odpowiedz od Crazy Time w sprawie wymiany bateri i dalszej gwarancji.Tu mozna wymienic u zegarmistrza nie tracac gwarancji...


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych