Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

tomaszzt

Prośba o radę - wybór konkretnego mechanizmu

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem

 

Na wstępie - miał być polski semi-custom, ale fundusze się "posypały" i musi być coś tańszego. W grę wchodzi chińczyk automatyczny. Podstawowym kryterium jest rodzaj mechanizmu, który ma być sprawdzony i niezawodny, oraz umieszczony ze 100% pewnością w danym modelu zegarka. Czy będzie to Parnis, czy inny Debert. Poczytałem trochę o tych słynnych sea-gullach i wydaje się, że to najpewniejszy wybór. Nie znam się na mechanizmach, ich typach, stąd prośba o radę jaki model kupić. Reasumując kryteria: niezawodny i sprawdzony typ sea-gulla, dobre wykonanie (naturalnie ujmując zależność jakość/cena), przyzwoity materiał koperty (nie wykluczam tytanu, który w Chinach jest stosunkowo tani). Kwestię urody zegarka zostawiam swojemu gustowi jak będę szperał po alliexpress, wyszukując modele, które mi polecicie. Zastanawiałem się jeszcze nad chrono, ale to już kwarce a 2 chronografy Timexa, które miałem zaskakująco szybko przestały funkcjonować. Zakupów na alliexpress się nie boję, boję się tylko nad wyborem 2 bliźniaczych modeli zegarka, gdzie w jednym będzie faktycznie sea-gull a w drugim jakiś badziew - na forum wyczytałem takie sygnały.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem niedawno podobne modele. Na pewno wszystkie mechanizmy mają opinie niezawodnych, jednak, jak to u chinczyka bywa zależy jak to zostanie złożone. W tym pułapie cenowym nie masz co się zastanawiać. Bierz ten, który Ci się bardziej podoba.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach