Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Robert1313

Seiko Premier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, a co kwestii wiedz zegarka jestem zupełnym laikiem. Dlatego chciałbym od bardziej doświadczonych kolegów, mających wiedzę w tym temacie dowiedzieć się coś nieco o tym zegarku, tzn. Czy warto go kupić za tą cenę

 

https://www.timetrend.pl/zegarki/12155-seiko-premier-novak-djokovic-special-edition-snp128p1.html

 

Z góry dziękuję za wszelkie wpisy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Ja bym go nie kupił. Nie dlatego, że to SEIKO, bo to generalnie bardzo dobry wybór. Nie podoba mi się jego kolor, a poza tym, w tej kwocie, moim skromnym zdaniem można znaleźć ciakawsze zegarki, także, a może przedewszystkim, właśnie od SEIKO :-) W tej kwocie pomyślałbym o jakimś mechaniku :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko to Seiko, ale te pieniądze co sobie życzą to żart i jeszcze po zniżkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kolekcja z 2015, a cena jest jak w czasie premiery.

Jeśli się Tobie podoba to upieraj się przy sporym rabacie, cena poniżej 2000 byłaby do przyjęcia moim zdaniem (sprawdź ceny online w Europie - Amazon, itd).

 

A sam zegarek na pokładzie ma aktualną technologię kinetic, więc jeśli wygląd jest dla Ciebie ok to o wnętrze się nie należy martwić.

 

A skąd pomysł na akurat ten?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie