Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

homman

Żaden mi się nie podoba a czas zmienić zegarek.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

1. Kompletnie nie znam się na zegarkach.

2. Chyba jestem jakiś mega wybredny. I wierzę w znawców tutaj że wpadną w mój gust. I podpowiedzą jakieś podobne zegarki.

3. Cena drugorzędna ale ludzka powiedzmy do 1500pln

 

Kiedyś miałem i polowałem długo na CASIO EFA-120L-1A1

500_500_productGfx_31760814.jpg

 

Bardzo długo polowałem i kupiłem używkę zegarka którego używam do dziś : CASIO EF-514-1A

EF-514-1AV_4m.jpg

 

Chciałbym mieć w końcu na ręku coś bardziej prestiżowego niż casio. 

Ale kompletnie nic mi się nie podoba.

 

Styl jak powyższe czyli elegancko sportowy do wszystkiego.

Jedynie w miarę podoba mi sie AT8129-80E  i  

zegarek-meski-citizen-radio-controlled-a

Atlantic 55470.47.65RC WORLDMASTER DIVER CHRONOGRAPH 554704765RC

500_500_productGfx_45513b59f765eaa97666a

ale nie na tyle by wydać 2 tyś na niego.

Zwłaszcza że jest podobny do klona mojego obecnego czyli EF-514SO-1AVEF

108448_090107152134_EF-514SP-1AV.jpg

Który w dodatku ma funkcję którą w swoim cenię czyli alarm.

 

Z dwa miesiące temu na promocji był 

Fossil JR1356

I żałuje trochę że nie kupiłem. Ale wciąż brak alarmu. A podejrzewam że zaraz na czerni było by widać srebrne przebicia po zarysowaniu.

zegarek-meski-fossil-nate-stainless-stee

 

 

Jednym słowem poszukuje podobnego zegarka ale z alarmem i w miarę prestiżowego.

Na co dzień pracuję jako serwisant i często rysuję zegarek dlatego szkoda mi czegoś za więcej niż te 500 600pln

 

Ktoś coś doradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć coś "bardziej prestiżowego niż Casio" to odpuść wszelkie "szwajcarskie" produkty na baterię ;)