Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Piotrek22

Pytanie o zegarek Elgin.

Rekomendowane odpowiedzi

Czy warto i czy dałoby się doprowadzić do stanu używalności zegarek widoczny na załączonych zdjęciach. Widać, że brakuje niektórych części, ale ponieważ nie znam się na zegarkach, więc nie wiem, czy koszt naprawy byłby duży. Na mechanizmie jest wybity numer - 28084225. Inne widoczne napisy: 15 Jewels, a na obudowie od wewnętrznej strony znajduje się numer 922121 oraz napisy: Tahys lub Taliys, Bristol, Gold filled 14K. Będę wdzięczny za informacje. Pozdrawiam.

post-100089-0-14943000-1506154193_thumb.jpg

post-100089-0-56574400-1506154198.jpg

post-100089-0-17349600-1506154206_thumb.jpg

post-100089-0-87494300-1506202899.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest kwestią determinacji - najłatwiej będzie chyba znaleźć podobny mechanizm z dobrym balansem - o koszt naprawy pytaj zegarmistrzów, bo ceny są bardzo różne - w takim jednak stanie to spory koszt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez pytlak17
      Witam, mam w sumie takie głupie pytanie. Mianowicie niedawno zakupiłem stary zegarek marki Elgin z datownikiem dnia tygodnia oraz dnia miesiąca. Nie jest to mój pierwszy stary zegarek, ale pierwszy, który posiada komplikację dnia tygodnia. Wiem, że w nowych zegarkach (po 2000 r.) koronka ma 2 pozycje (do zmiany daty i do zmiany godziny). Tutaj raczej nie ma czegoś takiego. Stąd właśnie wynika pytanie jak tą datę zmienić? Wiem, że było już kilka pytań o sposoby zmiany daty, ale żadne nie dotyczyło tego zegarka.