mechanik 871 #1 Napisano 27 Sierpnia 2017 Poddaję się!!!po dwóch godzinach kombinacji i prób nadal nie umiem wyjąć mechanizmu z obudowyodkręciłem blaszki mocujące mechanizm do skrzyni ,ale nie mogę wycofać go do tyłu ponieważ trzyma go ramka tarczy którą można wyjąć tylko do przodu! a niema możliwości jej wysuniecia ponieważ jest znitowana z podstawą tarczy mocowaną do mechanizmu ,no i tak dalej nie wiem co robić ?czy to jakaś przeróbka ,czy czegoś nie widzę?a mechanizm koniecznie trzeba wyjąć aby posklejać i naprawić rozbitą skrzynię no i przekonserwować!Pomożecie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 4606 #2 Napisano 27 Sierpnia 2017 Czyli ten werk zamocowany jest wyłącznie do tarczy, "wisi" tylko na niej? Kominkowce rzadko oglądam, niemniej czegoś takiego jeszcze nie spotkałem. Zrób jasne zdjęcie całego wnętrza skrzyni, nie ma tam śladów po drewnianym wsporniku? Niech się bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą, ale ja podejrzewam jakiś "genialny" tuning. 0 Pozdrawiam Piotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mechanik 871 #3 Napisano 27 Sierpnia 2017 Mechanizm nie wisi na tarczy a na typowych blaszkach mocujących widocznych z prawej strony ,odkręciłem je ,ale .... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 4606 #4 Napisano 27 Sierpnia 2017 Ki czort? Wraca Jontek do domu, siada na skraju łożnicy i zaczyna się rozbierać- wies co, Maryna, cosik kosulinki nie mogę ściągnąć, popats ze no!- ło Jezuscisku, Jontuś, ciupazeckę mos w plecach wbito! 0 Pozdrawiam Piotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fibo 441 #5 Napisano 27 Sierpnia 2017 Przepraszam, może nie zrozumiałem dobrze opisu, ale czy nie da się odłączyć samego mechanizmu od podstawy tarczy?A może jeśli nie- to mechanizm i podstawa jest "na wcisk" z bezelem? Nie ma zdjęć bocznych, więc nie widzę, tylko gdybam...Też nie mam wielkich doświadczeń z kominkowcami. edit: i z ciekawości- na płycie tylnej widać OSIEM śrub coś trzymających. Cztery rozumiem, to pewnie słupki do płyt, ale po co są kolejne cztery? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto266 2 #6 Napisano 27 Sierpnia 2017 Jest zewnętrzna tarcza i wewnętrzna podklad Czy one nie są w jakiś sposób złączone np. skręcone ?? Bo może trzeba je rozdzielić ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 4606 #7 Napisano 27 Sierpnia 2017 edit: i z ciekawości- na płycie tylnej widać OSIEM śrub coś trzymających. Cztery rozumiem, to pewnie słupki do płyt, ale po co są kolejne cztery? !? 0 Pozdrawiam Piotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mechanik 871 #8 Napisano 27 Sierpnia 2017 Jak zwykle niezawodny Kiniol leżąc na plaży rozwiązał "zagadkę" Fibo też trafił! cztery z tych ośmiu śrub trzymają filarki trzymające tarczę z mocowaniem do skrzyni ,po odkręceniu wewnętrznych śrub zsuwamy elegancko mechanizm z kołków! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach