Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kall24

Zegarek do około 1500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Postanowiłem sobie sprawić prezent na ćwierczwiecze i wejść w posiadanie pierwszego zegarka w życiu. Jako, że jestem totalnie zielony w tym temacie, myślę że rozsądnym podejściem będzie próba odszukania rad na tym forum. Jedyne co narazie udało mi się ustalić to to, że najbardziej odpowiadają mi zegarki w tym klimacie: https://www.kickstarter.com/projects/278281557/automatic-watch-the-mechanical-one?token=5c57ec5c . Liczę na cenne rady Panowie i Panie. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Jeśli to ma być pierwszy zegarek, to raczej nie szedłbym w stronę OH, tylko poszukałbym czegoś bardziej klaaycznego w formie, co nada się do noszenia zarówno na co dzień, jak i do nieco bardziej eleganckiego stroju. Na pewno w zadanym budżecie polecam Tissot Le Locle. Z marek japońskich koniecznie SEIKO SARB 033/035, bo to również sikor porządnie wykonany i bardzo ceniony. Przyjrzałbym się także ofercie Orienta - może jakieś podstawowe modele Orient Star, które w tej kwocie powunny być już dostępne. Mogę też polecić Meccaniche Veneziane Redentore, a więc microbrand, sprzedawany przez jednego z forumowych kolegów, który także powinien dobrze się sprawdzić. Cirkawym pomysłem będzie także Vratistavia Conceptum Formmeister Sport - powinny być jeszcze dostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie